JUNGKOOK P.O.V
"Eomma kook balik dulu eh"
"Ha yela...nnt dtg la jenguk eomma lg..kalau boleh bawak la calon sekali...~"
"Eish eomma ni..kook muda lg la"
"Kook..muda apanya...dh 25 tahun dh ..tahun dpn nk masuk 26 years tau...eomma dulu khawin dgn appa kamu tu umur kami 22 tahun tau.."
"Hm yela..nnt kook cari"
"Eomma tunggu tau...kalau kook tk dpt calon tahun ni...eomma sendiri yg akan carikan untuk kamu. faham!"kata Mrs.Jeon dgn tegas.
"Ok eomma annyeongg..take care taw."
"Yela...bawak keta tu helok ii"
"Ok"
YOONGI P.O.V
"Eish mana dia pergi...dh 4 ke 5 jam aku cari dia tk jumpa ii....hish tae jgn la cennii"kata yoongi dgn risau kerana tk dpt detect telefon tae..i mean detect location tae dia kt mana.
"Hish mana...dia- truttt truuuttt"bunyi fon yoongi berdering.
"Yo kau nk apa?"
"Eih ko ni ckp leklok tk leh ke"
"Eih babi....sekarang bukan masa tuk ckp leklok la sial...tae aku cari tk jumpa...tk dpt detect fon dia sbb dia tutup location..call dh 100 kali tk angkat ...chat dia satu tick je....dia off fon...-"
"Eih kejap....aku WEEE BODOO KAU TK INGT KE SIALL!!"jerit hobi
"Babi sakit telinga aku la setan-
"WEE HARINI BIRTHDAY TAE LAAA!!" jerit hobi
"haah laaa..wee sumpah aku lupaaa!!patut la dia marahh..aduhhh!! canne ni.."
"adoii-"
"hello yoon"
"joon canne nii...aku lupa birthday dia-"
"Night club gxxx"
"K"
"No pro-..lahanat tk ckp thanks pun..
"We korang kita nk buat apa ni?"tanya hobi
"Hm...tunggu jela yoon dgn tae balik"kata jin
TAE p.o.v
Taehyung tgh menari mengikut rentak lagu yg dipasang oleh dj..dia minum arak dh 3 botol dia habiskan..mabuk la kiranya.
"Bagi aku satu botol lagi"kata tae
"Tuan..tuan dh minum banyak ni..tuan dh mabuk teruk-"
"AKU KATA BAGI JELAA!!TKNK BAGI..KAU YG MATI JP GI"kata tae dgn mabuk
"Um-"pelayan itu tk tau nk ckp apa
"Hey kau bg jela"ada seorang lelaki yy bertopengkan mask hitam itu melihat tae dr tadi.
"Hey kau spe?"
"Aku manusia...hm...kau wangi...jom"kata lelaki itu sambil peluk pinggang tae and mengelus pipi tae dan tiba ii .
BUMMM!!
Satu tumbukan tepat ke muka lelaki itu...Korang rasa spe yg tumbuk tu?ofc la yoongi🤭.
"Kau jgn berani eh sentuh dia walaupun seinci...kalau tk kau mati la siall!!"jerit yoon dan lelaki itu terus pergi dr situ.
"Sayang jom balik "
"Kau spe?"
"Ni yoon baby"
YOU ARE READING
Mafia JK [ *COMPLETED* ]
Fanfiction📌 COMPLETED story 📌 ss2 ongoing -Baddies JM- 📌 nc scene ‼️⚠️ this is my story so suka hati la aku nk tulis apa sorry for bad storyline✍🏻