10.

75 4 0
                                    

~y/n~
Olen viimein purkanut kaikki kauppa kassit. Nyt olisi ruokaa vaikka koko naapurustolle. Joel saapuu keittiöön.
"No mitäs herra haluaisi" kysyn. "Nukkua" hän vastaa. "No mene nukkumaan" töksäytän hänelle vastaukseksi. "Mm en saanu unta" hän mutisee. "No tota jos mä tuun sun kanssa mennään vaik mun huoneeseen ja katotaan jotai leffaa" ehdotan. Hän nyökkää. Lähdemme minun huoneeseen. Istahdan sängylle ja käynnistän Netfilxin.
"Noo mitäs katotaan" kysyn. "Mm mites ois vaikka komedia" hän vastaa. "Oke" vastaan. Joel vetää minut kainaloonsa ja alamme katsoa elokuvaa. Hänen on ehkä hiukan vaikea keskittyä elokuvaan. Pistän sen pauselle. "Onks kaikki hyvin oot ollu levoton koko päivän?" Kysyn. "On kaikki on hyvin" hän vastaa vaisusti. "Hei sulla ei ole kaikki hyvin susta näkee 2000 kilsan päähän että oot surullinen. Mikä on?" Sanon. "Äh ku siis muistaksä ku mä joskus kerroin sulle siitä Annasta" hän epäröi. "Nii" vastaan. "Nyt se on alkanu uhkaileen että jos ei palata yhteen ni se tulee ja tappaa jokaisen mun läheisen. Enkä haluu että mun tärkeille ihmisille käy mitään. Enkä todellakaan haluu että se satuttais sua" hän vastaa. "Hei kaikki järjestyy. Ja se vaan kiristää ja mä en pelkää tommosia huoria" sanon. Silitän Joelin hiuksia. Vedän hänet lusikkaan. "Nukutaan nyt" sanon. Hän nyökkää. Pian kuulenkin jo tasaista tuhinaa. Hän nukahti.
- - -
Herään. Olin näköjään itsekkin nukahtanut. Joel on edelleen kanssani lusikassa. Hän ei esitä heräämisen merkkejä joten alan herättelemään häntä. "Joell" puhelen. Hänen silmänsä alkavat avautua. Joel heräsi. "Hei" hän sanoo. Hymyilen hänelle. "Pitäskö mennä laittaa ruokaa" kysyn. "eii tässä on hyvä" hän mumisee. Hymähdän. Tässä on todella mukavaa. "Mennää laittaa sitä ruokaa." Hän sanoo yhtäkkiä. Nyökkään. Nousen ylös ja menen keittiöön. Joel etsii kaapista pasta nauhoja. "Perse meillä ei oo pastaa" hän sanoo. "Äh ja mä kun luulin että ostin kaiken" sanon. Keittöön laskeutuu hiljaisuus. "No mitä jos stötäis vaikka shusia?" Kysyn. "Kyllä" hän vastaa.
Tilaan shusia. "Sen pitäs tulla tänne 34min päästä" ilmoitan. Katsomme toisiamme. Joel näyttää hyvältä. Jos en olisi ujo voisin hyökätä suutelemaan häntä. Katson hänen huuliaan. Menen hiukan lähemmän että meidän välillämme ei ole kuin 2,5 cm etäisyyttä. Varvastan hieman niin että huulemme hipovat toisiaan. Painan huuleni hänen vastaavilleen. Perhoset vatsassani lentelevät. Ovikello soi. Menikö 34 minsaa näin nopeesti?
- - -
Olen viimein saanut syötyä. Vien astiat tiskiin ja menen omaan huoneeseeni. Alan selata puhelintani. Eksäni pistää viestiä.
Viestit:
Exä: moi Tuu ulos n y t
Minä: miks vitus tulisin?
Exä: mul o asiaa
Minä: en tuu
Exä: ootko ihan varma? Voin lupaa et en löis sua
Minä: ok tuun sitte!
Suljen puhelimeni ja menen eteiseen. Joel tulee katsomaan minua. "Mihis matka?" Hän kysyy. "Meen käymään kävelyllä" valehtelen. Hän nyökkää. Avaan oven ja suljen sen. Sitten kävelen raput alas ja avaan ulko-oven. Astun raikkaaseen ulkoilmaan. Näen eksäni auton ja hänet. Menen hänen luo. "Moi" hän sanoo. "Moi" vastaan epäröivästi. "Mitä asiaa sul oli" kysyn. "Ny lähetää" hän sanoo. "E- mihin?" Kysyn. "Näät sitte" hän vastaa. "Tuu nyt kyytiin ni mennää" hän sanoo.
Avaan pelkääjän paikan oven ja menen auton kyytiin. Minne vittuun tässä pitäisi mennä?

~joel~
Ramppaan edestakaisin asunnossa. Huolestuttaa. Kämppikseni lähti 5 minuuttia sitten. Istahdan sohvalle ja katson missä on.....? Apista että missä hän menee. Ei jumalau- hän istuu autossa mutta minne vittuun hän on menossa? Äh miten minä sen saisin tietää. "Perse" kiroan itsekseni. Yhtäkkiä saan idean. Jos y/n jätti puhelimensa nään minne hän on menossa. Eikun mitä vittua hänen puhelimensa on hänellä itsellään. Turhauttavaa. Hetkinen jos soittaisin hänelle. Sen teen.
- - -
On kulunut 5,5 tuntia siitä kun y/n lähti.
Mihin hittoon hän on voinut hävitä? Tai siis kuka idiootti kävelisi moottoritietä. Silloin minulla välähtää. Hänen eksä! Siksi häntä ei ole kuulunut. Hänen eksänsä tässä se syy pää on. Ha haa taas yksi ongelma ratkaistu. Tai siis ei-

~y/n~
Olemme ajaneet kohta kuusi ja puoli tuntia jonnekkin. "Mihin me mennään" kysyn. "Näät kohta" hän vastaa. "Kauanko enää?" Kysyn taas. "Enää 6 minaa ni sit alkaa hauskanpito" hän vastaa. Mitä hän tarkoittaa tuolla 'sitten alkaa hauskanpito' virkkeellä? Hän kääntyy pois moottori tieltä ja alkaa ajamaan syrjäistä metsä tietä. "Perillä" hän sanoo. Katselen ympärille. Ei vittupaskasaatanahelvettijumalauta. Olemme hänen perheensä mökillä. Eieieieieieieieieieieieieieieiei. Ei näin voi käydä nyt tiedän mitä hän aikoo. "No pannaanko tässä?" Hän kysyy. "Ja mehän ei todellakaan ikinä panna" vastaan. Yritän karata mutta hän on lukinnut auton ovet. Helvetin kiristäjä.
~~~
Sanoja: 708
Eiköhän me sovita että tää ei jääny jännään kohtaa.😇

Can we just stay here? Bc fanfict (y/n x joel)Where stories live. Discover now