Bölüm-8

62 5 1
                                    

Telefonuma mesaj gelmesiyle Ayazdan ayrılmak zorunda kaldım. Mesaj emirdendi.

-Buluşalım mı?

+Olur nerde?

-Evdemisin istediğin zaman alirim seni.

+Yok evde değilim. Ayazlardayim.

-Ayazlara geliyorum o zaman seni almaya. Adresi yolla.

Adresi ona mesaj attıktan sonra Ayaza Emirle buluşacağımızı söyledim. Ayaz kıskanmışa benziyordu. Onun bu haline gülerek "Sende geliyosun şapşal" dedim.

"Hayır Berfin ben gelmicem siz takılın. Annemler gidecek zaten onlarla vakit gecireyim."

"Tamam canım bi gün Emirle tanışırsin ama"

"Bakılır"

Konuşmamızı bölen kapı zili oldu. Ayaz ne çabukta gelmişti. Son kez kapinin önündeki aynaya bakarak kapıyı açtım. Yine her zaman ki gibi çok yakışıklı olmuştu. Ne diyorum ya ben. Saçmalama Berfin. Yakışıklı ama aranızda hiç bişey olamaz. İç sesimle konuşmayı bırakarak Ayaza görüşürüz dedim ve evden çıktım.

"Nereye gidiyoruz?"

"Bara"

"Ya ama önceden söyleseydin."

"Merak etme Berfin. Çok güzel görünüyorsun."

"Eve gidelim. Akşama çok var zaten."

Benimle inatlaşmayarak dediğimi kabul etti. Eve geldigimizde o beni salonda bekledi bende odama çıkıp dolabın karşısına geçtim. Siyah eteğimi giyerek üstümede beyaz straplez üstümü giydim. Eteğin içine soktum. Oldukça güzel görünüyordum. Fazla makyaj yapmıcaktım. Sadece rimel sürdüm ve işte hazırdım. Aşağı indiğimde Emir bana büyülenmiş gözlerle bakıyordu. Oda çok yakışıklıydı. Böyle bakarak çok tatlı görünüyordu. Ah hayır ona aşık mi oluyorum? Ama bu olamaz ya. Hayır aşık değilim. Emir babamdan izin almış babamda izin vermişti. Emirle disarida biraz oyalandiktan sonra bara doğru sürdü arabayı. Acaba alkol alsam mi diye düşünürken emir konusmaya başladı.

-Alkollü içecek içmek kesinlikle yasak.

+Ya ama seninle ilk defa vakit geçirecez. Onda bari serbest bırak.

Ona masum bakışlarımı yolladım. Oda az içmem şartıyla kabul etti. Bara gelmiştik. Dans edenler,içki içenler, öpüşenler ve kendi kendine takılanlar. Burası çok kalabalıktı. İçinde kaybolabilirdim. Bende bu mallik olduktan sonra herşeyi yaparım ben. Emirle oturduk. Sonra emir içki aldı. Ve birini bana verdi.

"Sadece bir tane."

"Bakılır."

Yarım saattir ikimizde içki içiyorduk ve artık kendimi sarhoş hissediyordum. Emire baktığımda birşeyler sayıklıyıp duruyordu. Oda sarhoş olmuştu. Yanına yaklaştım ve dediklerini anlamaya başladım. Ben...aşığım...sana... sana... aşığım... Kime diyordu bunları. Bana mı. Midemdeki karıncalanmayi hissederken birinin belimden tutmasiyla irkildim. EGE!!!! Onun burada ne işi var.

"Eve gidiyoruz çok kötüsün."

"Bırak beni. Seninle hiçbir yere gelmicem."

"Sana fikrini soran olmadı." diyerek cekistirmeye başladı. Bırak beni diye bağırırken onu yerde buldum. Emir onu yumrukluyordu. Emire dur diye bağırdım. Sonra güvenlik gelerek Egeyi dışarı attı. Emirin tanıdığı olduğu için Emire hiçbir şey dememişlerdi. Bunu neden yaptım bilmiyorum ama sarhoşluğun etkisiyle emirin elinden tutup dans edenlerin arasına soktum. Emirle çılgınlar gibi dans etmeye başladık.
Kokusu beni benden alıyordu. Bir süre dans ettikten sonra dudaklarima yapıştı. Beni öpüyordü. Bu benim ilk öpücüğümdü. Ne yapacağımı bilemedim. Sonra ona karşılık vermeye başladım. Ne zamandır öpüşüyorduk bilmiyorum ama ağzımın yoruldugunu farkederek onu ittirdim. Pisman mıydım? Bilmiyorum. Beni sevmiyor. Sadece sarhoştuk. Yoksa böyle bişey asla olamazdı. Emir elimden tuttu ve dışarı çıkarttı. Yürümeye başladık. Beni nereye getirdiğini merak ediyordum. Hava kararıktı. Ama korkmuyordum. Emirin yanında güvende hissediyorum kendimi. Biraz yürüdükten sonra sahile geldiğimizi farkettim. Birden bağırmaya başladı.

