~y/n~
Herään jostain autosta. Ahdistus valtaa kehoni. Näen eksäni. Kammotus kehossani muuttuu äkilliseksi inhoksi. Miten sua vittusaatanapaska on voinut MANIPULOIDA MINUT? "Haista-" ehdin aloittaa. Kunnes eksäni vain sanoo: "mä tiedän että sä inhoot mua mutta mä vaan toivon että voitko sä antaa mulle toisen mahdollisuuden pliis en voi enää satuttaa sua". Katselen häntä inhoten. Tuolle pitäisi antaa uusi mahdollisuus. "Mm tota mä voin miettii asiaa jos SÄ AJAT MUT POIS TÄÄLTÄ HEVONPERSEESTÄ" huudahdan. "Shelvä" hän sanoo. Ja näin auto käynnistyy ja lähdemme ajamaan kohti kotia tai no minun kotiani._ _ _
Saavumme minun taloni pihaan. Hyppään pois auton kyydistä ja menen rappuun sisälle. Avaan asuntomme oven. "Moi" huudan eteisestä. Joel tulee vastaan. Hän juoksee eteiseen ja kaappaa minut haliin. "Voi jumalauta kiitos että sä oot kunnossa" hän kuiskaa. Hymähdän. Kun hän viimein irrouttautuu halista hän kysyy: "missä sä olit". "Pitkä juttu" vastaan. Ja näin alan selittämään tarinaa.
- - -
Ovikello soi. Menen avaamaan. Näen eksäni. "Mitä" kysyn ja katson häntä tonnin seteli ilmeellä. (Jos et tiiä mistä puhun ni mee googleen ja googlaa!)
"Noo annatko sen mahkun?" Hän kysyy malttamattomana. "No tota- entiiä" vastaan. Joel saapuu eteiseen. "Mitä viddua toi täällä tekee" hän kysyy. "Mä tulin tänne kysymään y/n:nnältä uutta mahkua mut en tienny et sil on jo toine" hän tiuskaisee. "Ei minä ja Joel olla yhessä" sanahdan. "Aha" eksäni toteaa. "Anyways ma painun täältä hevonkuuseen" hän ilmoittaa ja sulkee oven.
- - -
Kokkaan ruokaa. Joel saapuu keittiöön. Hän näyttää hermostuneelta. "Mikä on" kysyn huolestuneena. "Tota y/n ku sä sillon ku sun exäs oli täs ni sä sanoit jotenki sillee et 'ei me olla yhes' ni mä-" hän aloittaa ja purskahtaa itkuun. Menen halaamaan häntä. Istumme keittiön lattialle. "K- ku siis mä en tiiä mitä mun tunteet on sua kohtaan" hän änkyttää. "Ei mun ollu tarkotus satuttaa sua ja muuteski se yks kusipää luulee vrm edellee et sä- me oltais yhes." Vastaan hänelle. Mitä vittua tässä pitäisi tehä?
~~~
Aattelin alottaa uuden fanficin joka ois vrm joku jiko höskä saas nyt nähä mutta pysykää kuulolla!!
-terveisin lukutoukka Erica<3
CZYTASZ
Can we just stay here? Bc fanfict (y/n x joel)
FanfictionValmis✅ Rakkaus on asia jota kukaan ei käsitä. Rakkauteen kuuluu parisuhde ja muita käsitteitä. Mutta joskus elämä kaltoin kohtelee ihmisiä. Rakkaus voi rikkoa ihmisiä. Rakkaus voi pelastaa myös jonkun. "Voitko vain jäädä siihen?" On pyyntö jonka jo...