«21»

766 148 450
                                    

قســـه‌م لــه‌گـــه‌ڵ بكـــه‌
نــــاونیشــانـــێ، شتێكـــم بـــده‌رێ
پێـــم بڵـــێ

جگـــه‌ لـــه‌ خــه‌ونــه‌كــانــــم

لـــه‌ كـــوێ بتبینــــم

☹︎

________________




تــرس تــەواوی جــەستەمــی گــرتــەوە و هــەنــاســەم قــورس بــوو کــاتێک تایهیۆنگــم بینـی لــە پێشمــەوە وەستـابـــوو بــە تــورەیـەوە ســەیــری دەکــردم.


چیدەکــەیــت لێرە تایهیۆنگ!!؟

"وتــم و مــستــی دەستــی خــۆمــم تــونــد کـرد و دەستــم بـردە پشتمــەوە و بــە تــوندیــەوە گرتــم و نامــەوێــت بــەوە بزانێت مـن دەتــرســم لــەو ئــەزانــم تایهیۆنگ هــەرگیز ئـازارم نــادار بــەڵام هــەر دەترســم.




کـەواتــە ئــەو کـورەی ئـەو رۆژە لـەمنـیـدا ئـەو جیمینە نەفرەتیــە بــوو وایــە!؟
"تایهیۆنگ وتـی و لەمـن نـزیـک بـۆوە و منیش چــەند هەنگــاوێــک رۆیشتمــە دواوە تــاوەکــوو پشتـم بــەر دیوارەکـە کــەوت.



تایهیۆنگ چیدەکـەیــت؟!
"وتــم و تــەواوی گیـانـم دەلــەرزی بــەهــۆی ترســەکــەمــەوە هــەمــوو هــەوڵــی خۆشــم دەدا بــۆ ئـەوەی دەری نــەخەم.


شتێکــم لــێت پـرســی رۆســالــی!!
"تایهیۆنگ وتـی بەهێمنیــەوە و زیـاتر نزیک بــۆوە لێــم.


تــایهیۆنــگ!!
"وتــم و سەیــری تایهیۆنگــم کــرد.

وەڵامــی پـرسیــارەکــەم بــدەوە رۆســالــی!!
"تایهیۆنگ وتــی بەهاوارەوە و وای لــەمـن کــرد لــە شــوێنــی خـۆمــەوە رابچڵــەکێــم.

بــەڵــێ ئــەو بــوو!!
"وتــم و دەنــگــم بــەرز کـردەوە.



ئــهــم!!ئــەی بـۆچی وتت خـۆشــەویستــم نییە خـاتــوو روســالــی!؟
"تایهیۆنگ وتـی و سەری لــە مــن نــزیک کــردەوە و زۆری نـەمــابــوو روخسارمـــان بـەر یـەک بــکـەوێـت.


دووربکــەوە تــایهیۆنگ!!
"وتــم و هــەنــاســەم تــا دەهـات تــونتـر دەبــۆوە.


ئــەتــرسیت!!لـە مـن دەترسیت و لــە جیمینــە نەفرەتـی نــاتــرسیـت؟!
"تایهیۆنگ وتـی و دەستــی بــە لێوم هینــا و وای لێــم کــرد لــە شوێنــی خۆمـەوە رەق ببــم.


ئــەشــقــی مــردوو|P'JMWhere stories live. Discover now