Bölüm-6

83 7 7
                                    

Araba kapısini acan o cocuktan baskasi degildi. Bosuna korkmustum. Herneyse sonunda gelmişti. Yanında bi kadın vardı. Konuşmak için ağzımı açacaktım ki konuşmaya başladı.

"Şimdi seni evine bırakıcam. Sakin ol sana anlatıcam ama şimdi sırası değıl. Evinin yolunu biliyorum yol boyunca konusmazsan sevinirim."

**********

Onu dinleyerek hiç konuşmamıştım. Sonunda eve gelmistik. Evet oda benimle birlikte eve girmişti hatta yanındaki kadın da girmişti. O adamın yüzünden başının yanmasını istemiyodum ama ifade vermeyi kendisi istemişti. Eve girdiğimizde annem bana kocaman sarıldı. Annemin kokusunu içime çektim. 1 gün boyunca onu göremeyince anlamıştım değerini. Yanimdaki çocukla kadını babam görünce yüzü soldu. Şaşkın şaşkın bakiyordu. Neden şimdi böyle oldu bilmiyorum ama öğrenirim sonra.Ah oldukça sıkıcı sorular soruyorlardi. Onlara herşeyi anlattım. Ben anlattıktan sonra Ege yanimdaki çocuğun üstüne yürümüştü. Ona tam vuracakken önüne geçtim ve "duymadın herhalde beni o kurtardı. Belkide o olmasaydı ölecektim. Bidaha ona zarar vermeyi aklından bile geçirme. Şimdi git burdan." dedim. Ve o da kapıyı çarpıp gitti. Evet o çocuğu koruyordum. Yeni tanışmamıza rağmen kendimi ona yakın hissediyordum. Polisler çocuğunda ifadesini aldıktan sonra gittiler. Yalnız hala adını bilmiyorum. Özgeyle Ayaz evlerine gidiyordu. Onlara kapıya kadar eşlik ettim ve ardından anneme biraz hava almak istedigimi söyledim.Annem buna başta izin vermesede sonradan kıyamamıştı. Çocukla birlikte dışarı çıktık. Siteden dışarı çıkmamak şartıyla annemden izin almıştım ve şimdi o çocuğu tanima vakti geldi. Ben konuşmaya başlamadan o konuşmaya başladı.

"Adım Emir.17 yaşındayım. O kadın benim annemdi. Seni kaçıran adam ise babam. Öz babam mı değilmi bilmiyorum. Annem öz baban diyerek geçiştiriyor beni. Annem eskiden senin babanla evliymiş. Seni ordan tanıyorum. Aileni ordan tanıyorum. Ben seni 6 yıldır tanıyorum. Tam olarak 11 yaşındaydım. Bi gün annemle babam ilk kavgalarını ediyorlardi. Kavganın sebebi senin babanmis. O gün herşeyi anlattılar bana. Meğer annemin ikinci evliligiymis. Öz babamın kim olduğunu bilmeyerek yaşıyorum 6 yıldır. Seni bazı günler uzaktan izlediğim oluyordu. Yani anlayacağın senin benim varlığımdan haberin bile yokken ben senin ve ailenin herseyini biliyodum."

Söyledikleri üzerine ağzım açık kaldı. Gözlerimden istemsizce yaşlar aktı. Belki de Emir benim üvey kardeşimdi. Ben bunları düşünürken derin bir nefes aldı ve tekrar konuşmaya başladı.

"Annemle babam hep kavga eder.Annem sevmiyor. Ama ayrılmıyorda. Eğer ayrılırsa beni öldürmekle tehdit ediyormuş. Babam demeye utandığım o adam annemin senin babanı  sevdigini düşünmeye başlamış. O yüzden sana zarar vermek istedi. Sana zarar vererek babanı cezalandiracakti."

Gerçekten şok olmuştum.Aklimdaki soruyu sormadan duramadım ve babamla annesinin neden ayrıldığını sordum.

"Baban annemi aldatmış. Sonra ayrılmışlar. İkiside birbirinden ayrı hayatlara başlamışlar."

