|2.4|

102 13 0
                                    

Niall Horan.

Įkėliau Ethan į supynė ir lengvai pradėjau supti

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Įkėliau Ethan į supynė ir lengvai pradėjau supti. Visas kūnas buvo lyg surakintas, po to kai jis išbėgo į gatvė.

Aš net pats nesugebu pasirūpinti savo vaikų.

-Ethan tu mane nuvarysi anksčiau laiko į kapus.- pasakau jam, o jis tik pradeda juoktis. Jam juokinga, o aš verkti noriu.

Ethan pradėjus trinti akims, ir žiovauti iškeliu jį iš supynės ir pakelės jį nusinešu namo.

Man ji benešant jis užmigo mano rankose.

Parėjęs į namus, paguldau jį savo kambaryje. Nurengiu rūbus ir batus.

Apkamšiau jį pagalvėmis ir nusileidau laiptais žemyn. Svetainėje ant sofos sėdėjo mama ir kažką mąstė įtemptai.

-Ethan išbėgo į gatvė.- pasakau mamai ir ji išsigandusi pakėlė akis į mane.

-Kam viskas gerai? Dieve ar jam nereikia pasirodyti gydytojams?- klausimai pasipylė pas mama.

-Jį spėjo pagauti mergina. Tačiau aš nesugebu pasirūpinti nė savo vaiku.- pasakau mamai užversdamas galvą.

-Mielasis, tau tiesiog reikia pailsėti. Esi pervargęs. Arba praleidi visą dieną su Ethan arba žaisdamas futbolą. Laikas pailsėti ir tau.- ji pasako ir aš tyliu nieko jai nesakydamas.

<...>

Ryte atsikėlęs lovoje neberadau Ethan. Ištiesęs ranką susirandu telefoną. Po 11:17. Tingiai išlipęs iš lovos ir nuėjęs į vonios kambarį.

Nusirengiu ir įlipu į dušą. Karštas vanduo padeda atsipalaiduoti. Pastovėjęs keletą minučių pasiėmu šampūną ir išsimuiluoju plaukus.

Apsirengęs senai nenešiotus rūbus nusileidžiu laiptais žemyn. Mama su Ethan sėdėjo ant kilimo ir žaidė su Theo žaislais.

-Labas rytas.- pasisveikinu su jais.

-Labas rytas brangusis, ar išsimiegojai?- ji paklausė, o Ethan pakilęs nuo žemės lyg pingvinas krypuodamas ateina prie manęs ir ištiesė rankas.

Pakelių jį ir pabučiuoju juo skruostą.

-Išsimiegojau.- atsisėdu su Ethan ant sofos ir jis prisiglaudžia prie manęs labiau.

Dieve šitas vaikas dievina dėmesį ir meilė. Ypač apkabinimus.

-Šaunu, mudu su Ethan eisime šiandien į parka ar į ledainė.- mama pasako.- Kol man atostogos noriu pabūti kažkiek su anūku.- ji pasako ir aš linkteliu.

-Pabandysiu susitarti su Leviu Denu ir Domu galbūt turės laiko susitikti.- mama linkteli.

-Baker šeima vis dar čia gyvena.- mama pasako ir aš nepastebimai įsitempiu.

-Jos vis tiek čia nėra?- paklausiu ir ji linkteli.

-Per tiek metų nė karto nebuvo grįžusi. Manau sukūrė šeima Kanadoje ar kur ji ten yra.- mama pasako ir aš paleidžiu Ethan ant žemės.

-Džiaugiuosi už ją. Kažkada mačiau jos nuotrauka su vaikinu.- pasakau ir mama susiraukę.

-Tu ją vis dar stebi per socialinius tinklus?

-Kartais pamatau. Tiksliau pažiūriu. Man rūpi kaip ji gyvena. - pasakau ir ji tik atsidūsta.

-Niall išmesk tą merginą iš galvos, ji tave paliko. Dabar turi Ethan ir susikaupk.- pasako ir aš atsistoju.

-Mama baik. Man ir taip visko per daug.- pasakau ir ji tik atsidūsta.

-Gerai. Mes einame iki jo pietų miego.- ji pasako ir ištiesusi ranką nusiveda Ethan.

Liam su gimtadieniu tave❤️🫶🏻

Virš Vandens. // NH || HB BAIGTAWhere stories live. Discover now