17.

48 2 0
                                    

~y/n~
Erkanen suudelmasta. Joel jää vain tuijottamaan minua. Hymyilen hänelle. "Y/n selitä." Hän sanoo. En vastaa mitään. Vaan kiedon käteni hänen ympärilleen. "Mä rakastan sua" sanon. "Mäkin sua" Joel kuiskaa. Hymähdän taas. Tässä on mukava olla. "Pitäskö meijän mennä vaikka sohvalle makaa" ehdotan. Hän nyökkää. Irrottaudun halista. Kävelen olohuoneeseen ja siirryn sohvalle makaamaan. Joel tulee taakseni ja vetää minut lusikkaan. Silmä luomeni lipsuvat kiinni. Nukahdan.
- - -
Herään, olin nukahtanut näköjään sohvalle. Joel on yhä kanssani sohvalla. Hänkin nukkuu. Söpöä. Huomaan kun hän alkaa esittää heräämisen merkkejä. "Huomentaa" kuiskaan. Hän hymähtää. Hän alkaa availla pikku hiljaa silmiään. Kun jän viidenntuhannenkuudensadankahdenkymmenentuhannenvuoden päästä vihdoin avaa silmänsä niin avaan suuni ja ehdotan: "tota pitäskö meijän laittaa ruokaa?". Joel nyökkää. Nousen ylös sohvalta ja laahustan keittiöön. Hän tulee perässäni. Alan etsiä kaapista tavaroita ja laittamaan ruokaa.
- - -
Söin noin tunti sitten ja lähdin yksin kävelylle. Haluan purkaa ajatuksiani tästä koko seka melskasta. Kuulen takaani askelia. Sitten joku tarttuu minua olkapäästä ja kääntää minut ympäri. Näen edessäni Aleksin. Katson häntä ihmeissäni. "Aleksi?" Kysyn. "Moi" hän huohottaa. "Mitä asiaa sulla oli?" Kysyn. "näin sut tuolta kaukaa ja aattelin että voisin kävellä sun kanssa" hän selittää. Nyökkään ja jatkan kävelyä. Onhan se ihan kiva saada jotain kävely seuraa.
~~~
Sanoja: 200
"There's two things i know for sure. I love him, but i'll always love you more"

Can we just stay here? Bc fanfict (y/n x joel)Where stories live. Discover now