Niall Horan.
Tavo akys mane užbūrė.
Hazel Baker.
Stebiu Oliver kuris ruošėsi į pasimatymą. Jo visas spintos turinys buvo išverstas ant žemės ir jis ieškotojo ką apsirengti. Negaliu patikėti, padedu pusbroliui su apranga į pasimatymą.
-Balti marškinėliai ir juodi džinsai.- pasakau jam kai jis jau nežinau kelinta kartą persirengę.
-O gal maike? - Oliver.
-Durnas tu? - pažiūriu į jį piktai. Jis tik pavarto akis ir pasiėmęs mano išrinktus rūbus apsirengę.
-Nu kaip?- jis susisagstė marškinių sagas ir pažiūri į mane.
-Puikiai. Atrodo gerai. - pasakau jam ir atsistojusi nuo lovos sutvarkau marškinėlių apykaklę ir užsegu viršutinę sagą.
-Mane smaugia.- jis sumurma.
-Nenusmauks.- pasakau jam ir jis atsidūsta supratęs, kad pralaimėjo.
[...]
Išleidau kaip kokia mama Oli į pasimatymą, liepdama naudoti apsaugas ir neužsibūti iki vėlumos. Jis tik trenkė su ranka man per galvą.
Asilas.
Atsigulu ant sofos ir ištiesiu kojas. Suurzgiu kai suskamba durų skambutis.
-Ką tu vėl pamiršai?- rakindama duris burbu. Pamačiusi Niall susiraukiu. Jo rankose buvo ledų dėžutę.
-Pamiršau cigaretes.- jis sumurma. J
-Kaip juokinga, Horan.- pasakau jam stovėdama tarp durų.
-Neįleisi?- jis pasako.
-Vėl nori man problemų pridaryti?- paklausiu jo sukryžiuodama rankas ties krūtine.
-Aš tau atnešiau ledų.- jis parodo dėžutę su karameliniais ledais.
-Užeik. - praleidžiu jį.
Jis įeina ir nusiaves batus, praeina ir aš užrakinu duris. -Eik į virtuve.- pasakau jam.
Jis padeda ledų dėžutę ant stalo ir aš nuėjusi paimu du šaukštelius.
-Pala kokio velnio tu vėl čia atėjai?- paklausiu jo.
-Neturėjau ką veikti. Oliver kažkur dingęs. Levis su Jason irgi su tėvais kažkur pas giminių išvarė.- pasako ir aš atidarau dėžutę. Šaukštu paimu ledų.
-Kaip baigėsi vakarienė?- paklausiu.
-Jūs du išvartėt ir aš išėjau, o tavo seneliai su mano mama ilgai prasedėjo.- jis pasako.
-Jo jo močiute grįžo girta.- pasakau. - dainavo ar kažką jin ten.- pasakau valgydama ledus ir Horan nusijuokė. Jam nustojus juoktis virtuvėje atsirado mirtina tyla, kuri man šiuo metu visiškai nepatiko.
Ji buvo kažko kitokia, ir atrodo mano pilve vyksta balaganas kaip ir galvoja. Stebėjau Horan ir supratusi, kad per ilgai stebiu nuleidau akis į ledus.
-Tu gal kavos nori? Ar kažko? - atsistoju nuo kėdes paklausiu.
-Jei gali vandens duok.- jis paprašo ir aš atidariusi šaldytuvą išiimu vandens buteliuką ir paduodu jam.
-Hazel aš jau namuose!- surėke močiute ir mano veidas perbalo kaip popieriaus lapas.
Mūsų su Niall akys susitinka ir matau jose paniką? Kodėl per ji visada prisiviriu košes?
-Hazel, ar gali..- močiute sustoja pamačiusi Niall.- Niall ką tu čia veiki?- ji paklausė jo.
-Atėjau pas Oliver, tačiau Hazel pasakė, kad jo nėra.- Niall greit jei pameluoja.
-Oi tas vaikas. Ar galit padeti man parnešti krepšius?- ji pažiūri į mus ir man linktelius abu su Niall dingstam iš virtuves.
-Dieve ji jau prisigalvos nesąmonių.- pasakau vos uždariusi namų duris eidama link automobilio. Atidarau galines dureles ir išimu maišus.
-Niall važiuok iš čia.- pasakau jam, tačiau jis visiškai nekreipė dėmesio į tai ir paėmęs iš mano rankų krepšius nuėjo į namus. Po velniais kokias jis nesąmones čia daro. Jis gal galvoja, kad man maža bėdų per jį?
-Taip taip Janet, pasiliksiu vakarienės.- Niall pasako ir aš sau trenkiu su ranka per veidą. Man jo jau per daug šiose namuose.
-Močiute tu nežinai, gal jis planu turi.- piktai pažiūriu į Horan.
-Jis jau sutiko. Einu gaminti vakarienės.- ji pasako ir aš giliai įkvėpusi oro nueinu į savo kambarį. Žinoma Horan sekė mane lyg koks nors šuo.
-Tau atrodo lyg man maža bėdų per tave?- garsiai jo paklausiu.
-Maniau nori, kad pasilikčiau.- jis pasako atsisesdamas ant mano lovos.
-Ar tu rimtai durnas ar tik prie meno?- piktai pažvelgiu į jį.
-Oi tik nereikia.- jis pavarto akis.
-Geriau įjunk kokį filma ar kažką.- jis pasako ir įsitaiso mano lovoje. Nu dar gražiau.
___________________
Kaip manot, kas laukia Hazel kai išeis Niall?
Namų areštas..?
Vestuvių planavimas...?
O gal išves ją į Dublina..?