cp. 15

246 7 6
                                    

JK POV

"BILA KAU NK BYR HAA PEREMPUAN?!!?...KAU HUTANG AKU BERJUTA TP SATU SEN TAK BAYAR ..BYK PELUANG AKU BG KT KAU..KALINI KAU BYR DGN NYAWA JELA"

"TUAN..TUAN BOLEH AMBIL SAYA SEBAGAI PEMUAS TUAN...TUAN SAYA RELA TUAN JADIKAN SAYA PEMUAS TUAN...JANJI TUAN TK-"

"BANGG" satu das tembakan tepat tuju ke arah kepala nya

"Aku nk korang clear kan tempat ni..cau"

"Boss kitorg tgk td ada org pecah masuk rumah tuan"

Jk shocked and resah..cuz jimin duk sorg ii dlm rumah tu..( bukn rumah tp dh mcm istana😭 )

"hobi check CCTV,tae pantau"

GENG BANGTAN MENUJU KE MANSION JK

JIMIN POV

"umm mana kookie nii..." jimin mula rasa takut...tiba ii dia terdgr bunyi something and ada tapak kaki menuju ke arah pintu...rupanya ke pintu sebelah..tiba ii phone nye berdering..dan nasib baik phone jimin silent.

jimin lari mengambil fon nye dan masuk ke dalam bilik air kunci pintu.

"Jungkook ahhh 😭..." jimin nangis (yela spe tk takut tho org pecah masuk rumah)

"Sayang dgr ckp saya...awk masuk dlm bilik air ..cermin tu awk slide ke tepi..now buat on call"

"Ok" dgn perlahan nye jimin buka pintu cermin tu then dia ternampak sebuah pintu ..dia buka tgk ii ada tangga.

"ok syg dh masuk ..sayang tutup balik pintu cermin then tkn password dia 143.."

"umm ok" kata jimin sambil takut sbb penceroboh tu dh cuba bukk pintu bilik dpn...dia segera tkn password dan turun.

"Syg turun ...lpstu ke Kiri...syg akn jumpa satu lampu tu sentuh je ..nnt kena isi password"

"Ok ii.."

"Sayang slow down nnt awk jatuh"

"ok".. actually first ii turun td jimin dh jatuh.. JK je tk tau.

Jimin sentuhh lampu tu..then tkn password yg sama.. ada sebuah pintu keluar..dia terus nampak jk dpn mata..

"HUAAA😭"

"hey ii shushh ii..syg don't worry..saya ada nii"

"chimm takutt😭"

"Shushh ok syg dh ii takmau nangis .saya dh ada ni dpn mata awk ni..hm" sambil cium umbun ii kepala jimin. (😔mak nk kawenn)

"Korg settle kan si bodoh ii tu...aku nk semua keje clean" kata jk sambil dokong jimin masuk keta.

"huhh kacang je ni" kata tae

"ceh mcm syg boleh buat sorg" yoon

"tu la tu .belagak je keje" joonie

Tae menjeling

"dh ii focus..kita kene settle kan mlm ni jugk..kang boss marah "jin hyung.

"Ok" kata mereka serentak dan mula menjalankan misi mencabul eh tk ii 😂 mencari  dan soal siasat la manusia yg ceroboh rumah jk tu.

BERSAMBUNGH HANAK II💨🌪️

VOTE LA SAYUNK EVEN CITE AKU NI MERAPU🤗💨

Jikookers 🪐

Mafia JK [ *COMPLETED* ]Where stories live. Discover now