16

51 2 0
                                    

~y/n~
Herään pimeästä tyhjyydestä. Joel on jo noussut. Jään makaamaan sänkyyn ei jaksa tehdä mitään. Haluan vain kuolla tai mennä pois. Jumalauta. Kuulen kuinka huoneeni ovi aukeaa. "Y/n onks kaikki ok?" Joel kysyy. "Ei" kuiskaan. Samaan aikaan kyyneleet alkavat valua pitkin poskiani. Joel istuu viereeni. Hän vetää minut kiinni itseensä. Purskahdan siinä hetkessä hirveään itku kohtaukseen. "Mitä on käyny" hän utelee. Itkuni yltyy entisestään. Miksi miksi ja miksi? Hän yrittää rauhoitella minua.
"Shyyy... y/n kaikki on hyvin" Joel rauhoittelee. Rauhoitun pikku hiljaa. "Y/n kerro mulle mitä on tapahtunu" hän alkaa kysellä. "En mä tiiä" vastaan. "Just know that you don't do this alone." Joel hyräilee. Alan hymyillä. "So tell me why are we wasting time are we wasting time you should be with me instead i know i can treat you better Better than he can" hän jatkaa. Hymyni levenee. Joel saa minut aina hyvälle tuulelle ihan sama onko maailma räjähtämässä vai joku söi viimeisen kaktuksen. "Kiitos" tokaisen. "Mistä" hän kysyy. "Siitä että sä oot aina mun kanssa" kiitän häntä. Hän nyökkää. Siinä samassa missä kaikki tämä tapahtuu kuulen ovikellon soivan. Nousen ylös. Avaan oven. Oven takana seisoo Salla. Katson häntä mitä vittua ilmeellä. "Moi!" Hän huikkaa. "Mitä SÄ TÄÄLÄ TEET JUMANKAUTA PAINU VITTUUN" huudan hänelle. Hän pudistaa päätään. "MIKS SÄ ET LÄHE" kysyn ääni murtuen. Alan taas itkeä. Salla tulee luokseni ja nappaa minut haliin. "Mä tulin vaan kertomaan että sun exäs on muuttanu ja se ei enää hapuile sun perään" hän kuiskaa. Salla irrottaa otteensa. Joel saapuu eteiseen. "Kuka?" Hän aloittaa. "Moi mie oon Salla ja oon y/n:nnän ex bestis mut mie halusin vaa kertoo hänelle että hänen exä on poissa" salla ilmoitta. "Ok" joel vastaa epäillen. "mie häippäsen nyt ni jätän teijät kahen kesken" hän sanoo ja vinkkaa silmäänsä. Ovi sulkeutuu edessäni. Mitä hän tarkoitti tuolla? Tunnen koputuksen selässäni. Käännähdän ympäri. Näen Joelin joka seisoo edessäni. Ennenkuin hän ehtii sanoa tai tehdä mitään niin minä y/n varvistan hieman ja suutelen edessäni olevaan Joel Hokkaa. Tähänkö tämä taas meni?
~~~
Promise i'll never let u down...

Can we just stay here? Bc fanfict (y/n x joel)Where stories live. Discover now