cp. 16

322 9 12
                                    

Geng Bangtan dh jumpa siapa yang ceroboh Mansion Jk tu.

*KANG TAEHYUN* atau dikenali sebagai PA kesayangan Park Taemin -musuh Jk

"Asal kau ceroboh rumah boss kami..tk puas hati lagi ke ha?!" joon

Taehyun mendiam kan diri

"AKU TANYA JAWAP LA BEBAL" sedas tumbukan ke muka nya.

Dia still diam

Joon sudah hilang sabar menumbuk bertubi ii di perut dan muka nya sehingga di menangis ke sakitan

"AHH AGH!!BERHENTII!!!SAKIT!"

"kalau kau tk bgtau..selagi tu la aku akn tumbuk kau sampai pecah"

"Baik ii ..aku bgtau..stop pls" taehyun merayu

"Boss aku suruh .. Dia tk suka tgk jk ngn jimin .. dia dpt tau yg dorg couple jd dia tk suka ..dia nak aku culik jimin jd milik dia... tujeee pls lepaskan aku...aku merayu "

Yoon tembak taehyun dgn tiga das tembakan...yg lain hanya diam..

Mereka bakar mayat taehyun dan perempuan yg tk bayar hutang tu.. then tanam di tepi sungai lalu mereka pulang ke mansion.

TAEMIN POV

"Macam mana taehyun boleh mati??!???"Taemin sgt marah

"Maafkan kami tuan ..kami takut jd kami lari dr situ"

"Pastu korg tinggalkan taehyun ditangkap mcm tu je?!??!??? TF KAMU SEMUA PATUT DIHUKUM!!!"

TAEMIN MENEMBAK SEMUA ANGGOTA YG IKUT MISI MENCULIK JIMIN TU.DIA SGT MARAH DAN SEDIH KERANA PA KESAYANGAN DIA MATI MCM TU SHJ..

TAEMIN MENANGIS . DIA RASA MARAH..DAN DIA BENCI KENAPA DIA SELALU KALAH .. DAN KENAPA JK TU SELALU MENANG.. DIA DECIDE UNTUK BUNUH DIRI..DGN CARA TERJUN DARI TINGKAP OFFICE NYE TINGKAT 25..

END OF TAEMIN STORY (kesian laki aku depress sampai nk bunuh diri 😔)

JUNGKOOK POV - at jk's condo

Jk tk boleh melelapkan mata nya...dia hanya melihat wajah kekasihnya yg tgh sleeping beauty di dakapan nya.

"Beautiful" jk berbisik di telinga jimin

"I love u"

"So much"

"Im swear"

"I'll love u till my last breath"

"Im swear baby"

"I'll  take care of you no matter what the obstacles.. I'll protect you"

"I'll treat u better then anyone.. and I want the world to know that you are "mine" Park Jimin.

"Im swear"

HIOK II.. SAMPAI DISINI SAJA LA KISAH ~MR.JK~

THANK U SO MUCH SAYANG II SAYA SEMUA YANG SUDI MEMBACA CERITA MERAPU DARI SAYA😂😭... TERIMA KASIH BBYK SAPA YG BAIK HATI VOTE⭐ CERITA NI..THANK U FOR YALL SUPPORT ❤️ NNT SAYA BUAT SPECIAL CHAP KALAU RAJIN 😌..OKIEE SEE U GUYS IN ANOTHER STORY MAYBE😉BUBYEEE SARANGHAE 🤍

Jikookers🪐

Mafia JK [ *COMPLETED* ]Where stories live. Discover now