Δεν μπορούσα να πιστέψω ακομα ότι ειμαι έγκυος.Απλα δεν γινόταν να το χορεύει το μυαλό μου ότι μεσα μου μεγάλωναν δυο ζωές.
Όσο περνούσε ο καιρός οι αναγούλες και ο εμετός είχαν αρχίσει να υποχωρούν.Εγω στην σχολή δεν πολύ πήγαινα είναι η αληθεια λόγο της κατάστασης αλλα πάντα έκανα της εργασίες η ότι αλλο χρειαζόταν και τα έστελνα με τα παιδια.Φυσικα και ήξεραν και όταν έμαθαν κατα ενθουσιάστηκαν. Όσο για τον αλεξ είχε αρχίσει να μπαίνει για τα καλά στο ρόλο του μπαμπά αν και ακομα ηταν πολύ νωρίς.Ειχε αγοράσει ότι βιβλίο και εγκυκλοπαίδεια υπήρχε στην αγορά και κάθε απόγευμα κάθονταν και διάβαζε.Εγω φυσικά τον κορόιδευα αλλα πάντα εκείνος γελούσε και μου έλεγε ότι όταν ερθει η ώρα εκείνος θα είναι έτοιμος και εγω όχι και εκει γελούσαμε.Πλεων θέλαμε μόλις 2 μέρες για τα Χριστούγεννα και σήμερα θα ερχόταν οι γονείς του αλεξ και η Μαμα με την αδερφή μου.
Είχαμε πει και στον Πέτρο να ερθει αλλα δεν μπορούσαν λόγο δουλειάς.Εγω ήμουν σπίτι επρεπε να ετοιμάσω διαφορά για φαγητό και για το που θα κοιμηθεί ο κάθε ένας.Δεν είχαμε πει σε κανέναν τίποτα θα τους το λέγαμε τα Χριστούγεννα στο δείπνο.Με τα πολλα με τα λίγα άνοιξε η πόρτα και μπήκε μεσα ο Αλεξ φορτωμένος με σακούλες.Ηρθε στην κουζίνα και της άφησε πάνω στον πάγκο.Ειχε κανονίσει να παρει κάποιες μέρες ρεπό για με βοηθήσει εδω και να δουμε και τους δικούς μας.
-λοιπόν νομίζω θα εχουμε μπελάδες"λεει
-γιατι;"γυρνάω και τον ρωταω
-γιατι εξω ακριβώς απο την πόρτα μας είναι ένας μικρός κουταβος και κανει χαρούλες.Δηλαδη εγω τον χάιδεψα και με ακολούθησε απο την αγορά"λεει και εγω πλεων στο πρόσωπο μου εχω ενα τεράστιο χαμόγελο και βγαινω απο την κουζίνα και παω να ανοίξω την πόρτα και τον αλεξ να με ακολουθεί απο πίσω μου.
-αυτο ακριβώς φοβόμουν"λεει και εγω ανοίγω την πόρτα.Μπορω να πω πως μου κόπηκε η ανάσα όταν είδα τον μικρούλη.Ηταν ενα μικρό αγαπουλακι και κάθονταν μπαλίτσα πάνω στο χαλάκι της εξώπορτας.Αμεσως με το που με είδε άρχισε να κοιταει την ουρίτσα του και ήρθε ανάμεσα στα πόδια μου.
-Ναταλια έλα μεσα χιονίζει εξω θα αρρωστήσεις"λεει ο αλεξ και μου ρίχνει ενα μπουφάν στους ωμους μου.Εγω περνω αγκαλιά το μικρούλι και μπαίνουμε μεσα.Με το που βλέπει τον αλεξ έφυγε απο την αγκαλιά μου και έτρεξε στο μέρος του και ξάπλωσε για χάδια.
-μην μου πεις ότι δεν θες ενα μικρουλακι να εχουμε"λεω και τον κοιτάζω στα ματια.Εκεινος είναι στο πάτωμα και χαϊδεύει το σκυλάκι.
-Ναταλια δεν ξερω ίσως το ψάχνει κάποιος"
-δεν Εχει λουράκι"λεω
-Πφ και πάλι εισαι έγκυος δεν ξερω καν αν κανει να έχεις Καποιο ζώο μεσα στο σπίτι"λεει
-λοιπόν κανει και είναι και καλό να υπάρχει καποιο ζωάκι μεσα στο σπίτι για το μωρό.Καλα τόσα βιβλία ακομα τίποτα δεν έμαθες;"ρωταω γελώντας.
