«28»

685 127 401
                                    

زۆر جـــار
دەتــەوێــت بڵێــی مــن ئیتــر تەنیــام
دەتــەوێــت بڵێیــت ئیتــر بێکــەســم  بــەڵام خــۆت
دڵــت نـــا! دڵــت ھەمیشــە کەسێکــی دەوێــت..

☹︎

_______________


' Jimin'

مــاوەی کــاتژمێــرێــک دەبێــت مــن لـە رێــرەوی نەخۆشــانەکــە بــەردەوام بــووم لــە هاتـوو چــۆکـردن بــەبــێ ئۆقرەیەوە!!نازانــم چی بکــەم و چۆن رەفتار بکــەم و خەریکـە لە نیگەرانیدا دەمرم.


رۆســالـی دوای ئــەوەی زانــی جیــۆ رفێنــدراوە لــە هـۆش خــۆی چـوو منیش بەپەلە هێنـامـە نەخۆشخانـە
و ئێستــا خەریکە شێت دەبــم!!لــە لایــەک کورەکــەم ولــە و لــەلایـەکیتــرەوە هـاوســەرەکــەم لــەژورێکـی نــەخــۆشــانــەیــەوە منیش هیچــم پــئ نــاکــرێــت.





جیــن و جەیهـۆپ و جۆنگکوک بــەردەمـن لــە گــەران بــەدوای جیــۆ و ئــەو ئــۆتــۆمبێــلــەی ئــەوی رفـانــد
بەڵام ئــەو نەفرەتیە لــە هیــچ شــوێنێک دیـار نییــەو  خەریکــە شێت دەبـم.




لە بیرکــردنـەوە کـانم هــاتمە دەرەوە کاتێک دکتۆرەکــە
هــاتــە دەرەوە لــە ژورەکـەی رۆســالـــی.



دکــتۆر!!رۆســ!!رۆســالــی چۆنــە؟!
"وتــم و بــەرەو لای دکتــۆرەکــە رام کــرد.


نیگـەران مـەبــە بەرێــز جیمین،هــاوسەرەکـەت باشــە و وە منداڵـەکـەشــی بــاشــە بــەڵام پێــویستیــان بــە چاودێریەکـی باش هەیــە؟!
"دکتــۆرەکــە وتــی.



منــداڵ؟!
"وتــم بەشــۆکیــەوە.


ئــۆو نەتدەزانــی دڵخــۆش بــووم کــەوا ئــەو هــەواڵە خــۆشــەت لــەمنــەوە زانــی!!هـاوســەرەکــەت ســێ هــەفتە دەبێت دووگیــانــە.
"دکتۆرەکــە وتــی و زەردەخەنـــەی کــرد.



ئــای خــوایــە!!
"وتـم و دەستــم گــرت بــەدەمـمــەوە!!دووبارە دەبمەوە
بــە بـاوک!!ئــایـە ئــەمە راستیــە؟!هــەر بەراستــی دووبارە دەبمـەوە بە بــاوک.باوەر بە گوێکــانــم نــاکـەم.


ئـای خـوایــە!!
"وتــم خەریک بــوە دەست بکــەم بە گریــان بەهـۆی دڵــخــۆشیــمــەوە!!لــەوانــەیــە گــەر بـەو شێــوەیـە نەبوایــە ئیستــا بەرادەیەک دڵخــۆش دەبـوویـن هــەمــوومــان ئـەوە بــاس نـــاکرێــت.



جیــۆ و رۆســالــی گــەر هــەر سێکـمــان بەیــەکــەوە ئـەو هــەواڵــەمــان بزانیــایــە ئــەوا ئێستــا زۆر دڵخۆش دەبــویــن بەڵام ئـەوە دڵخۆشیە دەگەرێنمـەوە بەڵێـن دەدەم.


ئــەشــقــی مــردوو|P'JMWhere stories live. Discover now