Cp.4

769 24 1
                                    

"Umhh~"

"Hmm...by"

"Um..."

"Wake up by"

"Humm."

"Um yoon...eh nape kita naked-"tae mengingatkan kejadian yg berlaku last night.

"By tk ingt ke hm???"

"Eh awk pakai condom kan???!!!"

"Hmm...." korang tau an🌚semalam yoon tk tahan sgt sampai lupa pakai condom....ha sekarang habis dia kena ngn tae satgi😌🖐️....btw tae tu ialah omega boy yg boleh pregnant.
(i is hentam saja😙)

"Pakai ke tkk??!!!"

"Tak"kata yoon dgn nada perlahan.

"Awkkk!!!!!!ishh nnt ii-"

"Will u marry me?..i will be responsible for what i do ."

"Um..."

NO ONE P.O.V

Jin bangun dr tidur nya....dia turun dn melihat joon sedang tidur di atas sofa ..joon kelihatan kesejukan...lalu jin ke atas untuk mengambil selimut lalu menyelimutkan joon dgn selimut ...

JIN P O.V

"Aaa!!!"

"Morning bae"

"Um morning..."kata jin dgn malu ii.Yela joon dia tarik jin sampai dia terhover atas joon...spe je tk malu👀...

"Umm."

"Haha...so cute.."

"Hm spe?"

"Sofa ni..."

"Ishh awakk nii" jin nk bangun dr atas joon dan joon hover pulak atas jin...(meng uwuuu🙈🦋i had buterply in ma stomach tho😌🦋)

"Ehem ii hem ii!!"jk berdehem😂

"Hormat yg single ni babih😌💔" jhope pula menyelit.

"Tula spe suh single lama sgt😙🔥hoho kan sedih hidup tu AHHAHAHA" kata ii namjoon membuat jhope marah."

"Eh kau!!"

"Dh la hobi hyung...kata nk teman kook pi mall."

"Ye ii jp aku amek bag aku sat..eh kau dh janji an nk belanja kasut nike tu ann?!!."

"Iyeee janji...dh cpt laa"

"We korang mlm ni aku decide nk buat party tho...party birthday tae"yoongi tiba ii menyelit perbualan mereka.

"Aku ok je...janji semua kau yg prepare kan la" kata jin.

"Ye semua dh settle...and...aku nk lamar dia nnt kat party tu.."

"Woowwww..ok ii kul bape?"

"10 malam la...aku dh invite ahli ii gp ii lain...so korang siap ii la mlm ni ok..dh bye aku nk kelua sat."

"Mana tae?"

"Mandi...satgi dia turun la tu."

"Dia boleh jalan ke tu?"tanya joon..

"Eh-"

"Halah ii kau jgn ingt aku tk tau ler..mlm td aku lalu dpn bilik kau .. yela aku dgr cm ada bende jatuh...bila dkt kan telinga aku betul ii kat pintu tu...rasa berdosa dgr😃🔪"

"Dia boleh jalan...Ish dh la bye"kata yoon sambil keluar dr umah.

"Jom kook"sapa hobi. Meraka pun keluar dan menuju ke mall ...Mall tu pun kepunyaan mafia JK sebenarnya 😌👌..so aku rasa tayah bayar pun tk pe barang yg dia beli tu 😂..jimat duit berkepok kepok tu.

Jungkook sebenarnya nk pi sorang ii je..gi mall la...tp hobi nk ikut sekali sbb dia ada barang nk beli lgpun dia ada janji dulu nk beli kan kasut limited edesen nike tuk hobi hyung😌✨.Sooo yeah depa pi berdua la.

JIMIN P.O.V

"uWuu today is the best day ...aku dpt bonus salary soo apa lg kita shopping la harini ..🌚✨✨✨"

Jimin dia beli baju,seluar,pakaian dalam,kasut,barang dapur,and skincare.Dia singgah ke satu kedai biskut nama kedai tu"Biscuits Baker" tp tiba ii ada seorang manusia yg paling aku benci ada kt sini...korang dh tau kan🌚.

"Eh...kau ni...cm pernah nampak la"

"Eum..saya tk penah nampak encik ye...tolong jgn kacau saya..."kata jimin...jk geram lalu grab waist jimin...(meng uwuuu🙈🦋)

"Umm apa awk buat ni?!!lepas laa!!"kata jimin dgn perlahan tp dgn nada geram.

"Kau sje je kan buat ii tk knl 🌚.kau kan lelaki yg mcm yeoja bekerja kt kedai bunga dan kau ialah org yg pertama kali kotorkan baju kesayangan aku..kan?"

"Ye tu saya ..kenapa...ish nape la saya jumpa awk lg"

"Our mate's destiny maybe"

"Cih...tk de nye jodoh..dh la bye"kata jimin lalu beredar dr situ dgn geram

"Ughhh..tht boy make my heart beat fasterr😩...i just want to kiss him...his lips so..yashh jungkook!!"kata jk dlm hati.

"Oii!! kau beli biskut ke jual biskut lahanat"kata hobi dgn marah...dkt 14 minit dia tunggu jk beli biskut😂

"Ish kau ni..ha jom."




EYOO MA READERS😩💗💗💗BUAT PE TU🌚...BTW RAKE CARE OKIEE🌹🦋...AND PWISSS DONT BE SILENT READER 😭💜I BEGGING U GUYSSS FOR VOTE MA STORY😭🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟PLISSHH . AND TQ FOR READ MA STORY 👀🌸AND IM SORRY AGAIN FOR LATE UPDATE AND IF ADA TYPO OR KEKURANGAN DLM STORY NI TAU...I LOBE U ALLS🙈💗.. BORAHAEE 😖💜
SARANGHAEYO👀💫🍭







🪐Jikookers










Mafia JK [ *COMPLETED* ]Where stories live. Discover now