«16»

799 159 434
                                    


خـــۆزگـــە تـــا ئێـــرەی ژیـــانـــم لـــە


خـــەودا ئـــەبـــووم


☺︎︎

_______________

نــەنــاســراو:::

چــۆن دڵــت دێــت خـۆشــەویــســتــەکــەت بــلــۆک  بکــەیت كــچــی زیــنــدوو!!

" ئــەوە چیرودەدات ئێستــا!!نــەفرەت ئــەوە جیمینـە!!
دڵــم بەخێــرای دەستـی کـرد بـە لێــدان کــاتێک بینیـم جیمین بــە ژمــارەیــەکیتــر نـامــەی بــــۆ مــن نــاردوە.
ئێستــا مـن بڵێــم چــی!!دووبــارە بلــۆکـی بکــەمــەوە!!
نــا نــەخێــر بێگـومــان خــۆم گـەمــژە نـاکــەم!!چــۆن دەتــوانــم دووبــارە بلــۆکــی بــکـەمــەوە.



مـن دڵنیـام لـەوەی ئـەوە جیمینــە!!بـەڵام دڵنیا نیــم لــەوەی ئـاخـۆ وەڵامــه بـــدەمـــەوە یــاخــود نــا!!
بــەشێکــی هـەستــەکـانــم دەڵێــن کــەوا وەڵامـــی بــدەمــەوە و بــەشــەکــەی تـــری هـەستــەکــانــم پێــم دەڵێــن ئــەوا هــەرگیــز نــابێــت وەڵامــی بــدەمــەوە!!
ئێستــا مــن چــی بکــەم!!


ئـەوەی ئێستــــا بیــزانــم ئــەوەیــە گــەر وەڵامــه نــەدەمــەوە ئـەوا پێویستــە مـــاڵ ئــاوای لــە خـەوەکـەی  ئــەم شــەوم بکەم چونکە لــە پــەرۆشیــدا نــاتــوانــم بخــەوم مــن خــۆم دەنــاســم و دڵنیــام ئــەوە روودەدات.
هـەنــاسـەیـەکی قــوڵـــم هــەڵمــژی و رۆیشتمـــە ســەر نــامــەکــان!!

My:::

بـۆچــی نـامـەت نــاردەوە؟!

"نــامــەکـەم نـارد و یـەکــسەر سینــد بــوو!مــیش نـاوەکــەیــم لــە لای خـۆمــەوە گـۆریـەوە بــۆ کــوری مــردوو ئــەوە ئـەو نــاوەیــە کــەوا لــە  پــارک جیمین بــەوەشێتــەوە.

کــوری مــردوو:::

تـەنهــا لـەبــەر ئـەوەی لــەو گـەمــژەیـەم دا!!؟
دڵنیابــە گـەر دووبــارە ببێتــەوە دوبــارە لێیدەدەمـەوە ئـەو نــەفــرەتییـە کێیــە تــا داوای خــۆشەویستـی لـە خۆشەویستــەکـەی مــن بكات😡خـۆزگــە خراپتــر لێـم بــدایــە👿



My:::

پێم بڵـێ تــۆ گـەمـــژەیـت؟!
ئــەو دیـاریـەکـەی دەستـی بــۆمـن نـەبـوو بـەڵکــوو بــۆ دایکــی بــوو دایکــی گـــەمـژە🤦🏻‍♀️



کـوری مــردوو:::

بـەراسـت😒
هــەر چۆنێک بێت ئیتــر مـن بــە هــەڵــە تێگـەیشتــم و تــەواو بــوو کـۆتــای پێهــات بـــڕایـەوە و ئیتر بــاســی مـــەکــە خــۆشــەویستــم🙂



ئــەشــقــی مــردوو|P'JMWhere stories live. Discover now