-χα χα αστείο ακομα ειμαι πως είναι το μωρό στους πρώτους μήνες και τι γίνετε τότε δεν λεει για σκυλιά και γάτες"λεει
-λοιπόν μπορείς εσυ να δεις ότι το λεει και εγω περνω τον μικρούλι να τον κανω μπάνιο και μετά να παμε στον κτηνίατρο να κάνουμε ότι πρέπει"λεω και το περνω στην αγκαλιά μου.
-θα τον κρατήσουμε τελικά ετσι; Τουλάχιστον άσε εμένα μα τον κανω μπάνιο όχι εσυ"λεει και και τον πέρνει απο την αγκαλιά μου.
-οκ θα πάρω την κτηνίατρο και ερχομαι και γω πάνω μαζι σου"του λεω
-οκ μωρό"λεει και ανεβαίνει πάνω.
Εγω περνω τις πληροφορίες και με συνδέουν με ενα κτηνιατριο κοντά στην περιοχή μας και Αφου κλείσω το ραντεβού παω πάνω να δω τι κάνουν τα αγόρια μου.Η πόρτα είναι μισό κλειστή και ετσι ο αλεξ δεν μπορει να με δει.
Αλλα τον ακούω που μιλάει στον σκυλάκο.
-ετσι που λες φίλε μου όταν είναι έγκυες οι ορμόνες είναι γαμησετα.Την μια ετσι την άλλη αλλιώς αλλα δεν μπορείς να πεις και τίποτα είναι υπέροχο όλο αυτο.Τωρα θα μου πεις εσυ που απο την μια γκρινιάζεις και απο την άλλη σου αρέσει εισαι πιο νορμαλ; Και θα σου πω ότι όταν και η κοπέλα σου μείνει έγκυος θα δεις την γλυκά"λεει και εγω γελάω και γυρνάει να με δει.
-ο μικρός είναι έτοιμος"λεει
-ωραια γιατι σε 40 λεπτά εχουμε ραντεβού"λεω
-ωραια θα τον στεγνωσουμε και θα τον παμε θες να ερθεις ετσι;"λεει
-ναι εννοείτε. Δώσε τον μου να τον καθαρίσω"και μου τον δίνει με την πετσέτα και καθόμαστε στο πάτωμα προστα απο το κρεβάτι.Αφου τον στεγνώνω καλά τον βάζω σε ενα σκούφο του αλεξ και βάζω και εγω ενα τζιν και ενα φούτερ της μπότες μου και κατεβαίνω.
Ο αλεξ είναι στο σαλόνι και μας περιμενει.
-ορίστε είμαστε έτοιμοι"λεω
-αληθεια;στον σκούφο μου"λεει και σηκώνετε
-ναι δεν ειχα κατι αλλο να τον βάλω και αυτο ηταν μια χαρά"λεω
-οοοο θεε μου οκ άντε παμε θα αργήσαμε"λεει και παει προς την πόρτα.
-δεν θες να τον κρατήσουμε"λεω και τον κοιτάζω στα ματια.Εκεινος καταλαβενει ότι ειμαι έτοιμη να κλάψω και έρχεται ξανα προς το μέρος μου.
- φυσικά και θελω κοιτα ποσο γλυκός είναι απλα φοβάμαι ναι μεν πηρα τον γιατρο αλλα μεχρι να κανει τα εμβόλια και ότι πρέπει είναι λογικο να φοβάμαι"λεει και με φιλαει στο μέτωπο.
-οκ παμε"λεω και με πιάνει απο το χέρι και βγαίνουμε απο το σπίτι, κλειδώνει και αμεσως μπαίνουμε στο ταξί.
YOU ARE READING
Και κάπως ετσι...σε γνώρισα
RomanceΑυτός:ψιλός κάστανα μαλλιά κάστανα όμορφα ματια,οταν τν έβλεπες δν μπορούσες εύκολα να πάρεις τα ματια σου απο πανω του.Γυμνασμενος φαρδιές πλάτες χέρια με αρκετά τατουάζ,αλλα αυτο που σε μαγνήτιζε ηταν τα ματια του.Κατι είχαν κάτι το μελαγχολικό πο...