"SENİ SEVİYORUM!!!"

"Seni çok seviyorum."

"Ben 6 yıl önce gördüm seni. Ben 6 yıldır yokluğuna sarıldım."

"Sen beni farketmiyordun bile."

"Ben sana deli gibi aşık oldum."

Gök gürültüsü başlamıştı. Sanki o bağırdıkça gök gürültüsü daha da çok şiddetleniyordu. O bağırdıkça korkuyordum, gök gürültüsü devam ettikçe korkuyordum,çok korkuyordum. Birden yağmur yağmaya başladı ve ben gittim ona sarıldım. O da bana sarıldı,sımsıkı sarıldı. Bugünden sonra ne olacaktı? Emirle çıkmaya mı başlayacaktık? Belkide sarhoşlugun etkisi yüzünden böyle konuşuyordu. Belkide beni sevmiyordu. Onu ne ara bu kadar çok sevmeye başlamıştım? Canım yanıyor. Ağlamaya başladım yağmurla, gözyaşlarım karışıyordu. Emir konuşmaya başladı.

"Sen ağlama ben buna dayanamam sen benim en değerlimsin."

Cevap vermiyordum.Ne diyeceğimi bilmiyordum onu seviyor muydum emin bile değildim. Ben cevap vermedikçe o daha çok konuşmaya başlıyordu ve yine konuşmaya başladı.

"Bir şey demek zorunda değilsin. Sadece sarıl lütfen. Buna o kadar çok ihtiyacım var ki... Ben 6 yıldır sana sarılmanın hayalini kurdum ve şuan gerçekleşiyor."

Dediklerine gerçekten çok şaşırmıştım beni 6 yıldır seviyormuş. Ben onu daha yeni tanıyordum ama o beni bayadır tanıyormuş. Baya bir süre sarılı kaldıktan sonra üşüdüğümü fark ettim.

"Emir gidelim mi artık ben çok üşüdüm?"

"Gidelim,hasta olacaksın."

Ondan ayrıldığımda paparazilerin burada olduğunu farkettim. Bizim fotoğraflarımızı çekiyorlardı. Eğer bunları biyere yayınlarlarsa babam annem bana çok kızardi. Emir çekmeyin diye bağırmaya başladı. Sonra koşarak bara, arabanın olduğu yere gitmeye başladık. Arabanın yanına geldiğimizde arabaya bindik ve emir sürmeye başladı. Beni eve bırakacaktı saate baktığımda 12 buçuktu çok geç olmuştu. Babam kesin bana çok kızacak fotoğraflarımızı görürse daha çok kızardı. Kendimi çok yorgun hissediyordum biraz düşünmeye ihtiyacım vardı. Emir sarhoşken araba sürüyor ve bu oldukca tehlikeliydi. Hiçbir şey olmadan evin önüne geldiğimizde ona iyi geceler dedim ve eve girdim. Annemle babamın evde olmadıklarını fark ettim. Bu saatte nerede olabilirlerdiki. Masanın üzerinde bir not buldum ve okumaya başladım.

"Berfin biz bugün eve gelemeyeceğiz. Çok önemli bir işimiz çıktı ve Ankara'ya gidiyoruz lütfen kendine iyi bak. Sabah seni ararız öpüyoruz seni."
Evde olmadıkları için kendimi daha çok rahat hissediyordum ve bu duruma sevinmiştim. Hemen odama çıkarak banyoya girdim. Ilık suyun altına kendimi bıraktım. Üstümü bile çıkartmamiştım. Şuan tek istediğim rahatlamak ve üzerimdeki alkol kokusundan kurtulmaktı. Ağlamaya başladım. Yaklaşık yarım saat boyunca ağlayarak banyoda vakit geçirmiştim. Sonra banyodan çıktım ve pijamalarımı giydim.Üzerimdeki alkol kokusundan birazcık da olsun kurtulabilmiştim. Ama kendimi hala berbat hissediyordum, yorgun hissediyordum. Uyumaya ihtiyacım vardı ama fazla uykum da yoktu. Uyumaya çalışıyordum ama uyuyamıyordum. Emiri düşünmeye başladım. Sadece onu düşünüyordum. Bundan sonra ne olacağını düşünüyordum. Onunla çıkmaya başlayacak mıydık ? Belki de sırf sarhoş olduğu için böyle şeyler söylemiştir. Belki de hiçbir şey olmamış gibi davranacaktı ama ben öyle davranamam. Çünkü ilk öpücüğüm ona aittî. Düşündükçe daha çok yoruluyordum. Uykumda çok gelmişti ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 04, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sadece SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin