Part #18

8K 478 2
                                    

Αλεξ

Είχε περάσει μια εβδομάδα απο τότε που είχαμε μαλώσει με την Ναταλια και είχαν κλέψει το σπίτι μου, μεχρι τωρα δεν είχαμε κανένα νέο και ουσιαστικά απλα περιμέναμε αν θα μας στείλει εκείνος τίποτα που θα μπορούσε να μας φανεί χρήσιμο.Αυριο θα φεύγαμε για διακοπές και είχαμε κάποια πράγματα τελευταίας στιγμής να κάνουμε.
Είχαμε κλείσει εισιτήριο και τα σχετικά και απλα περιμέναμε να ξημερώσει για ν φύγουμε.
Ο δικός μου σάκος ήταν έτοιμος απο χθες και ηταν δίπλα στην πόρτα.Η Ναταλια απο την άλλη είχε 3 μέρες έβαζε και έβγαζε πράγματα απο μια τεράστια βαλίτσα.Ειχε παει τουλάχιστον πέντε φορές σπίτι της μεσα στην εβδομάδα για να φέρει ρούχα παπούτσια τσάντες και ένα σορό πράγματα.Εγω βέβαια κάθε φορά που γινόταν αυτός ο πανικός καθόμουν στον κάναμε και γελούσα.Μαλιστα είχαμε ψιλό "μαλώσει" και είχε αρχίσει να κλαίει γιατί δεν ήξερε τι θα κάνουμε και τα σχετικά για μα ξέρει τι ρούχα να παρει μαζι της.

Εγω τωρα καθόμουν στον καναπέ και έβλεπε τηλεόραση, όχι κάτι συγκεκριμένο απλα ηταν ανοιχτή και έβλεπε διαφορά στο ταμπλετ.
Η Ναταλια ηταν απο το πρωι εξω για τελευταία ψώνια και μετά θα έτρωγε με τα κορίτσια εξω.Η ώρα ηταν σχεδόν 3 το μεσημέρι και μπήκα Skype με την ελπίδα να πετύχω τον Πέτρο για να πούμε τα νέα μας.
Και ναι ηταν μεσα.Τον κάλεσα αμεσως και εκείνος στο τρίτο χτύπημα απάντησε.
-'που εισαι αγορινα μου'λεει και γελάει
-'εγω που ειμαι ρε τρελέ μου η εσυ;" Ρωταω
-"άσε αγόρι μου εχω τρεχάματα με τον γάμο"
-"ναι και ότι σε ήθελα για αυτο το θέμα"του λέω και τον κοιτάζω και χαμογελάω
-"πες μου ότι βρήκες την μια και μοναδική και θα έρθετε μαζι"λεει και αμεσως το πρόσωπο του άστραψε.
-"ναι φίλε μου την ημέρα που τα είπαμε τελευταία φορά εκείνο το βράδυ.Ειμαστε σχεδόν ένα μήνα μαζι."λέω και είναι πραγματικά χαρούμενος που την εχω στην ζωή μου
-"Αμάν αυτά είναι.Θελω να μάθω τα πάντα"
-"λοιπόν αρχικά είναι η αδερφή του Νίκου"λέω και εκείνος με κοιταει λες και εχω βγάλει δέκα κεφάλια ας πούμε.Αφου του εξηγώ τα πάντα και μιλάμε για διαφορά ακούω κλειδία στην πόρτα.
-"κάτσε Πέτρο ήρθε θα την γνωρίσεις"λέω και κοιτάω την πόρτα χαμογελώντας.Εκεινη αφήνει τα κλειδιά στο τραπεζάκι δίπλα και αφήνει τις σακούλες στο πάτωμα και μου χαμογελάει.
-"Μωρό μου έλα να γνωρίσεις τον Πέτρο"λέω και εκεινη έρχεται και καθετε δίπλα μου στον καναπέ.
-"χάρηκα Πέτρο ειμαι η Ναταλια"λεει και γελάει όπως κανει και ο Πέτρος.
-"ώστε εσυ εισαι η πριγκίπισσα του"λεει ο Πέτρος και εκεινη γυρνάει και με κοιτάζει.
-"αν σου ειπε ότι την πριγκίπισσα την λένε Ναταλία τότε σίγουρα ειμαι εγω"λεει εκεινη και με αγκαλιάζει και κε φιλαει στο μάγουλο.
Αφου μιλάμε για σχεδόν μια ώρα ακομα με τον Πέτρο κλείνουμε γιατί η Ναταλια εχει ξα ετοιμάσει τα τελευταία πράγματα.
-"Ναταλια ολα οκ πήρες ότι επρεπε;"λέω
-"Ναι αγάπη μου απλα πρέπει να κανω γρήγορα γιατί το απόγευμα εχω ραντεβού στον γυναικολόγο μου"λεει και μένω κόκαλο
-"Γιατι τι έγινε"λέω και παω και ακουμπάω στην πόρτα ενώ εκεινη βάζει τα ρούχα και διαφορά αλλα σε βαλίτσα και σάκο.
Εκεινη με κοιταει και βλέπει ότι εχω αγωνία και αρχίζει να γελάει.
-"ειπα κάτι αστείο και γελάς;"την ρωταω ενώ εκεινη έρχεται και περνάει τα χέρια της στο λαιμό μου.
-"όχι αγάπη μου απλα έχεις φρικάρει και έχεις χάσει το χρώμα σου.Δεν είναι τίποτα απλα πρέπει να παω για να ξερω για την περίοδο μου αφου θα είμαστε διακοπές"λεει
-"Αχα οκ.Αν θες μπορούμε να παμε μαζι"λέω αλλα δεν την κοιτάζω
-"με μεγάλη μου χαρά"λεει και επιστρέφει σε αυτο π εκανε και εγω ξανα κάθομαι στον καναπέ.Δεκα λεπτά μετά έρχεται με μια τεράστια βαλίτσα και με έναν τεράστιο σάκο και τα αφήνει δίπλα στο δικό μου και καθετε με φορά στον καναπέ και γέρνει επάνω μου.
-"Ναταλια αγάπη μου μια βδομαδα πάμε όχι ένα χρόνο τι θα τα κανεις τόσα πράγματα"
-"Ειναι τα απαραίτητα ρε Αλεξ θέλω να είναι οκ για κάθε ενδεχόμενο"λεει
-"τι ώρα πρέπει να εισαι στον γιατρό σου"λέω
-"Οχι ρε γαμωτο το ξεχασα"λεει και πετάγεται απο τον καναπέ για να παει στο μπάνιο.Αφου ετοιμάζεται φεύγουνε για το γιατρό της.

Και κάπως ετσι...σε γνώρισα Where stories live. Discover now