20.

45 2 0
                                    

Joo tota tää on vika luku joten so... enjoy

~Y/N~
Tuijotan itseäni peilistä. Näytän ihan hyvältä en voi sanoa että tämä olisi paras asukokonaisuuteni mutta ihan sama. Istahdan sängylleni ja alan selata puhelintani. Huomaan että eksäni on postannut uuden kuvan. Minut on tägätty siihen. Kuvassa me suutelemme. Vihan kuohahdus kulkee kehoni läpi. Miten hän kehtaa? "Oikeesti et parempaa keksiny?!" Huudan tyhjyydelle. Vittu mikä ääliö. Samassa ovikello soi. Nousen ylös ja tallustan eteiseen. Avaan oven. Oven takana seisoo eksäni. "Mitä sä täälä teet?" Kysyn vittuuntuneena. "Tulin pyytää anteeks" hän sanoo. "Sulla ei oo anteeks pyydettävää mä seurustelen" vastaan. (Let's leikitään että y/n ja Joel alko seurusteleen viikko sitte) "okei voinko ees tulla sisään?" Hän kysyy. "Okei sitte" vastaan. Tämä oli virhe....

_ _ _

Istumme sohvalla. "Ja sitte sä kaaduit" eksäni sanoo nauraen. Punastun. "No ei sille voinu mitää en mä osaa skeittaa" sanon. Purskahdan nauruun. "On sun kanssas kiva jutella kaveri mielessä" sanon. Eksäni katsoo minua hymyillen. Katsomme hiljaa toisiamme. "Tota mä taidan lähteä" hän sanoo. "Okei nähää toistekki mennää vaik kahville." Ehdotan. Hän nyökkää. Hymyilen. Ei kaikkien kanssa tarvitse olla vihamiehiä tai inhota ketään. Loppujen lopuksi se ihminen ketä inhoat voi olla mukava ja kiltti.
~~~
Noni tota tää on viimenen luku tätä kirjaa. Anteeks että lopetan tän näin ajoissa mut en vaa jaksa kirjottaa. Julkasen luultavasti epilogin vielä :DD no ei mulla muuta pitäkää hauska loppu elämä:)
Erica kuittaa nyt! <3

Ps. Lopetan tän kirjan koska Julkasen jiko kirjan (korjattu versio) ekan osan lol :DD

Can we just stay here? Bc fanfict (y/n x joel)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora