«19»

781 150 561
                                    

کــوا ئـــەستێــرەکــــان

تـــا پێیـــان بڵـێــم

هـــەزاران هێنـــدەی ئـــەوان خــۆشمـــدەوێـــت


☹︎

_____________


Rosale'


گــەیشتمــە ئەمریکــا!!پێش ئـەوەی برۆمــە لای مــامــە یۆنگـی بریــارمــدا کـەمێک لـە یەکێک لــە پارکـەکــانـی ئـەمریکــا دابنیشــم بــۆیــەش پـرسیــارم لـــە کەسێــک کــرد و رێگـای یــەکێــک لــە پـارکـەکــانــی ئــامریکــای نیشــان دام.



زۆر هـەستــم بەتـەنهــای خــۆم دەکـرد کــاتێک دەبینــم هـەموو ئـەو کـچ و کورانـە و ئـەو خێزانـە بەختەوەرانە
دەبینــم بەو شێوەیـە دڵخـۆشــن مـنیش بـەو شێوەیەم
حەز دەکــەم برۆمە ناخی زەوی و ئیتر بــوونـم نەمینێ
لــەسەر ئــەم زەویــە!!هــەمـوان دڵخۆشــن وهـەوڵ بــۆ زیاتر دڵخــۆشبــوونـی کــەســە خــۆشــەویستەکــانیـان دەدەن!!کــەچــی دایکـی منـیش هـەمـوو هـەوڵی خـۆی دەدات بــۆ ئــەوەی دڵتەنگـم بکـات و بـەختەوەر نــەبـم
وە لـەو کـارەش سەرکەوتـو بـــوو و ئیتر دڵخۆش نـابـم
هــەرگیز!!ئـەمــە لە چارەنــووســم نــوســراوە هـەرگیــز دڵخۆش نـەبــم!!ئـەمە چارەنـوسی مـنـە و پێــی رازیــم بەڵام هەرگیــز پێی دڵخـۆش نییــم.هــۆکــاری دڵخۆشی مــن تــەنهــا یـــەک کــەســە بــەڵام هــەرچــی دەکــەم نــاتــوانــم لــەگــەڵــی بــم هــەوڵــی خــۆمــمدا بــەڵام نــەبــوو و ئیتــر نــاش بێــت.





لـەوانــەیـە ئێستــا جیمین زانیبێتـی و ئیتر ناگەرێمەوە
بــۆ قوتــابخـانـە!!تــۆ بڵێیت دڵگران بـێت؟!حـەز دەکـەم
بـاوەر بــەخــۆم بهێنــم بــۆ ئــەوەی جیمیـــن ئیستـــا بەراستی نیگەرانــی منـەوە و زۆریش دڵگــرانــمـــەوە بــەڵام هەرچــەنــد دەکــەم نــاتــوانـــم بــاوەر بکــەم!!
ئێستـا بەرادەیەکی زۆر قـوتـــابــی کچــی لـــەلایــە و تەنــانــەت بـەخــەیـاڵیش منـی نـــاکـەوێتــــەوە یــاد!!
دەزانــم ئــــەو وتــی منــی خــۆش دەوێــت و منیــش بــــاوەرم کــرد بــەڵام زۆربــەی کــات هــەنێــک کــەس شــوێنــی ئێمــە دەرگــرنــەوە و هیــچ هــــەســت بـــە نــەبــوونـمــان نــاکـــەن.بـەڵــام ئــەوە ئاسایـەوە و مـن لـەوە راهاتـووم لەوە خۆشی نـەوێــم!!مـن دایکـی خـۆم خـۆشــی نـاوێــم ئیتر چــاوەروانیـم لــە کــی هــەبێــت مـنی خــۆش بـوێــت؟!!
"فـرمێســک بـە چـــاوەکــانــم هــاتنــە خــوارەوە!!
تکـایـە ئیتــر مـەگــری رۆســالــی کــەس گــرینگی بــە فــرمێسکـەکـــانــت نــادات!!
"وتــم و فــرمێسکــەکــانـم ســـری و هــەستــامـەوە و رۆیشتمـــە مـاڵـــی مـامـە یــۆنگـی.ســەرەتــا مــامــم ویستی بیت بەدوامدا بــە فرۆکــەخـانــە بــەڵام مــن ســوور بــووم لــەســەر ئــەوەی نــەیـەت و نەمــویست مــانــدووی بکـەم نــامــەوێــت ئــەویش بــەخۆمــەوە ســەرقــاڵ بکـــەم و مــانــدووی بکــــەم.




ئــەشــقــی مــردوو|P'JMWhere stories live. Discover now