Cp.2

701 26 11
                                    

"EOMMAAAA~~!!KOOK DH SAMPAI."

"Eh my son...how r u ?Sihat?"

"Yeah kook sihat..kalau tk sihat tk de nye kook dtg rumah eomma...eomma sihat?..sorry kook dh lama tk melawat eomma sbb kook sibuk dgn klien ii."

"Eomma sihat je...tkpe eomma faham kook sibuk."

"Nah bunga untuk eomma!"

"Aww gumawoo kook ah"

"Nae eomma..."

"Kook belum breakfast lg kan..meh duduk eomma masak nasi goreng kimchi je td..."

"Nasi goreng pun sedap janji eomma yg buat."kata Jk sambil makan nasi goreng kimchi yg dibuat oleh air tangan ibu kesayangan nya.

(Untung spe ii yg ada ibu tau...pengorbanan seorang ibu tidak boleh kita lupakan dan tk terbalas jasanya dalam hidup kita...so hargai ibu selagi ibu korang masih ada tau <3)


TIME SKIP~


"Kook..eomma nk tanya ni.."

"Ye?"

"Kamu bermusuh lagi ke dgn taemin tu?"

"Hm...why eomma tanya?"

"Saja je"

"Hm...ye kook masih bermusuh dgn dia...eomma tk ingt apa yg dia buat dkt appa-"kata ii Jk terputus.

"Kook!pekara lepas jgn diungkit."

"Hm...mian eomma."


MEANWHILE DI MANSION GENG BANGTAN~


"Huh..bersih pun.."kata joon

"Yeah...huh..hyung, tae nk mandi"kata tae sambil naik dan masuk ke bilik nya.

"Ha ok."

DING DONG

"Wahh bersih nyee!!"jerit hobi

"Eh kau boleh tk perlahankan seket suara kau tu...suara kau sampai hutan belakang sana pun boleh dgr!"marah joon.

"Dh tu memang suara dia mcm tetelan mic nk buat mcm mana...hadap jela"kata jin.

"Um...awak marah saya lagi ke?"tanya joon

"Tk..tp mlm ni awk tido luarrr"kata jin sambil naik ke atas dan kunci pintu.

"Eh sayang baju saya-"

"HAHHAAHAH PADAN MUKA!!"gelak hobi.

"Kau berhenti gelak sebelum aku rogol kau"ugut joon.

"Eishh!!"hobi geram lalu langgar joon dan naik atas lalu masuk ke bilik nya.

"Eh lepastu barang ii ni..Ishh aku jugak yg kena kemaskan.Bitch!"kata joon sambil mengamuk.Kesian dia😂kena kemas barang sorang ii😅.


YOONGI P.O.V

"Umphhh~"yoongi menggeliat di atas katil lalu bangun dr tidur nya.

"Dh pukul bape ni..uish dh pukul 3 petang..lama gak aku tido..eh spe dlm bilik mandi tu?um..tae kot tgh mandi.."kata yoongi seorang diri.Tae sudah keluar dr bilik mandi lalu pergi ke almari bajunya.

"Hi by"

No response

"Um by?"

Still no response

"By sayang kenapa ni?"

Tae memakai bajunya..dan menyikat rambut memulaukan yoongi yg memanggil nya.

"Hey ...whats wrong ?ada org marah by ke?"

Tae hanya menjeling boyfriend nya itu.

"Saya ada buat salah ke?"

"Ugh..saya nk keluar"

"Ish by-"tae sudah menutup pintu bilik..

"Apa yg aku dh buat- ..la...dia buat betul ii apa yg  dia ckp td...la habis aku kena palau dgn dia seminggu ni...seminggu bukan sekejap...rasa mcm setahun oi.."kata yoongi dlm hati.

"Ish aku baru nk main dgn dia malam ni...yashh kena pujuk dia nii.."korang tau kan yoongi nk main apa dgn tae nnt🌚uhuks jgn travel lg sayang ii semua.


JOON P.O.V~

"Tae kau nk gi mana?"

"Keluar"

"Iye tau la keluar...tp kemana?"

"Eh boleh tk kau jgn byk tanya..ugh!"

"Eh marah pulak dia"

"Diam kau!"kata tae sambil acu pistol ke arah joon.

"Hey ii rilek ..asal nih?"tanya hobi.

"Tah tae ni..tiba ik naik angin."

"Dh aku nk keluar...maybe tk balik"

"Tae-"kata ii jin terputus kerana hempasan pintu oleh taehyung.

"Awak buat apa kat dia sampai dia naik angin ha?!??"tanya jin.

"Saya tk buat apa ii pun sayang..td saya tanya dia nk pergi mana..pastu dia marah saya tiba ii.."terang joon.

"Hm..dia gaduh ngn yoon kut"celah hobi.

"Eh...yoongi tk bangun lg ke?!!"tanya jin.

"Aku kt sini"kata yoon sambil minum segelas susu.

"Amboii kau...pukul 3:30 baru nk bangun eh lahanat."kata joon.

"Duh...mana tae?"

"Dia kata dia keluar...n dia kata maybe dia tk balik.."kata hobi.

"Ha?!!dia tk balik.Dia pergi mana??"

"Kau ada buat dia marah ke sampai dia tknk balik yoon."tanya jin dgn risau.

"Eishh jawap dulu soalan aku dia pergi mana?"kata yoon dgn marah.

"Hey rilex...aku pun tk tau dia pergi mana-"kata joon terputus lg kerana yoon terus keluar dr rumah lalu menghidupkan enjin kereta nya lalu keluar dr kawasan rumah mereka.


(harap faham ye ayat ii ni 😌kerana author sakit kepala dan tidak beberapa sihat..so tulisan pun merapu sedikit..harap maaf sekali lg😢🙌🏻)


THX MA READERS...PLS VOTE🌟AND IM SO SORRY KALAU ADA KEKURANGAN DLM CERITA NI💖SORRY UPDATE LAMBAT...AND ONE MORE....AUTHOR RASA NK BUAT SATU SHORT STORY JIKOOK...NNT AUTHOR FIKIR DULU OKIE❣️🦋



🪐 Jikookers

Mafia JK [ *COMPLETED* ]Where stories live. Discover now