Eight

718 30 8
                                    

Tam önümdeki sandalyelerde sarah ve john b. , çaprazımda pope ve kiara , tam yanımda ise sağ kolunu sandalyemin arkasına atmış bir JJ oturuyordu. Hepsi benim yüzüme sanki hiç görmedikleri bir şeyi inceliyormuş gibi bakıyorlardı , JJ hariç. Soluma döndüğümde JJ bana baktı ve bir anda kaşları çatıldı , gözleri kısıldı , düzenli nefesi hızlanmaya başladığında gözümdeki morluğa baktığını farkettim. JJ in bu hareketiyle diğerleridr farketmişti.

"Gözüne ne oldu?" Diye sordu JJ. Bense hiç birşey anlamamış gibi yüzüne bakıyordum çünkü kalbim yerinden çıkıcakmış gibi atmaya devam ediyordu. "Hey , iyi misin?". En sonunda kelimeleri toparlamayı başardım ve "evet ,evet iyiyim sadece kapıya çarptım" kapıyamı çarptım? Gerçekten mi allison? Başka yalan mı bulamadın? Kapıya çarptımda ne? "Kapıya mı çarptın?. Ben ne diyeceğimi bilemezken, kiara "Allison değil mi?" Diye sordu, kısaca cevap vermeyi seçtim "evet".

John b. "JJ senden çok bahsetti Allison"Dedi. Bir dakika, buna şaşırmıştım aslında çünkü...bilirsiniz o JJ beni neden arkadaşlarına anlatsın ki?

John b. nin lafının üzerine JJ ye baktığımda , bana bakıyor olduğunu gördüm. Hiç bir hareketimi kaçırmak istemezcesine izliyordu beni sanki. JJ in bakışlarından utandığımda kafamı eğdim ve yemeğe bakmaya başladım.

Pope bana "Allison tarih dersin nasıl" diye sordu. Bunu neden sorduğunu anlayamasam da pope a bakıp "favori derslerimden biridir" dedim.

Pope bana " JJ in tarih dersi oldukça kötü ona çalışmasını söylüyoruz fakat bizi asla dinlemiyor. Diğer dersleri idare eder oda benim sayemde , ben çalıştırmasaydım çoktan boku yemişti. Bizi dinlemiyor belki seni dinler." Dedi

JJ pope a bakıp "hadi adamım , beni rezil etmesen olmuyor muydu?" Dedi. Bu beni sinirlendirmişti açıkçası, ben JJ yi dersleriyle yargılayacak birimiydim?Ayrıca ben yabancı mıydım da benden utanıyordu? Laf arasına karışarak "birincisi eğer JJ isterse tabiki de çalıştırırım." Dedim pope a bakarak. Ardından bir sinirle JJ ye dönüp gözlerimi kısarak "ikincisi ise neden rezil olduğunu düşünüyorsun? Ne yani derslerin de başarılı olmadığın için seni sevmeyi falan mı bırakıcağımı düşünüyorsun?" Diye sordum. JJ in kaşları havalanırken , diğerleri kendi aralarında gülüşmeye başlamışlardı. Fakat ben ne dediğimi farkedince yüzüm kızarmaya başlamıştı bile. Bir anlık sinirle aşkımı itiraf etmiştim resmen , hemde arkadaşlarının önünde!! Yüzümün kızarıklığını saklamak amaçlı kafamı hemen önüme çevirdim.

Tam suyumu elime almış içerken JJ yan tarafımdan kulağıma eğilip fısıldayarak " utanınca çok tatlı oluyorsun" dedi. Bense ne dediğini duyduğumda boğazımdaki suyu yutamadım ve öksürük krizine girdim. Hepsi bir anda bana dönmüş ve ne olduğunu sorarken daha fazla bu utanca dayanamadım ve çantamı alıp bir hızla kalkıp yemekhaneden çıktım. Sınıfıma hızlı hızlı yürüyüp sırama oturdum ve zamanın geçmesini bekledim...

En sonunda okul bitmişti. Sıramdan kalkıp okulun çıkışına geldim. Eve gitmek istemiyordum ama okulda kalmak ta istemiyordum. Bu yüzden favori yerim olan okulun neredeyse 10 dakika uzağında olan göl kenarına gitmeye karar vermiştim. Tam gideceğim yöne yürürken, bir anda biri önümü kesti. Kafamı kaldırıp baktığımda bu kişinin topper olduğunu gördüm. Topper la çok iyi bir ilişkimiz olduğu söylenemez , topper bir aralar sarah la sevgiliydi fakat çok geçmeden ayrıldılar ve sarah john b. yle takılmaya başladı. Ardından züppe olmayı reddedip JJ ler le takılmaya başladı ve ölümüne yoksul olmaya karar verdi. Bu sırada topper kafayı bana taktı binlerce kez beni ne kadar sevdiğini anlattı fakat ben hiçbirini dinlemedim. En sonunda başka birini sevdiğimi söyledim yüzüne. Fakat bu onun umrunda olmadı. Hala beni gördüğü yerlerde  benimle konuşmaya çalışır , istediğini elde edemezse de çıldırırdı. Yanındaki iki koruması olmadan da asla gezmezdi.

Outerbanks  JJ Maybank yarı texting.  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin