Cp.7

451 19 0
                                    

TAE P.O.V.

"Ummhh!!"tae mengeliat dr tidur nya...dia berpaling ke sebelah melihat boyfriend nya itu.

"Hm..comel...tido comel..makan comel .buat apa ii un comel hihi"kata tae dgn perlahan sambil mengelus rambut lembut yoon.

Yoon senyum sambil blushing dgn kata ii tae ...secara syp ii la...kang kantoi dia dgr..malu ii sampai merajuk pulak tae tu kang.

Tae bangun lalu mencapai kain tuala nya lalu masuk ke dalam bilik air .

SKIP//JOON P.O.V

"Sayang...jom"kata joon sambil mencapai kunci kereta nya.Depa selalu naik keta pi kerja sesama..yela pasangan kekasih kan🌚✨.

"Jp...tae!!"

"Ha ye?"

"Lepas ni ada important meeting kul 9..dtg cpt sebelum boss marah."kata jin.Boss tu Jk la..bila time keje...depa kena panggil boss.Bcs hormat time kerja la...tu syarikat dia kan..👁️👄👁️✨.Bila kat umah...dia la big baby 😌✨.

"Kk.Yoonie...dh ke tu..jom makan dulu"

"Ok by"


SKIP//JK P.O.V

"Ok im agree"kata JK kepada client itu.

"Ok pls sign this contract "

"Done..and bila kita ada meeting lg?"

"Nnt apa ii saya update kepada tuan dgn secepat mungkin..saya minta diri dulu tuan."

"Ok."

Semua org dh keluar dr bilik meeting kecuali geng bangtan.

"Eh mana hobi?"tanya jk dgn dingin.

"Eh haah la...dia keluar awal td en..mana dia pergi ni?"kata jin.

"Jp aku call dia."

TRUTTT!!TRUTTT!!

"Nombor yang anda dail tidak dapat di hubungi , sila cuba sebentar lagi.Terima kasih."

(😂😂😂tibeh jee)

"Dia tk angkat tho.."tae dgn jin dh call dia byk kali...suara yg sama keluar😌..(nombor yang anda dail tidak dapat dihubungi , sila cuba sebentar lagi.Terima kasih) suara pp tu je yg keluar🤣.

"Jp aku detect location dia."kata namjoon.

Namjoon shocked.

"Asl?"tanya jk.

"Location hobi dkt hutan belantara gwangju. (author main hentam je tauu😂!!bukan betul ii .hanya cerita dan rekaan semata mata⚠️😂)

"Eh asl dia kt sana"celah yoon.

"Mana la aku tau."

"Aku rasa ada benda yg tk kena tho."kata tae.Jk terus keluar dr office.Pastu depa follow jk.

GWANGJU,SOUTH KOREA.//HOBI P.O.V.

"Lepas kan akuu laa!!"jerit hobi.Hobi kena ikat tangan ,badan,and kaki.Mata kena blindfold.

"Kau jerit sekali lg aku kelar kawan kau."kata someone

"Apa kau nk?!!"jerit hobi

"Huh HAHAHAHAHA ...aku nk bunuh namja jijik ni...tp tk sangka kau kawan dgn manusia yg terlalu jijik nih...then kau pulak geng ii si Jk tu...oww...mesti dia dtg sini an..uhu interesting nah...Taehyun...kau detect tempat ni...ada org tk berdekatan dgn mansion ni...kalau vvip kita yg lalu sini...hm....biar je dia sampai sini...kita nk tgk mcm mana mafia terkenal tu sekarang an."kata dia sambil smirk.

"Baik tuan."

"Kalau aku kawan dgn dia kau kesah apa!!dia bukan jijik...dia sempurnaa..bukan mcm kauu!!muka tahap kalah taik anjing kau tau"

Someone tu kelar kawan hobi di dua belah tgn nya.

"Ahhh!!..isk ii"jerit dia sambil menangis kerana sakit dikelar.

BANG!!

Someone lihat ke arah tembakan itu.

BANG!

Dia elak.

Kawan hobi menangis ketakutan.

"Kau nk pergi mana Park Taemin"kata Jk dgn aura hitam nya.

"Ow..jumpa lg kita ek..."kata jk lg.

"Kalau aku tarik picu ni...kau mati an?"

"Huh tk semudah tu."

Taemin pusing lalu memacu pistol ke arah kepala jk.

And tht time yoon tembak taemin tepat ii di bahagian jantung nya...tp taemin mengambil kesempatan tembak jk.Satu di bawah jantung nya.. hampir sipi ii la dkt jantung tu..then di bahgian perut.Taemin mati di tempat kejadian.Dan Jk pengsan akibat tembakan tula .

MEANWHILE TIME JK AND TAEMIN TGH LAWAN TU AN.//TAE P.O.V

Dia buka tali yg lilit dkt hobi.

Pastu hobi terus lari ke arah kawan nya dan membuka tali tu.

"Kau ok?"

"Sakit"kata dia sambil merengek.

"Sokay aku ada...jp gi kita pi hospital ok."

BANG! time ni taemin tu dh mati...hobi and kawan dia tu tgk ke arah bunyi tembakan tu.

Kawan hobi terkaku.

BANG!!BANG!! ni time taemin ambil peluang tembak jk sebelum dia mampus😀.

Dia terkedu.Dia mengalirkan air mata....

EYYOO MA LOVELY READERS😌💜❤️💜❤️✨...PLS VOTEEE THIS CHAP😣🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
SEE YA IN DA NEXT CHAP 🌚🦋.. ANNYEONGG BORAHAEEE 😌💜





🪐Jikookers

Mafia JK [ *COMPLETED* ]Where stories live. Discover now