13.kapitola

119 11 0
                                    

S Kemil jsem byla celý den až do 4 hodin, pak jsem šla domů. Doma jsem si  nachystala  věci do školy a šla jsi lehnout. Zase mám ten sen.

Něco mě honí a já už nemůžu, jsem strašně  zadýchaná, nemůžu popadnout dech, je semnou konec.

S trhnutím se probudím a jsem celá zpocená, pomalu nemůžu ani dýchat

."Uf "vydechnu.

Páni to zas bylo. Wow řeknu si a otočím se na druhý bok a pokusím se usnout. Daří se mi to ale špatně. Ráno vztanu a vyrazím do školy s Kemil , ale nic ji o tom snu neřeknu.

Ve škole se k nám jako obvykle připojí Jason.Normálně s ním moc nemluvím, ale dneska se zapojím do rozhovoru. 

"Ahoj "řeknu jen tak

."Ahoj,co se děje?"zeptá se mě

."Nic proč by se mělo něco dít?"zeptám se.

"No to jen že si na mě promluvila,"řekne udiveně

."Aha a to nemužu?"zeptám se.

"Ne tak jako v pohodě že ja jen tak"řekne a ja jen přikývnu.

Zazvoní a my si sedneme na svá místa. Po škole jdeme s Kemil domů a ona se udiveně ptá.

"jak to že jsi mluvila s Jasonem?normálně na něj ani nekoukneš a teď?"řekne udiveně

."no tvůj bratr my pomohl změnit názor na kluky."řeknu a usměju se.

"Jinak v pořádku?"zeptá se mě udiveně a já s úsměvem přikývnu.

Odpoledne pak cvičím ovládání svích schopností a docela mi to jde."Víš Emily něco jsem ti neřekla a měla bys to vědět,je tu ještě někdo koho bys měla poznat"řekne a najednou se u ní oběví...

My magic storyKde žijí příběhy. Začni objevovat