karşılşama " -DÜZENLENDİ -

133K 2.6K 3.4K
                                    


    Iyi okumalar ...

Başladığınız tarihi  yazabilirsiniz .

Başladığınız  saat kaç? ( Benim  20 : 28 🕗

♧♧♧♧♧♧

Alarmın  sesiyle gözlerimi yeni bir güne  aralamıştım. 1 hafta önce Istanbul'a tekrar  taşınmıştık.

7 sene önce, o zamanlar   babamın yeni  işleri dolayısıyla Istabul'dan  Nevşehire taşınmıştık . Şimdi ise 48 yaşında  emekli polisti. Evin tek kızı olduğumdan dolayı hep el üzerinde,  üzerime  fazlasıyla düşkün  bir şekilde büyümüştüm. O yüzden etraftaki kötü insanlardan , kötü şeylerden oldukça  uzak büyümüştüm.
Bu durum güzel bir şey olsa bile  aslında kötü bir şeydi de bence . Çünkü  mesela yaşıtlarım çevreyi  görmüş ,  bilmiş birileriyken ben insanlarla  iletişim kurmaktan kaçınan biri olmuştum. Bazen beni bir  kafeye veya herhangi  biryere çağırdıklarında en fazla  10 kez düşünür , sonra hayır diyip geçiştiriyordum .  Asosyal biriydim!  Fakat yoldan çıkmaya fazlasıyla müsait bir kişiliğe de sahiptim.

Tek arkadaşlarım kitaplarım , dizilerim ve günlüğümdü . Insan yüzü görmekten  daha çok bunları seviyordum.

Annemin sesi ile yataktan doğrulmuş odamdaki dolaba ilerlemiştim. Annemin tekrar

-Açelyaa hadi kızım uyan,  okulun ilk gününden geç kalacaksın bak.

Offf birde bugün okulun ilk günüydü değil mi?
Yeni  okulumda yeni ilk günüm . Bu sene lise son olmuştum. Ve büyümek  ~ eminim her çocuk gibi benimde ~ çok canımı sıkıyordu.

- TAMAM  ANNE KALKTIM ZATEN.

Hani  şu okulun berbat geçen , herkesle yüz göz  olmak zorunda kaldığın  ilk günü  için giyinecek "abartısız,  dikkat çekmeyen "  birşeyler  çıkarıp yatağımın üzerine koyarak  odamdan çıkıp , hemen karşımdaki banyoya girdim. 

Hızlı bir duş alıp  banyodan çıktığımda odama gelmiş ve ayırdığım  kıyafetleri giyinmiştim.

Montumu ardından beremi taktığımda  sanırım  hazırdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Montumu ardından beremi taktığımda  sanırım  hazırdım.  Hızla çantamı boynumdan asıp  odamdan çıktım. Mutfağa girdiğimde annem ve babam sofrada oturmuş beni bekliyorlardı. Yanlarına ilerleyip ikisini de yanaklarından öperek masadan bir dilim peyniri ağzıma  atıp ağzımdakiyle

- Afiyet olsun . Kaçtım ben .

kapıya ilerlemeye  başladım.  Annem ve babam kahvaltı  etmediğimden dolayı arkamdan söylenince onlara gülmüştüm.  Botlarımı giydiğimde  beremi düzeltip artık evden çıkmıştım. Soğuk hava anında yüzümü yalarken ellerimi montumun cebinde koyup hızlı adımlarımla okulun yolunu tuttum.

MAFYA' NIN TAKINTISI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin