*Clint*
Všichni jsme seděli v zasedací místnosti, a vyčkávali na Furyho, který se rozhodnul svolat poradu. Pietro netrpělivě poklepával nohou, když se otevřely dveře a dovnitř vešel Fury společně s Hillovou.
„Proč přesně jste nás svolal?" zeptal se netrpělivý Pietro. Nelíbilo se mu být tady, o nic více než nám.
„Jde o laboratoř Ravelan," pronesl neutrálně ke všem a usadil se na své obvyklé místo. V celé místnosti bylo hrobové ticho, a všichni jsme koukali jeden po druhém.
„O něčem snad nevím?" podíval se Fury naštvaně po nás všech. I když...ten je naštvaný pořád.
„To není ani možné. Vám by přece nikdy nic neuniklo," protočil oči Stark. Fury má uši a oko naprosto všude.
„Jen...co se týče té laboratoře, našli jsme dva přeživší," vložil se do konverzace hned Steve. Všechny pohledy se obrátily na něj.
„Josh Lawey a Neklan Davidson? Těch dvou jsem si plně vědom," odvětil mu Fury, čímž si vysloužil překvapené pohledy všech přítomných.
„A nám jste nic neřekl?" podíval se na něj udiveně Steve. Zbytek týmu vypadal naprosto stejně, nikomu se nelíbilo, že Fury nám zatajil něco takového.
„Zrovna jsem vám to přišel sdělit," podíval se na Steva vyčítavě.
„Trochu pozdě," odfrknul jsem si. Fury nepřišel zrovna s cennýma informacema.
„Ale Josh a Neklan nejsou jediní přeživší," dodal následně Fury.
„Neklan. Ty vole, to je jméno. Hned mám chuť si vsadit, vy ne?" rozhlédl se Tony po všech přítomných.
„Jak někdo může týrat své dítě na takové úrovni, že ho pojmenuje po dostihách?" zakroutil Tony hlavou. Už teď toho Neklana lituju, až potká Tonyho.
„A Portlancl a Japan přežili taky?" zeptal se Tony. Všichni v místnosti byli zticha a čekali, až se Tony vyblbne.
„Už jste skončil, Starku?" podíval se na něj nevraživě Fury.
„Já ano, ale někdo by měl oznámit Dino Toys, že jim zmizel Neklan z hrací desky," ušklíbnul se Tony. Koutky mi zacukaly do úsměvu, a Furymu už nabíhala žíla na čele.
„Kdo jsou ti přeživší?" nadzvednul jsem obočí. Starkovy poznámky na dostihy už všichni ignorovali. S takovou ho Fury brzy prohodí oknem.
„Kenna Winstone," podíval se Fury po všech a na obrazovce vedle něj naskočil spis o nějaké dívce. Měla podobné vlasy, jako Margo. Hnědé a vlnité. Stejnou popáleninu na tváři.
„Tohle je docela děsivé," poukázal Tony na podobnost Kenny a Margo. Převážně na následky exploze. Byly naprosto totožné.
„Jak je možné, že mají úplně totožná zranění z té nehody? To by se nestalo, ani kdyby stály vedle sebe," zakroutila hlavou Natasha.
„Absolutně netuším. V době toho výbuchu byla Winstone o patro níže, nemohlo ji to zasáhnout tolik, jako vaši sestru," zakroutil hlavou Fury. Zavřel jsem oči a přikývnul.
„Myslíte, že je možné, že si to udělala sama?" nadzvedla obočí Wanda.
„Jestli jo, tak je prvotřídní magor," odfrknul si Sam a sledoval fotku Kenny, která byla na obrazovce. Nikomu z nás to nesedělo. Zranění, které měla Margo odpovídaly blízkosti plamene a tlaku exploze, ale Kenna byla mimo dosah toho nejhoršího.
„Vážně rozebíráte její vizáž? Nemělo by nás spíše zajímat, jak je možné, že to přežila?" nadzvednul obočí Steve.
