Cp.6

486 19 9
                                    

SOMEONE P.O.V

"Spe namja tu?"

"Maaf tuan...kami semua tk nampak muka dia sbb kt situ gelap"

"Korang buat kerja betul ii tk??!!!" kata namja tu sambil keluar kan pistol.

"Tu-an....sa saya minta maaff...saya janji lepas ni saya-"

BOMMM!! (bunyi pistol au😂..aku tk tau bunyi pistol canne😭👉🏻👈🏻.

"Huh menyusahkan...suruh belasah je namja kecik yg jijik tu...tu pun tk le nk settle.Stupid."

"Taehyun...kau dptkan info spe namja yg tolong si namja jijik tu."

"Baik tuan..apa ii nnt saya update kat tuan..saya uruskan mayat dia dulu ..saya minta diri dulu."

"Hm good"


JIN P.O.V

"Morning kook"sapa jin

"Morning hyung"kata jk sambil menggeliat..dia baru bangun pastu turun bawah.Depa semua tido lg...yela baru pukul 6:00 a.m.

"Hyung.."

"Ha"

"Kook...hm....tk tau la nk ckp mcm mana.."kata jk sambil duduk di atas meja makan bersebelahan dgn dapur jin😌✨.

"Ckp la..hyung dgr je..."

"Um...kook suka dgn sorang namja nii."

"Ha?!!woww srs ly?"

"Hm"

"Kau bukan straight ke kook?"

"Tah la...tk pasti...tp bila dgn namja tu...kook rasa berdebar ii."

"Woww...congrats kook...kau dh fall in love dgn namjaa.Spe nama namja tu???"

"Tah tk tau...tp dia keje dkt kedai bunga yg dkt dgn rumah eomma kook"

"Ooo kt situ ada satu je kedai bunga kan??"

"Haah"

"Oo kat situ la...aku penah beli bunga kt situ...aku pernah nampak satu namja..tp muka dia mcm yeoja kulit putih badan serupa mcm yeoja la..maybe dia tu omega."

"Yeah dia la tu."

"Woww!!untung kau kook...kau buat la move...buat dia fall in love dgn kau...kalau kau tk buat sekarang....melepas nnt kau kang."

"Hm...ok hyung."

"Nah makan ni dulu..aku nk kejut depa sat-"

"Morning jin hyungg!!"jerit hobi...dh jd kebiasaan hobi mmg akan mulakan hari dia untuk sapa org dgn menjerit satu rumah tk kesah la pukul bape dia bangun😌✨

"Eh mak aku tercekik selipar!!haishh morning hobi..eh..awal kau mandi"

"Ye aku nk keluar ni..aku breakfast kt luar je..byee!!"

"Eh nak pi mana..baru kul 6:18 a.m."

"Aku ada hal ..jumpa kat office byee"

"Byee"kata kook.

"Nah kook banana uyu kau"

"Macehh hyungg hehe"kata kook..bila dpt banana milk dia ..mula la perangai dia jd baby nk susu😣hshshs comeii.

"Sama ii..dah aku nk kejut depa...makan roti tu jpgi.."

"K hyung"kata jk sambil makan apa yg dimasak oleh jin hyung..dh jd kebiasaan jk mmg makan je apa yg jin masak.


JIMIN P.O.V


"Umhh..Huaa"Jimin menguap.

"Hmm...eh...dh lambatt!!hshshshsh"

Jimin kelam kabut dia mandi kerana dia terbangun lewat...dan dia terus pi bus stop...then tgk ii bus tu dh gerak...😂sian jimin.

"Adoii canne aku nk pi kerja nii...dh la dkt 3km tempat kerja aku dgn rumah aku..hshshshhshshs!!"marah jimin seorang diri.

PIN PIN PIN!!

Jimin pandang ke arah satu kereta tu.

"Asl nampak cam serabut tu ?"

"Ish encik ni kan...kemana saya pergi...mesti awk ada kan..boleh tk kalau satu hari awk jgn kacau sayaa ishh...suka nk stalk ii org kan!!"marah jimin.

"Lek ah..aku just nk tolonggg kau..and one more thing ..tk de masa aku nk stalk kau la! aku td lalu sini pastu ternampak manusia yg mcm org gila tgh jerit ii kt bus stop nii.."kata jk sambil mengejek jimin😂.

"Eh saya tk gila la...awk ni kan!!"

"Aku tk ckp kau pun...asl kau yg terasa😝"

"Ishhhh!!!"dengus jimin lalu bla dr situ...sakit hati je tgk namja pervert tu🙄.

"Oii kau nk pi keje an..meh la aku hanta kann!"

"Takpayah..biar saya jalan kaki."

"Kau nk aku angkat kau masuk keta ke nk kau masuk sendiri pilih?."

"Ishh yela ii!! "

"Hehe😌nk naik jugak an.."

"Dh cpt la jalan!!"

"Yee sayangg."

"Eh suka hati je nk panggil sayang...saya bukan ada apa ii dgn awk.."

"Ada"

"Apa yg ada?"

"Kau ada kena mengena dgn aku ....sbb...kau dh buat aku tertarik dgn kau park jimin ssi~"

BERSAMBUNG😒✨HOHO

EYYO MA LOBELY READERSS!!!😌💜THX BACA MA STORY😩❤️..SORRY KALAU ADA TYPO😖🌹AND PLS VOTEEEE😣🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
PWISSSS IM BEGGING U GUYS DONT BE SILENT READERS🥺🌸OKIEEE.. ANNYEONGG SEE YA NEXT CHAPTERR😙🦋BORAHAE🙈💜






🪐Jikookers

Mafia JK [ *COMPLETED* ]Where stories live. Discover now