*Clint*
Vešli jsme do laboratoře, odkud se ozývaly hlasité rány. Bylo nám jasné, že už jsou tady. Všichni jsme se na sebe podívali. Tony hned vyletěl směrem k nim následován Rhodeym a Samem.
Já s Nat jsme se drželi v uličkách a hledali Neklana a Kennu, popřípadě jejich spojence.
„Je tu pouze Josh," ozval se do komunikátoru Tonyho hlas.
„Oprava. Nasraný Josh," dodal Sam. S Nat jsme si vyměnili pohledy. Neklan s Kennou tím pádem budou někde v budově. Někdo, kdo se neumí ovládat by neriskoval jít sem sám.
Procházeli jsme s Nat kolem zdemolované laboratoře, když se za námi začaly ozývat kroky. Rychlostí blesku jsem vytáhnul šíp z toulce, zasadil jej do luku a otočil se.
„Bucky?" podíval jsem se na něj překvapeně.
„Mohl bys na mě laskavě přestat mířit?" protočil oči a popošel o kousek blíž.
„Co tu děláš?" nadzvednul jsem obočí a sklopil luk.
„Steve mě poslal za vámi. Snažili se s vámi mluvit, ale nereagovali jste. Nejspíš vám vypadly komunikátory," pokrčil rameny. S Nat jsme se rozhlédli kolem sebe.
„Ještě ten luk neschovávej," povzdychla si a pomalu vešla do zničené místnosti. Celé to bylo obrácené vzhůru nohami. Světla na stropě byla utržená a visela k zemi dolů. Žárovky byly popraskané, stoly převrácené, a jiné věci hořely.
„Okay, tohle nevypadá dobře," poukázal jsem na vše kolem. Nat ukázala na pravou zeď a vešla více dovnitř. S Buckym jsme ji oba následovali.
„Co to do všech kostíků je?!" rozkřiknul se Bucky a ukázal na zeď, která byla zmagnetizovaná. Vše kovové bylo přicucnuté na zdi.
„Buď Neklan nebo Kenna mají ještě jednu schopnost, anebo je tu další vylepšený," ozvala se do komunikátoru Nat.
„Komunikátory nefungují," poznamenal Bucky.
„Sázím na další vylepšené. A rozhodně ne jednoho," protočil jsem oči a vyšel ven z místnosti, kde stála Kenna.
„A sakra."
„Čau, krasavče," usmála se, a po rukou jí naběhly modře zářící čárky. Rychle jsem vytáhnul šíp a přiložil jí ho k hlavě. Kenna dostala šok a spadla na zem.
„Takový to je!" křikla Wanda, která se tu vzala od...bůh ví odkud!
„Máme problém. Je jich tu víc, než jsme mysleli," vyhrkla ze sebe Wanda a odrazila ledovec, který se k nám řítil zprava.
„Na to už jsme přišli," protočil oči Bucky. Z vedlejší místnosti se ozvala rána a před námi přistál Rhodey.
„Parchant!" rozkřiknul.
„Co kdybys nám šla pomoct?" podíval se Rhodey na Wandu. Ta přikývla a zmizela společně s Rhodeym. Neklan se podíval naším směrem a v rukou vytvořil ledovec, který ihned mířil naším směrem.
Na poslední chvíli jsme stihli uskočit. Vystřelil jsem šíp, ale ten jej chytil a pouze se ušklíbnul.
„Tolik k lukostřelbě," pokrčil rameny Bucky. Nat se rozběhla jeho směrem, kopla jej do hrudníku a skočila mu za krk. V tu samou chvíli dostal od Nat elektrošok jednou ze Starkových zbraní. Neklan spadnul na zem a Nat skočila vedle něj.
„Příště to rovnou necháme na ní," poukázal Bucky na Nat. Souhlasně jsem přikývnul, a chtěl jít dál, ale Neklan se postavil na nohy.
„Tohle bude chtít víc než elektrošok," zamumlal Bucky a nabil zbraň. Vystřelil jsem z luku ve stejnou chvíli, jako Bucky ze zbraně. Nemohl se vyhnout oběma. Teda...to jsme si alespoň mysleli. Obojí zmrazil za letu.
„Dobrý pokus," ušklíbnul se, otočil kulku i šíp a rozmražené to poslal proti nám. Oba jsme uskočili. Nat na něj opět zaútočila, ale skončila přimražená k zemi. Chvilku už to vypadalo, že jsme v háji ledovém, ale poté jej zasáhlo Thorovo kladivo a Neklan zůstal přišpendlený k zemi.
„Nevstávej," prsknul na něj Thor a přivolal si Mjollnir zpátky. Všichni jsme se rozešli do středu dění, kde ostatní Avengeři zápasili s Joshem a jeho novými společníky.
Vytáhnul jsem šíp a vystřelil proti holce, která chtěla zaútočit na Steva. Zasáhnul jsem ji do nohy, a ta se zřítila k zemi. Josh v rukou vytvořil ohnivé koule, které poslal Starkovým směrem. Wanda je však zachytila a otočila proti Joshovi. Ten se vyhnul a koule zasáhly místnost za ním.
„Tady to rozhodně bouchne," zamumlal jsem a praštil lukem jednoho kluka, co se plížil za mnou. Ten v rukou vytvořil silný vítr, který poslal proti mně a Nat, takže jsme oba skončili na druhé straně místnosti.
„Žijete ještě?" zvolal na nás Bucky. Jako odpověď jsem mu ukázal vztyčený prostředníček. Kolem něj se začal tvořit silný vítr, který rozfoukával vše kolem.
„Nevím, co to bylo za laboratoř, ale smekám klobouk za výtvor vylepšených," prsknul otráveně Tony. Rozhlédnul jsem se kolem sebe. Ani jeden z nich neměl dostatečné dovednosti na vyřazení komunikátorů.
Josh mávnul rukou a Tonyho odhodil na zeď. To je za sedm bodů. Poté se podíval na Steva, a kolem něj začaly poletovat kusy podlahy. Tohle je divné. Vytáhnul jsem další šíp a střelil kluka přede mnou, který si hrál na tornádo. Se skuhráním bolestí se skácel k zemi.
Blížila se k nám holka, jejíž ruce zeleně jiskřily. Asi jsme našli příčinu. Nat vytáhla zbraň a střelila ji do nohy. Holka dopadla na zem, chvíli zhluboka dýchala. Poté si vytáhla kulku z nohy a podívala se na nás. V rukou vytvořila elektrické výboje, které hned poslala proti nám. Uskočil jsem a vytáhnul šíp, ale to už ji Nat škrtila provazem.
„Není to příjemný, že?!" rozhodil rukami Bucky. Koutky mi zacukaly, ale udržel jsem smích. Postupně se tu shromáždili všichni, co přežili explozi v laboratoři a získali nějaké schopnosti. Tony hned střelil z obleku proti Joshovi, který proletěl sklem laborky.
Wanda zaútočila na Neklana a Kennu současně. Nat si vzala na starost větříka. Vystřelil jsem šíp proti holce, která se pokusila zmagnetizovat celý most.
Po nějaké době boje, který očividně nikam nevedl, se Josh naštval, zvednul obě ruce a z podlahy vyrostly velké kamenné bodce. Všichni jsme se stihli sotva vyhnout.
„To už by stačilo!" rozkřiknul se, poté mávnul rukami a všechny nás odhodil na druhou stranu. Netrvalo dlouho a byli jsme obmotáni šlahouny. Josh mezitím vzal prototyp rukavic a celá jejich parta se vytratila.
„Je jich o dost víc, než jsme čekali," zamumlal Steve.
„To tě teď zajímá?! Může nám to být jedno, pokud se odtud nedostaneme," prsknul Tony. Naštěstí tu s námi byla Wanda, která šlahouny přetrhla.
„Ten prototyp nebyl pro něj. On je ovládá naprosto v pořádku. Byl pro tu magnetku z kostíků," zakroutil hlavou Tony.
„Tohle bude ještě sranda," protočil jsem oči.
Hola amigos.
Víte, co je nejhorší na bydlení naproti nemocnici, hasičárně a policejní stanici?
Když se někde stane nějaká za*raná autonehoda a vyjedou všechny vozidla, a vy musíte poslouchat zku*vený sirény dalších deset minut, protože sanitky vždycky jezdí přes naši ulici!
Ideálně ještě když je ta nehoda někde poblíž. To člověk sirény poslouchá další dvě hodiny. Sbohem spánku. Nechce si někdo prohodit bydlení? Já se chci alespoň jednu noc vyspat. Hlavně, když jdu na očkování. To bude zajímavý.🤦
ČTEŠ
Pod Proudem [FF AVENGERS]
FanfictionJedno špatné rozhodnutí, přesně tak to celé začalo. Pro některé už je to pouhá vzpomínka, někteří to prožívají každým dnem. Mnozí na tu bolest zapomněli, jiní ji cítí neustále. Jak se to vlastně mohlo stát? Jasně, Avengers. „Bylo to patnáctého srp...