Duyduklarım gariptı. Babam biricik babam böyle bişey yapmıştı. Dünyadaki en iyi erkeğin babam oldugunu düşünüyordum ama babam ilk karısını aldatmıştı. Hemde benim annemle. Annem bunu bile bile nasıl evlendi babamla? Nasıl güvendi ona? Bu kadar kolaymi gerçekten güvenmek. Babam annemide aldatabilirdi. Bunu bile bile nasıl evlendi ki. Ama belkide bilmiyordur. Babam neden ayrıldıklarını söylememiş olabilir. Canım fazlasıyla yanıyor. İlk aşkıma olan güvenim param parça olmuştu. Babam benim ilk aşkımdı. İlk güvendiğim erkek. Babamdan böyle bişey beklemezdim. O kadın. Emirin annesi. Kim bilir ne kadar üzülmüştür. Ne kadar ağlamıştır. Onu iyi anlıyorum çünkü bende yaşamıştım. Egede beni aldatmıştı. Ama ege benim sadece sevgilimdi. Evlendiği adam tarafından aldatilmak kesinlikle daha kötüdür.  Şimdi ne yapacaktım. Belki bir üvey kardesim olucakti. Onları kesinlikle DNA testini yapmaya ikna etmeliydim. Şu son 1 haftadir hayatım oldukca degismisti. Ege hayatimdan çıkmış,yeni biriyle tanışmıştım. Ona artık gidelim mi diye sormuştum. Oda kafasıyla onaylarak yürümeye başladı.
-Üzülme. Herşey geçecek.
+Umarım geçer.

Evin önüne geldigimizde bağırışlar geliyordu. Koşarak eve girdik. Herşey darmadağın. Vazolar,çerçeveler herşey heryerde. Annem yere oturmuş ağlıyordu. Egenin anneside çaresizce koltukta oturarak ağlıyordu. Babam ise annemle konuşmaya çalışıyordu. Bizi gördüklerinde Egenin annesi Egeye "lütfen gidelim burdan" dedi. Egede  bana döndü kafamı olumlu anlamda salladım. Onlar evden çıktıktan sonra annemin yanına gidip sıkıca sarıldım. Annem hıçkırarak ağlıyordu. Emin olun kimse annesinin gözünün önünde böyle aglamasini istemez. Çünkü bunu kimse haketmez.Annemin elinden tutarak kaldırdım ve onu benim odama çıkarttım. Yatagim çift kişiliktı annemle buraya sığardık. Bugün onunla yatmaya ihtiyacım var. Onunda buna ihtiyacı var. Anneme su getirdim. Biraz daha rahat gözüküyordu. Annem babama ayrılma sebeplerini anlatmadığı için kızıyordu. Ben ise bana bunların hiçbirini anlatmadıkları için kızıyordum. Hiç öğrenmemek isterdim. Babamın gözümde hep iyi biri olarak kalmasıni isterdim. Annemle yattık. Uyumustu. Ne de güzel uyuyordu. Bende uyumaya çalışıyordum ama dusuncelerimden bir türlü kurtulamiyordum.

-Emir'in Ağzından-

Berfinle tanışma vakti gelmişti. Ona herşeyi anlattım. Çok üzüldüğü belliydi. Ben de ilk öğrendiğimde çok üzülmüştüm ama sonradan alışmıştım. 6 sene önce ilk defa birine aşık olmuştum. O kadar çok güzeldi ki bakmaya doyamiyordum,kiyamiyordum. Onu sahilde görmüştüm. Ben ne zaman üzgün olsam sahile giderdim. Annemlerin her kavga edişinde sahile giderdim. Ve her seferinde Berfinde orda olurdu. Ona orda aşık olmuştum. Evet Berfine aşık olmuştum. Ama onun annemin eski kocasının kızı olduğunu bilmiyordum. Berfin'i 1 hafta sevdikten sonra annemden eski kocasının kızıni göstermesini istemiştim. Annemle birlikte Berfinlerin okuluna gitmiştik. Berfini gördükten sonra annem Berfini göstermisti ve kız bu demişti. Kız benim ilk defa aşık olduğum kız çıkmıştı. Anneme ona aşık olduğumu söylememiştim. Berfini sevmeye devam edemezdim çünkü belkide üvey kardeşimdi. Yaklaşık 2 ay kadar sonra onu unutmuştum. Ondan sonra biraz serseri olmuştum. Yaşadıklarımın acısını birtek içki geçiriyordu. Berfine bir zamanlar onu sevdiğimi soylemeyecektim. Dusuncelerimi bir kenara atarak annemle ilgilenmeye başladım. Eve gidemezdik. O adamla artık aynı evde yaşayamazdik. Annemle birlikte bi otele kalmaya gitmiştik. Yarın DNA testi yaptıracaktık. O adamı sevmiyorum ama yinede öz babam o çıksın istiyorum. Berfinin üvey kardeşim olmasını istemiyorum...

Sadece SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin