Niall Horan.
Išlipęs iš vandens nuėjau iki savo rūbų ir iš kišenes išsiimu cigaretes. Nieko nelaukęs užsidegu. Ir įtraukiu nuodingų dūmų į plaučius.
Išgirdęs, kad kažkas šalia manęs kosėja apsižvalgau ir pamatau rankomis užsidengusia veidą Hazel.
Nekreipdamas dėmesio toliau rūkiau, pabaigęs numetu ant žemės ir sutrypiu nuorūką.
-Hazel tau viskas gerai?- arčiau merginos priėjo June kuri išlipo iš vandens.
-Viskas gerai. Jei gali paduok mano kuprinę.- Stebėjau kaip June greit paduoda jai kuprine ir klausiausi jų pokalbio.
-Ar tu turi problemu su astma?- ji paklausė ir rudaplaukė tik linktelėjo. Mergina kuprinėje pradeda kažko ieškoti, tačiau neradusi numeta kuprinę.
-Horan per tavo rūkymas čia viskas!- June garsiai surėke ant manęs. -Oliver. Hazel blogai!- June surėke garsiai. Po kelių sekundžių prie mūsų pristatė visi kiti.
-Kas čia buvo?- Oliver pritūpė prie merginos.
-Niall tas asilas, rūke. Hazel serga astma, o tas asilas šalia jos rūke ir ją dusina. Ir ji neturi vaistų.- greit pasako June.
-Jei reikia į ligoninę.- Oliver pasako. Visų akys nukrypo į mane.
-Vešk tu, nes tu greičiausiai atsidursi mieste.- Oliver pasako ir aš atsidusęs nieko nelaukęs apsirengiu.
Hazel Baker.
Kelias iki ligonės buvo ilgas, tačiau Niall viršydamas visus leistinus greičius nuvyko kur kas greičiau.
Dabar mano rankoje tūno kateteris ir yra lašinami vaistai. Nekenčiu kai šitaip atsitinka. Pati durna esu, kad nesugebėjau pasiimti savo vaistų, nors puikiai žinau kaip man jų reikia.
-Ar geriau jautiesi?- į palatą įeina Horan. Rankoje laikydamas savo telefoną. Nieko daug nesakiusi jam linkteliu. -Tikrai nenorėjau nieko blogo.
-Tu nežinojai. Viskas tuom pasakyta. Nenoriu, kad tai sužinotų seneliai. Išvarys mane namo.- pasakau jam ir jis tik linkteli.
-Kiti sake grįš su kitomis mašinomis. Mums nebereiks atgal vykti.- jis pasako ir aš linkteliu užmerkdama akis. Nekenčiu savo astmos priepuolių.
Pirmas kartas kaip dėl cigaretes kvapo ištiko šitaip. Mintyse sau bandau sakyti, kad tai dėl vandens baimės.
[...]
Niall vakar mane po piet parvežė iš namo ir paliko Oliver automobilį. Gydytojas išrašė vaistu kurie labiau turėtų padėti ir kuriuos visada turiu tureti su savimi.
Šiandien ryte atsikėlusi namuose radau abu senelius, kurie valgė pusryčius.
-Ar tau kažką pagaminti?- močiute pažvelgė į mane kai aš stovėjau prie šaldytuvo.
-Nieko nereikia, pati pasidarysiu.- pasakau jai ir ji tik linkteli.
-Neįkyrėk vaikui.- subaria senelis ją.
-Ji visa išbalusi! Pažiūrėk į ją.- močiute jam atšauna ir jaučiu keturiu akių žvilgsnius į save.
-Ar tau kažkas yra?- atsargiai paklausė senelis, tačiau aš tik papurtau galvą pasiimdama bananą ir varške.
Įsidėjau į dubinelį varškės ir įsipjausčiau bananą. Viska sutrynusi pradėjau valgyti.
-Ar tas namuose?- senelis parode rankomis į viršu.
-Nežinau, vakar gan anksti užmigau. Tačiau manau jis turėtų būti namuose.- pakabinusi šaukštu varškės įsidedu į burną. Suvalgiusi viską nulaižau šaukštą ir įdedu dubineli į indaplovę kaip ir šaukštelį.
-Einu pažiūrėti. Su juo vien galvos skausmas.- močiute pakilo nuo kėdes.
-Aš einu vistiek į viršu tai nueisiu pažiūrėti.- pasakau močiutei ir tik linkteli. Užlipu laiptais ir net nebarškinusi įpuolu į kambarį, tačiau iš kart savo veiksmo pasigailiu.
-Hazel!- surėke Oliver, o aš tik užtrenkiau jo miegamojo duris. Susigadinau visą savo nesugadinta vaikystę.
Oliver ir June? Nuo kada jie kartu?
Išvis pagal jų bendravimą neatrodytų, kad jie galėtų būti kažkas daugiau nei draugai.
Nuėjusi į savo kambarį krentu į lovą ir nuo spinteles pasiimu savo telefoną. Surandu Mason numeri ir paskambinu jam, tačiau jis neatsiliepė.
Giliai atsidūstu ir numetu telefona ant lovos
-Kita kartą reikia belstis.- Oliver balsas pasklido.
-Kita kartą reikia užsirakinti duris, o šiaip džiaukis, kad tai tik aš. Norėjo ateiti močiute.- pasakau jam dar būdama užsimerkusi.
-Pamiršau užrakinti.- jis trenkia sau per galvą.
-June ir tu? Nuo kada? June neatrodo, kad patiktu tokie vaikinai kaip tu. - pasakau jam ir jis piktai pažiūri į mane.
-Mes jau kartu daugiau nei metus laiko, tačiau to niekas nežino. Mes neinam ir nesiskelbiam.- jis pasako ir aš tik linkteliu.- Kaip tu po vakar? Atsigavai?
-Matai, kad gyva. - pasakau jam.
-Užkalbėk senelius gerai? Noriu June išvesti iš namų.- jis pasako ir aš nusijuokiu.
-Nu dar gražiau. Dabar atrodo, kad tu čia būni dėl naudos.- nusijuokiu, tačiau pamačius jo rimta veidą surimteju ir aš. -Lieki skolingas ledu šokoladinių dėžutę.- pasakau jam ir pakylu nuo lovos.