SEASON 2

1.1K 31 6
                                    

- You're mine , forever and ever . No once can take you away from me . Believe me , no one can . -

Saat rumah tangga ingin melangkah bahagia , pelbagai perkara berlaku sehingga kepercayaan antara pasangan itu diduga .

Akibat perasaan marah yang dipendam dan obses yang ada , Tengku Zarith Irfan Qyren sanggup buat apa sahaja untuk mengekalkan Hananiah Nabila di sisinya sehingga ianya menyebabkan rasa kehilangan itu menghampiri dan apa yang dijanjikan , dimungkiri begitu sahaja .

Orang ketiga dan ke empat tak akan henti mendekati untuk menghancurkan rumah tangga tersebut . Tetapi tidak berkesan buat pasangan yang obses terhadap sesama sendiri .

" Sampai bila kau nak ikat aku , Zarith ? Sampai bila ?! Lepaskan aku ! "

" Kau ingat ni . Tak ada dan tak akan ada orang boleh ambik kau dari aku . Kau akan jadi isteri aku sampai bila-bila . Ingat tu . "

Dan kebencian serta kekejaman yang sudah lama hilang , kembali semula . Perlahan-lahan menghancurkan tubuh yang menghalang rumah tangga yang disayanginya bahagia .

" T-tolong lepaskan I Zarith .. "

" Sebab kau , Nabila benci dekat aku dan aku berikan neraka kepada kau , Sofia . "

" Jangan Zarith ! Argh ! "

Tanpa disedarinya , kehilangan menghampiri . Rasa menyesal tidak berguna lagi .

" Papa seksa mama ! Kami benci papa ! "

" Maafkan abang . Tolong , tolong jangan pergi ... "

" Maafkan saya , saya terlalu terseksa . Saya minta maaf , abang . "

Adakah kebahagiaan buat mereka akan ada pada pengakhirannya ?

Nantikan Seasons 2 , Obsession Love , dengan menyaksikan kehidupan yang mencabar erti kepercayaan antara Tengku Zarith Irfan Qyren bersama-sama Hananiah Nabila .

" Saya terlalu cintakan abang . "

" Sayang milik abang buat selamanya ."

( ✔ ) Obsession Love S 1 & S 2 Where stories live. Discover now