AFTER TWO DAYS JUNGKOOK KOMA DI WAD HOSPITAL.DIA DI PINDAHKAN KE HOSPITAL BUSAN YG DI ARAHKAN OLEH MRS JEON.
"Guys siap ii kita lawat jk jpgi...mrs jeon pun ada kt situ."kata jin.
"Ok"kata semua.
SKIP//BANGTAN DH SAMPAI DI DPN WAD JK.DORANG BERTEMU DGN MRS JEON.
"Anyyeong hosaeyo mrs jeon!"sapa mereka sambil tunduk hormat.
"Annyeong anak ii aunty semua...sihat?"
"Sihat aunty...aunty kenapa tk masuk wad lg?"kata tae
"Doctor suruh tunggu dulu..kejap lg dia bg kebenaran untuk masuk."
"Oh baiklah"
"Mrs jeon"
"Ye saya doc"
"Mrs jeon boleh lawat tuan jk ye..saya minta diri."
"Ok terima kasih.Jom"
Mereka masuk ke dalam wad melihat jk yg telentar di atas katil wad itu.Muka jk kelihatan sgt pucat.
Mereka sedih melihat keadaan jk sebegitu.
SKIP//HOBI P.O.V
"Mrs jeon.saya minta diri dulu ye"
"Kamu nk pergi mana?"
"Saya nk lawat kawan saya..dia di hospital gwangju."
"Ooo dia la yg kawan kamu yg pitam haritu"
"Ye puan"
"Saya ikut kamu sekali...saya nk lawat dia"
"Oh um baiklah puan...mari ikut saya"
"Korang semua yg lain...tgk tgk ii kan jk...apa ii je jin kamu tolong update kt saya ye..saya pergi dulu"kata mrs jeon kepada geng bangtan yg lain.Mrs jeon dia lebih kepada jin kerana jin paling tua kan..so dia lebih di percayai...bukan dia tk percaya kepada ahli bangtan yg lain...tp dia lebih suka jin la mcm tu.
"Baiklah puan"kata mereka
SKIP//HOSPITAL GWANGJU//MRS JEON P.O.V
"Ye tuan cari siapa ye?"tanya nurse yg berada di kaunter hadapan itu.
"(Park jimin 131095)-ni number katil dia au"
"Oo..um..dia di tingkat 4, wad 5 (private)"
"Ok thank u..jom puan"
Di dpn wad jimin.
"Sila masuk puan"
Jimin tidur..tp dia terbangun apabila terdengar pintu wad dia dibuka..dan dia terkejut melihat hobi dan seorang wanita yg kelihatan tua.
"Hi jimin...kau ok?"
"Hii hobi..aku ok je..um tu siapa?"
"Ini mrs jeon.Mrs jeon...ini park jimin"
"Annyeong haesayo mrs jeon..saya jimin..park jimin"
Mrs jeon tersenyum manis.
TRUTT!TRUTT! telefon hobi berdering.
"Hello..o ok otw..bye"kata hobi lalu end call.
"Puan..saya kena minta diri dulu kerana saya ada hal..puan boleh berborak ii dgn jimin dulu ye..jimin aku ada hal..kau borak ii dulu dgn puan jeon ok..jpgi aku dtg balik..lama sikit la"
"Oh Ok"balas jimin
"Oh baiklah..kamu jaga diri ye"
"Baiklah puan."kata hobi sambil tunduk hormat lalu keluar dr wad jimin
"Umur kamu berapa?"tanya mrs jeon
"Umur saya 23 tahun"
"Ooo..kerja kt mana?"
"Dekat kedai bunga xxxx di busan."
"Oo kamu duduk di busan la ni??"
"Ye saya puan"
"Oo..tk payah la panggil puan ..panggil aunty je"
"Um tk pe ke"
"Tk pela..saya tk marah pun"kata dia sambil senyum.Jimin tgk senyuman dan muka mrs jeon mcm dia pernah tgk muka tu..
"Pu-um aunty...boleh saya tanya?"
"Ye"
"Apa hubungan aunty dgn hobi?"
"Oo aunty tk de kena mengena dgn dia..tp dia bekerja dgn anak aunty."
"Spe nama ank aunty?"
"Jeon Jungkook"
"Jeon jungkook..?"jimin tertanya spe tu...yela dia kan tk tau nama nama jk 🌚.faham ii jela .
"Jp eh."mrs jeon keluarkan telefon nya dan tunjuk muka anak nya.Jimin terkaku.
"Um jimin..jimin kenapa?"kata mrs jeon sambil menghayun kan tangan nya ke arah jimin..jimin dok staring dkt gambar tu dkt 2 minit
"Oh um..tak de pape puan eh aunty.""Jimin kenal ke?"
"Oh tk.tp muka dia mcm childhood friend saya hehe"tipu jimin 🗿
"Ohh...btw parents jimin tk dtg melawat ke?"
"Oh um saya ...saya dh tkde parents"
"Ha??oh dh meninggal ke??im so sorry abt tht."
"Eh tk..bukan meninggal ..tp parents saya buang saya."
"Haa?!! kenapa??"
Jimin menceritakan tentang keluarga nya kepada mrs jeon..dia cerita sbb mrs jeon nampak seperti org yg baik dan boleh di percayai.
"Ohh..jimin...kalau jimin tk kesah..meh duduk dgn aunty"
"Eh tk pela aunty .saya ada rumah sendiri..tkpe la..susah kan aunty je."
"Tk de nya susah la..jom la tinggal dgn aunty...aunty ikhlas nk jaga jimin..lgpun aunty hari ii duduk sorang ii kt rumah.. jungkook dia sibuk dgn kerja nya..dia tk selalu balik ke rumah..boleh laa"kata mrs jeon sambil memujuk jimin..
"Um baiklah aunty.."jimin terima ajakan mrs jeon kerana kesian pulak dkt dia..sorang ii kt rumah.
"Ok nnt discharge aunty hantar balik umah...pastu esok nnt aunty amek jimin ok."
"Oh um ok..tp tk susah kan aunty ke?"
"Tk sayang.. don't worry la...aunty nk jaga jimin mcm anak aunty sendiri..aunty ikhlas .tu niat aunty."kata mrs jeon dgn seikhlas hati.
"Oh baiklah."
"Ha..jimin aunty nk tanya...jimin dh ada boyfriend ke?"
"Um tk de..jimin single...semua org kata jimin jijik sbb jimin gay..hm"kata jimin sambil menundukkan kepala nya.
"Eh apa la dorang ckp mcm tu kat jimin..tk baik..jimin tau tk..jimin cantik tau dh mcm yeoja..comel pulak tu🥺.."
"Hehehe..aunty ni..malu la"
"Hahahaha.."
Mereka sambung borak.Gelak ketawa mempenuhi keceriaan di dalam wad itu.
EYYO MA LOBELY READERS 🌚❤️❤️❤️..PWISS VOTE OKEH😖🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟😖AND TY BACA CHAP NI🥺✨..AND IM SORRY KALAU JALAN CERITA NI MERAPU SIKIT SBB AUTHOR TK BEBERAPA SIHAT HARINI 😣..OKIEE...BUBYEEE SEE YA IN DA NEXT CHAPTERRR!!👁️👄👁️💜💜💜💜 BORAHAE 😙💜💜💜🦋🌱
🪐Jikookers
YOU ARE READING
Mafia JK [ *COMPLETED* ]
Fanfiction📌 COMPLETED story 📌 ss2 ongoing -Baddies JM- 📌 nc scene ‼️⚠️ this is my story so suka hati la aku nk tulis apa sorry for bad storyline✍🏻