TIME SKIP 1VIIKKO
~y/n~
Herääns siihen kun kuulen kolinaa keittiöstä. Äh en jaksa nousta. "Y/n syömään" kuulen Joelin huutavan. En jaksaisi nousta, mutta kai se on pakko. Nousen ylös sängystä ja laahustan keittiöön. "Huomenta" Joel sanoo. "Gm" mumisen takaisin. Istun pöytään ja alan syömään jotain. Kun olen syönyt vien astiat tiskiin ja menen takaisin sänkyyn. Yritän saada unta mutta eihän se onnistu. Kuulen huoneeni ulkopuolelta askelia. Sen jälkeen ovi avautuu. "Tännekkö sä tulit?" Joel kysyy hämmästyneenä. Nyökkään. "Voi sua" hän sanoo ja tulee luokseni. Hän istahtaa sängylle. "Kaikki ok?" Hän huolehtii. "Joo vähän heikko olo vaan." Vastaan takaisin. "Pitäiskö mitata lämpö" Joel ehdottaa. Nyökkään. Hän nousee ylös ja lähtee hakemaan lämpömittaria. Kun hän palaa hänellä o kädessään kuume/lämpömittari. Otan sen ja laitan sen päälle. Hetken päästä se piippaa. "39.9" sanon. "Mitä vi- millon sä sairastuit?" Hän alkaa huolehtimaan. "En tiiä" vastaan. Joel nousee taas ja laittaa huoneeni valon kiinni. Sen jälkeen hän vain nostaa peiton kulmaa ja käpertyy viereeni. Silmäni lipsuvat kiinni. Nukahdan.
- - -
Herään tällä kertaa tukalaan kuumuuteen. Heitän peiton toiselle puolelle huonetta. Ei saamari mulla on kuuma. Avaan huoneeni ikkunan. Oloni helpoittaa pikkaisen. Joel on jossain kohtaa häipynyt vierestäni. Menen takaisin makaamaan. Väsyttää, on nälkä ja jano. Mutta en jaksa nousta tai tehdä mitään. Päätän mitata lämpöni uudestaan. Se mittari näyttää tällä kertaa 41.3 ei vittu. "J- joe" yritän huutaa mutta ei siitä tule mitään. Kurkkuun sattuu liikaa. Sitten kuulen askelia. Joel saapuu huoneeseeni. "Mitä nyt" hän kysyy. Näytän hänelle kuumemittaria. "Oho" häneltä pääsee. "Pitäsköhän meijän lähtee lääkäriin?" Hän kysyy. Kohautan harteitani. En jaksa mennä minnekkään. Yhtäkkiä minä vain pyörryn.
~~~
Sanoja: 266
:)
BẠN ĐANG ĐỌC
Can we just stay here? Bc fanfict (y/n x joel)
FanfictionValmis✅ Rakkaus on asia jota kukaan ei käsitä. Rakkauteen kuuluu parisuhde ja muita käsitteitä. Mutta joskus elämä kaltoin kohtelee ihmisiä. Rakkaus voi rikkoa ihmisiä. Rakkaus voi pelastaa myös jonkun. "Voitko vain jäädä siihen?" On pyyntö jonka jo...