„To absolutně netuším. Nebyla úplně mimo dosah exploze, ale nejvíce to zasáhlo oddělení, na kterém pracovala Margo," zakroutil jsem hlavou.
„Nemám ponětí, jak to přežila. Jediné, co vím, že při ozáření získala hydrokinezi," podíval se Fury po všech. Překvapeně jsem zamrkal očima.
„Chceš sestavit tým těch nejlepších záporáků na světě? Dej dohromady blikajícího chlápka, který ovládá telekinezi, pyrokinezi a manipulaci se zemí. Elsu a mořskou pannu," pokrčil rameny Stark. Půlka týmu propukla v hlasitý smích.
„Elsa a Ariel k sobě docela pasují, ale kam chceš zařadit pochodeň?" zvednul obočí Pietro.
„Ta vyčnívá, protože není od Disney, ale od Pixaru," uchechtnul jsem se. Fury nás tři propaloval pohledem.
„To by pro dnešek stačilo," protočil oko Fury. Všichni jsme přikývli, a co nejrychleji bylo možné opustili zasedačku.
***
Vešli jsme do společenské místnosti, kde zrovna byla Margo. Když nás zahlédla, zadrhla se a zůstala stát, jako opařená.
„Jaká byla porada?" zeptala se přiškrceně. Stále se bála společnosti více lidí najednou, ale na Avengers už byla zvyklá, což zmenšovalo riziko psychického zhroucení.
„Super. Zjistili jsme, že bojujeme proti Disney a Pixaru," ušklíbnul se Tony.
„A Dino Toys," dodal Pietro. Tímhle zrovna moc nepomáhají. Margo zacukaly koutky a posadila se na židli v rohu místnosti. Nebo možná ano.
„Margo, pracovala s tebou nějaká Kenna?" nadzvednul obočí Tony a podíval se na ni. Margo se zamyslela, a poté souhlasně přikývla.
„Nebyla tebou jen tak na oko posedlá nebo něco?" zkusil Sam. Jeho první teorie byla, že se snaží napodobit Margo.
„Chodila za mnou, jako ocásek, ale posedlá mnou opravdu nebyla," pokrčila rameny.
„Proč se na to ptáte?"
„Kenna to přežila taky...a shodou okolností má naprosto totožná zranění, jako ty, což je nemožné, protože byla od exploze dál než ty. Není možné, aby měla totožné zranění, ani kdyby byla vedle tebe," zakroutil hlavou Tony a poté se podíval na Margo.
„Jestli tvá teorie zahrnuje, že se jednoho dne pokusí zaujmout mé místo na světě a vydávat se za mě, tak to můžeš rovnou zavrhnout," pokrčila rameny.
„Jak bys teda vysvětlila ty totožné zranění?" podíval se na ni Bruce.
„Netuším," zakroutila hlavou a založila si ruce na prsou.
„Tak vidíš," podíval se na ni s úsměvem Tony a podal jí sklenici whisky. Margo těkala pohledem mezi ním a sklenicí.
„Nemůžu pít alkohol. To jsi na to za ty čtyři roky zapomněl?" s úšklebkem nadzvedla obočí a dala se na odchod.
„Alespoň zbyde víc pro mě!" křiknul na ni, ale to už Margo byla na chodbě.
„Zkus to, a jsi mrtev!" nevraživě jsem se na něj podíval. Tony pouze přikývnul a odešel na druhou stranu místnosti. Zbytek týmu se pouze potichu chechtal.
„A co kdyby...?"
„Zapomeň!" zakřičel jsem na něj přes celou místnost. To už se smáli, jak lachtani na cracku.
Hola amigos.
Z té songy chcípám :D
ČTEŠ
Pod Proudem [FF AVENGERS]
FanfictionJedno špatné rozhodnutí, přesně tak to celé začalo. Pro některé už je to pouhá vzpomínka, někteří to prožívají každým dnem. Mnozí na tu bolest zapomněli, jiní ji cítí neustále. Jak se to vlastně mohlo stát? Jasně, Avengers. „Bylo to patnáctého srp...