Bölüm-3

67 13 0
                                    

Kapının tıklatılma sesiyle uyandım. Annem kızım iyimisin aç şu kapıyı diye bağırıyordu. Bu kadını hiç anlamıyorum. Sabahın köründe bağırılır mı be -,- Kapıyı açtım. Annem "Ege geldi" deyince geri yollamasını söyledim. Annem beni aldattığını bilmiyordu ki. Bilse yollardi zaten. Birden Ege odama girdi ve annem ona göz kırparak kapıyı kilitledi. İnanmiyorum ya Egeyle odada kilitli kalmıştık. Yüzünü görunce midem bulaniyor artık.
-Annen ben deyinceye kadar kapıyı açmayacak.
+Amacın ne? Çakma sarışın sevgilin seni bekler. Gitsen iyi olacak çünkü bitti.
- 1 seneyi bu kadar kolay bitiremezsin Berfin.
 
Bitmesine sebep olan kişi oydu. Şimdi bana neler diyo manyak ya.

-Bak şimdi sus ve beni dinle. Annemle babamın sırf kendi işleri için evlenmemi istediği kız vardı.Anneme seni sevdiğimi söyledim ama biliyosun ki annem senden hoşlanmıyor. 1 ay önce kızla tanıştım. Beni etkiledi. Hoslanmaya başladım. Onla vakit gecirdikce senden soğudum. Ama anladım ki senin yerini kimse tutamaz lütfen affet. Unutalım bu yaşananlari.

Aglamaya başladım. Onu affetmeyecektim."Git burdan seni istemiyorum sevmiyorum." ağzımdan sadece bu kelimeler çıkmıştı. Umutsuzca bana baktı. Anneme seslendi ve kapıyı açabileceğini soyledi. Ege odadan ciktiktan sonra annem girdi odama. Anneme sarılarak aglamaya başladım. Kapı sesi duyulmuştu Ege evden çıkmıştı. Annem noldu diye sordu. Anneme herşeyimi anlatırdım. Derdimi mutlulugumu herşeyimi. Annem hep anlayışla karşılar beni. Onun gibi bi annem olduğu için fazla şanslıyım. Anneme o gün olanları anlattım. Sonra yine ağlamaya başladım. Neden duygusallastim ben ya -,-  Annem üzülme gibi sıradan şeyler soyledi. Annem benimle dertlesirdi. Üzülme diye gecistirmezdi. Bu sefer onemsemedi beni. Belkide bi sorunu vardı. Neyse.

*******

1 saat sonra Özgeyle Ayaz beni almaya gelmisti. Kafamı dagitacakmisiz. Sinemaya gittik. Komik bi filme girmemize ragmen aglamistim. Herkes gulerken aglamak ne kadar kötü bisey cok iyi bilirim. Sinemadan cikista sahile gittik. Ben ne zaman uzgun olsam sahile gelirdim. Dertlerimi ilk once denize anlatirdim. Denizin maviliginde huzur buluyorum.  Kumların üstüne oturduk. Yarım saattir kimse konuşmamıştı. Sessizliği hıçkırıklarım bozmuştu. Yine tutamadım kendimi. Bu huyumdan nefret ediyorum. Göz yaşlarımı tutamamaktan nefret ediyorum. Güçsüz olmaktan nefret ediyorum. Ayaz bana sım sıkı sarılarak geçti prenses dedi. Özge bile konusmuyordu. Ayaza söz vermiştim yarından itibaren yaşadıklarımı unutarak yeni bi hayata baslicaktim. Egesiz hayat. Artık Ege yoktu. Bunu kabullenmeliydim ancak bu çok zordu. Ona alışmıştim. Kokusunu ezberlemistim. Kokusuna alıştığınız birini unutamazsiniz derler ya buna tepki olarak unutucaktim onu. Ayaz beni eve bıraktı ve eve geçer geçmez odama gittim. Fotoğraflarımızı toplayarak bahçeye indim. Ateş yaktığımız yerde ateş yaktım eve fotoğraflarimizi içine attım. Ona dair ne varsa silecektim. Yok edecektim. Bi süre yanan ateşi izledikten sonra içeri geçtim. Yarın yeni bir başlangıç yapacaktım. Bir an önce yarın olsun isteyerek kendimi uykunun kollarına biraktim.

Sadece SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin