لــەوانــەیـــە رۆژێــــکــ......!!☹︎
______________
شــۆک بــووم کاتێک جیمین هاواری کــرد و بــەراکـردن رۆیشتمە ســەرەوە و بەڵام زیــاتر شــۆک بــووم کـاتێک بینیــم زەردخــەنــەی دەکــرد.
جــیــمــیــن!!
خــاتــوو رۆســالــی پێــم وتــی دەمــەوێت بخــەوم!!
"جیمین وتـی و لێوی خوارەوەی شــۆر کـردەوە و بــە کیــوتـــی ســەیــری دەکـــردم.گــەمــژە!!تــرســـام
"وتــم و رۆیشتمـە ســەر بێدەکـە و ســەرم لــەســەر سینگــی جیمین دانــا و قۆڵیشــم لــەدەوری کــەمەری ئــاڵانــد.ئیتر نــەکـەی ئۆتۆمبێــل بــەخێرایــەوە لێبخوریــت!.
"وتــم و مستێکــم بــەهێواشیەوە کێشــا بــە سینگیدا.فـەرمــانـتـە کــچـی زینـدوو!!
"جیمین وتـی و ماچێکی ســـەری کـردم._______
بــەیـــانـــی'
لــە چێشت خــانــەکــە بــووم و خەریکـی ئامادە کـردنی خواردنی بەیــانی بــووم.دوونــێ شەو بەباشی نەخەوتــم و دەمویست ئاگاداری جیمین ببـم ئـەترســام لەوەی ئازاری هەبێت و یاخود پلەی گەرمی لــەشــی بەرز ببێتەوە بۆیـەش ئاگــاداری بــووم.
خواردنی بەیــانیـم ئـامــادە کــرد و رۆیشتەم ژورەوە تاوەکــوو جیمین بە ئاگا بهێنــم بەڵام جیمینــم لەسەر جێگــاکـەی نەبیــنــی!!
جــیــمــیــن!!
"بانگیــم کـرد بەڵام دەنگی نەبــوو.بـەیــانــی بــاش!!
"جیمین وتــی لــە پشتمــەوە.بــەیــانـــی بــ!!
"ویستــم قسەبکــەم بـەڵام شـۆک بــوو.بــۆچی بــەو شێوەیــەی!!؟
"وتــم و رووم لە جیمین وەرگێرا کاتێک بینیــم تەنهــا یــەک شــۆرتێکی کورتی لەبەردابــوو تەواوی جەستەی رووت بــوو!!پێستــە سپیــەکـەی!!سینگــە فراوانـەکەی!
پـرچــە تەرەکـەی خوایـە زۆر هــۆت دەر دەکـەوێــت.چیمــە!!؟
"جیمین وتـی و لـەدواوە دەستی لە کـەمـەرم گیر کـرد و منی تەواوی جەستەی بە جەستەی منـەوە نوســانــد.جــیــمــیــن!!
"وتــم و هــەستــم بە بەرز بــوونــەوەی پلـەی گــەرمـی لەشــم کــرد کاتێک جیمین ئاوا جەستەی خۆی بەمنەوە نوســانــد.هەستــم بــە پێستە گەرمەکەی دەکـرد لەسەر جەستەم ئـەوەش وایلێکردم هـەنـاسـەم ناجێگیر ببێت.چییــە شــەرم دەکــەیــت؟!
"جیمین وتـی و سەری لــەســەر شــانــمدانــا.دەی وەرە دەبێت نانی بەیــانی بخــۆیــن!!
"وتــم و خۆم دەرهێنــا لــەناو باوەشــی و رۆیشتمـە خـوارەوە و دڵنیــام ئێستــا روومـەتەکــانم وەکــوو تـەمــاتەیــان لێهــاتوە.
YOU ARE READING
ئــەشــقــی مــردوو|P'JM
Romanceنــەنــاســراو::: تـــۆ کیــم رۆســالیــت؟ My::: تــۆ کێــت؟ نــەنــاســراو::: پــارک جــیــمــیــن پــارك جــیــمــیــن' پــارك رۆســالــــی' 17/8/2021 Post 24/10/2021 End