Sabah erkenden kalkıp hazırlanmaya başladım. Bugün Ege tatilden geliyordu. Onu çok özlemiştim. 2 haftadır ailesiyle birlikte bodrumdaydı ve bugün geliyordu. O gelmeden önce evine gidecek ona sürpriz yapacaktım. Gitmeden önce ondan habersiz anahtarini alip kendimede çektirmistim. Cok zekiyim ehehe ^^ Havalar çok sıcaktı. En iyisi sort tisort kombinini yapmakti. Fazla abartmak istemiyorum.O yuzden kot şort ile yarım tişörtümü giymistim. Ege giyinişime karışmıyordu. Yani son 1 aydır dogru duzgun benimle ilgilenmiyordu bile. Tatile gittikleri icin boyle olduğunu dusunerek önemsemiyordum. Aşağı inerek anneme kocaman sarıldım. Annem Ege ile çıktığımı biliyordu. Hatta tanışmışlardı. Ama babama söylemiyorduk. Babam kızardı. Ne zaman böyle bi konu açılsa daha 17 yaşındasın erken derdi. Oysa reşit olmama,liseyi bitirmeme 1 sene kalmıştı. Neyse hemen arabama binip yola koyuldum. Çok heyecanlıydım. Telefonumu çıkartıp Egeye mesaj attım.
Kime: Herşeyim
Aşkım nerdesiniz?10 dakika olmuştu ve Ege mesajıma cevap vermemişti. İletildi diye mesajda geldi. Ama belki görmemiştir ya. Hem görseydi cevap verirdi. Ben bunları düşünürken Ege'nin evinin önüne gelmiştim bile. Koşarak kapılarını açtım. İçeri girdigimde gülüşme sesleri geliyordu. Demek gelmişlerdi. Ama bana neden haber vermedi ki? Akşama geleceklerini söylemişti. Sessizce Ege'nin odasının önüne gittim ve kapıyı dinlemeye başladım. Bi kız vardı yanında. Gülüşüyolardı. Birbirlerine aşkım diyolardı. Ama bu nasıl olurdu. Ege böyle bişey yapmazdı. Kendimi tutamayarak ağlamaya başladım. Ege duymuş olacak ki yanıma geldi.
- Berfin? Senin burada ne işin var?