-Varom į prekybos centrą?- iš pačio ryto sulaukiau skambučio iš June su klausimu.
Žinoma negalėjau atsisakyti, nes norėjau sužinoti kaip vakar sekėsi pasimatymas su mano pusbroliu. Nes jis man nieko net nesiruošia pasakoti.
Susiruošiau per mažiau nei 20 minučių, net spėjau suvalgyti obuolį. Išėjus iš namų pamačiau, kad June jau manęs lauke prie savo automobilio.
-Nu tu ir greita.- June nusijuokė atrakindama savo automobilį. Nusijuokiu.
-Manau galėjau ir greičiau.- nusijuokiu.
-Prie mūsų prisijungs ir Oliver.- ji pasako ir aš suraukusi pažvelgiu į ją. -Negalėjau nesutikti. - ji iškėlė rankas užkurdamas automobilį.
-Dar gražiau.- pasakau giliai atsidūsdama. - Tiek daug klausimų turėjau dėl vakar.- patempiu lūpa.
-Nepyk. Papasakosiu kitą diena.- ji pasako išsukdama iš mūsų gatvės. Iki prekybos centro vykome maždaug 20 minučių. Žinoma dar papildomai 10 minučių važinėjome ratais ieškodami vietos automobiliui.
-Nesuprantu ar sunku yra padidinti tas aikšteles. Pinigus reik mokėti, o vietų nėra.- sumurma June.
-Žiūrėk čia.- parodau vietą aikštelėje ir June nieko nelaukusi įsuka į vietą.
-Žiūrėk jis čia.- parodau pirštu į Oliver automobilį. -Bet jis ne vienas.- pasakau ir June pažvelgia.
-Jis asilas. Einam.- June pasiėmė savo rankinė.
-Sveikos!- sušaukė Oliver ir aš jam priėjusi trenkiau per galva.
-Už ką?- jis sumurkė kaip koks katinas.
-Už tą patį.- pasakau jam. Jis tik pavarto akis. Iš automobilio išlipa Horan. Žinoma kas gi daugiau jei ne Horan.
-Sveikos merginos.- jis pasako ir June jam pamojuoja ranka.
-Labas labas.- sumurmu.
-Ko jos piktos?- Niall paklausė Oliver.
-Matomai pms arba per mažai sekso.- jis pasako pakilnodamas pečius.
-Dieve Oliver užčiaupk savo dantis.- garsiai pasakau prieidama prie June ir mudvi kartu nuėjome į pirmąja parduotuvė.
Abi lyg susitarusios vaikščiojome lėtai ir visiškai neskubėjome. Juk mes laiko turime į valias.
Prekybos centre jau buvo trečia valanda, Oliver ir Niall nešiojo mūsų maišus iš parduotuvių.
-Užeinam į sportland.- Niall pasako kai buvome šalia parduotuves. June atrodė tikrai pikta ant Oliver dėl jo šlykščios replikos.
-Daugiau nieko nenori?- sumurmu ir jis tik pavarto akis.
-Hazel einam. Noriu sportines aprangos aš.- June pasako ir aš nueinu paskui mergina.
Su June apžiūrinėjome aprangas kol neišgirdau kol mane kvietė pažįstamas balsas.
-Hazel ateik!- surėke vaikinas. June pažvelgusi į mane nusijuokė.
-Eik.- ji pasako ir aš nueinu link balso.
-Ką?- priėjusi prie Niall iš nugaros paklausiu. Vaikinas krūpteli dėl to.
-Gali padėti išsirinkti?- jis parodė į dvi kepures.
-Kam tos kepurės tau? Mažai dar turi?- paklausiu jo. Prisiminus kiek mačiau ant jo spinteles tikrai buvo ne maža kolekcija.
-Lakers ar šita?- jis parodo į pilka.
-Lakers.- pasakau jam ir jis užsideda ją. Pažvelgiu į vaikiną.
-Tinka ji tau.- pasakau jam.
[...]
June sukrovė visus savo maišus į Oliver mašina. Ir jiedu kažkur dingo palikdama mane su Niall.
-Ačiū, kad parvežiai.- pasakau jam. Jis tik linkteli ir aš išlipusi parsinešu visus savo maišus su pirkiniais.
Manau išleidau 90% savo santaupų. Nors galbūt ir daugiau. Viską parsinešusi numečiau ant žemės.
Nu kam aš šitiek pirkau? Noriu dabar savęs pati paklausti.
Po dviejų savaičių.
Stebėjau ir juokiausi iš June ir Oliver. Ši porelę yra visiškai išprotėjusi.
-Kas tau juokinga Baker?- smalsiu žvilgsniu pažvelgia Oliver.
-Ko jūs pešates kaip maži vaikai.- nusijuokiu. June tik papurto galvą.
-Užsisakom picą ta proga, kad nėra senelių?- užverčiu galvą pažvelgdama į juos du. Lyg du balandėliai.
-Aš noriu amerikietiškos.- June.
-Sicilijos!- sušaukė Oliver ir aš iškėlau vidurį pirštą.
-Aš sakiau jums užsakyti.- pasakau.
-Nešk subine tik skambinti.- pasako jis ir aš pavarčiusi akis nueinu ieškoti savo telefono ir picerijos numerio.
____________
Visiškai nepatinka ši dalis man :|
Kaip ir šis mėnuo, ir ši savaite...:(