1.

195 3 2
                                    

Y/n = your name

Y/n
Herään sotkuisesta huoneestani. Tuntuu kuin maailma olisi romahtanut päälleni. Kuulen keittiöstä kolistelua. Se on vain kämppikseni Joel. Hän taitaa valmistaa aamiasta. Elämä on nyt täydellistä. Muutenkin kukaan ei ole pistänyt minulle viestiä edes entinen parasystäväni maria joka petti minu silloisen kumppanini kanssa. "Y/n tuu syömään täälä on AAAAMIAISTAAAA" kuulen Joelin huutavan. "Joo tullaan" huudan takaisin. Joel on todella mukava ihminen. Hän on myös ainoa ystäväni tällä hetkellä. Hänellä on mukava luonne ja-. "Y/n nyt syömään sieltä" joel huutaa. "Joo joooooo" huudan takaisin. Nousen ylös sängystäni ja kävelen keittiöön. Näen joelin kasvoilla huvittuneen ilmeen. "Mikäs nyt noin hauskaa on" kysyn muka vihaisena. "Sun tukka on ihan pörrössä" joel sanoo ja purskahtaa samantien nauruun. Kun hän vihdoin lopettaa. Istun pöydän ääreen ja alan syömään kaurapuuroa.

Time skip 2h>>>>>

Istun sohvan nurkassa ja selaan puhelintani. Istuskelen ihan rauhassa kunnes kuulen että joel palaa kotiin kaupasta. Hän kävelee sohvan viereen ja istuu sen päähän. Yhtäkkiä tunnen kuinka hän vetää minut kiinni itseensä.
~~~~
Eka luku ja tota hehe en osaa hirveen hyvin kirjottaa näitä asioita so nobody can complane of this lol mutta kertokaa ihmeessä mielipiteenne😃

Can we just stay here? Bc fanfict (y/n x joel)Where stories live. Discover now