«06»

951 194 702
                                    


بــەبێدەنگــی خــۆشـــم دەوێــت
و
کــەسـیــش ئــاگــادار نیـیــە

☹︎
___________

'Rosale'

بــەهێواشی چاوەکــانــم کردەوە و یەکسەر دەستــم گرت بــەسەرمەوە چونکــە زۆر ئـازاری هـەبــوو.


رۆســالـــی کچەکــەم تــۆ بـاشیت!!؟
"مام هاتــە ژورەوە وتــی.


مــامــە کــاتژمێــر چــەنــدە؟!

04:50خــولــەک!بــۆچــی؟!
"مامــم وتــی.


ئــۆو نـەفــرەتـی ئــەبــوایــە ئیستــا لــەلای جیمیــن بـوومــایــە.
"وتــم لەدڵــی خــۆمــدا.


مـامــە موبایلەکــەم!!موبایلــەکــەمــت لایــە؟!
"وتــم و سەیــری مامــم کــرد.



بـەپــەلە لەماڵەوە هاتینە دەرەوە لەبیرمان کــرد. بەڵام هـەرخــۆی کـەمیکیتر ئـەگــەرێینەوە.
"مــامــم وتـی.


ئهــم!!
"وتـم و ئاهێکی بێزاریـم هــەڵکێشــا.ئــای بـەراستی من ئــەمرۆ پارک جیمینـم ئــەبینــی ئیستــا وا ئـەزانێت من نامــەوێــت بــرۆم بــۆ بینینــی.


______



مامــە یۆنگــی  منــی لــەســەر جیگـاکـەمدانا و خۆشی رۆیشتە لای دایکــی....هــەرکـە مامــم رۆیشت یەکسەر موبایلەکەم هەڵگرت و رۆیشتمــە سەر نامەکــان خۆم و جیمین.



بەڵام سەیر بــوو بەلامەوە؟!
ئەو هیچ نامــەیەکـی نــەنــاردبــوو بــەڵام بــۆچــی!؟راهــاتــووم لـەوەی هەمیشە نامە بنیرێت و بەپەرۆش بێت بۆ قسە کـردن لەگەڵــم.


کەمێک وەستــام لەسـەر چــاتــەکـان و دوو دڵبـووم و ئەمــویست نامەی بــۆبنیرم بـەڵام هــەستێک لەنــاخمدا رێگریــم لێدەکــات!بێگـومان ئـەوە شەخسیـاتمە رێگریم لێدەکات لــەوە.


بـەڵام هەرچــۆنێــک بێت پیویستە نامــەی بــۆ بنێــرم.




My:::

داوای لێبــوردن دەکــەم!!نــەمتوانــی بێــم😔



نامەکــەم نارد و یەکسەر موبایلەکــەم کــوژاندەوە و لەسەر مێزەکــەدانــا و سەیری بنمیچــی ژورەکــەمــم دەکــرد.



تاوەکــوو کەمێک موبایلەكەم نامەیەکئ بــۆ هــات و بەبێ ئۆقرەیـەوە یەکسەر مــوبایلـەکەم هـەڵـگــرت و بینیــم کــوری مــردوو نامــەی نــاردبــوو.


کــوری مــردوو:::

ئێستــا چــۆنیــت کــچــی زینــدوو؟!


ئــەشــقــی مــردوو|P'JMWhere stories live. Discover now