|29|

197 16 0
                                    

Niall Horan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Niall Horan.

-Niall alaus?- paklausė Liam ištiesdamas buteliuką. Paėmu jį ir atsidaręs atsigeriu keletą gurkšniu. -Varysit savaitgalį į sodyba?

-Nu lyg jo. O judu su Maya? - paklausiu atitraukdamas akis nuo televizoriaus.

-Nu lyg. Nežinau.- draugas trūkteli pečiais.- Atrodo jai trukdo mūsų metu skirtumas. Nu tiksliau jos tėvams tai nepatinka.- draugas pasako ir atsigėrė.

-Koks skirtumas jos tėvų nuomonė? Hazel tėvui irgi nepatinka mūsų draugyste, tačiau man į tai giliai nusispjauti. Jei klausysi kiekvieno nuomonės sedėsi depresijoje.- pasakau jam.

-O tai kas jam blogai dėl tavęs?- jis paklausė.

-Nu, kad nesu auksinis. Hazel močiute kaip visada įkišo savo liežuvi ir turim ką turim.- pasakau ir pavartau akis. Liam pradeda garsiai juoktis.

-Man rodos mano Maya ir Hazel tavo sutaria neblogai.- draugas pasako ir aš jam pritariu.

-Žinai dvi panos draugų būryje, nors man rodos Louis irgi vėl kažką turi.- pasakau jam.

-Nesu tikras atrodo, lyg jis su Eleanor susitaikė.

-Ką?- pažvelgiu į draugą pasimetęs. Prisimenu kaip Louis metė ją buvo skaudu matyti merginą tokią pažeista jo. Ypač kai jis ją metė dėl kitos.

-Nu nesu tikras. Tik mačiau keletą kartų juos susitikusius. Pažiūrėsim savaitgalį. Vistiek vienas nebus.- Liam pasako ir aš pritariu jam linktelėjas.

[...]

Išlydėjus draugą, sutvarkau svetainę. Tiksliau išmetu butelius alaus lauk ir nunešu tuščius traškučių pakelius į šiukšlių dėže.

Tėvo dar su nebuvo kaip ir jo žmonos. Ar čia Horan šeimos bruožas yra skyrybos?

Tėvas tada Greg nu aš nenoriu būti toks pats kaip jie.

Pasiėmęs telefoną surenku merginos numerį. Ilgai laukti nereikėjo kol ji atsiliepė.

-Labas mažute.- sumurmu ir nusišypsau sau nors mergina ir to nematė.

-Labas, kaip tu? Buvai susitikęs su draugais?- paklausė mergina manęs.

-Buvau buvau. Liam buvo atvaręs. Pažiūrėjom rungtynes ir išgėrėm alaus.- pasakau ir Hazel nusijuokė.

-Smagus vakaras buvo?- paklausė.

-Negaliu skųstis. Bet tavęs pasiilgau.- sukuždu krisdamas į lovą.

-Awww Niniau.- mergina pasako ir aš nustembu. Manęs dar niekas nėra taip vadine.

-Pakartok.- paprašau jos.

-Niniau eik miegoti.- ji pasako ir aš sukrizenu.

-Klausau meile.- pasakau ir atsisveikinęs baigiu pokalbį. Padedu ragelį ir įjungiu telefoną krautis.

Hazel Baker.

Pabaigus kalbėti su Niall įsijungiu kompiuterį. Artėjant Niall gimtadieniui sumaniau jam padaryti dovaną.

Tiksliau abiems. Tiek sau tiek jam. Nieko nėra blogo, kad ir pati noriu atostogų tiesa? Tuo labiau, kad niekur nestojau galiu sau leisti atostogauti.

Suvedusi kelionių agentūra išmetė keletą pasiūlymu. Ilgai ieškoti kuomet už akių užkliuvo pasiūlymas į Tailandą.

Ilgai negalvojusi pasiėmu savo piniginę ir išsiėmusi kortelę su pildau duomenis. Rezervavau kambarį keletai dienų viename viešbutyje, ir visad likusias naktis kitame viešbutyje. Dvidešimt naktų Tailande manau pats tas. Spėsim ir jo gimtadieni atšvęsti ir mano.

Keletą dienų prieš Niall gimtadienį išvyksim. Tikiuosi jis nesupyks ir nebus sugalvojęs sau gimtadienio vakarėlio.

Gaunu nuo Niall žinute, kad jis negali užmigti ir jam reikia manęs. Ar jis ne mielas?

Pakilusi nueinu į vonią. Nusiprausiu ir pasiėmusi nuo spinteles kauke užsidedu ją.

Grįžtu į kambarį ir krentu į lovą bei laukiu penkioliką minučių kol praeis. Laikrodis jau rodė beveik antrą nakties kol Hazel darosi sau grožio procedūras.

Ot gražu. Kada aš ryt atsikelsiu? Jei dabar naktinėju? Aišku vidurį dienos kaip visada.

Nusiplovusi veidą grįžtu atgal į lovą. Krentu į ją ir apsikloju iki galvos.

Virš Vandens. // NH || HB BAIGTAWhere stories live. Discover now