Ayaklarımı sertçe yere vurarak sınıfa girdim. Kimseyi tanımıyordum. Birden arkamdan uzanan bir el ile irkildim. İsmi Ece ve Irmak olan iki kızla tanıştım. Çok tatlı kızlardı gerçekten. Sudenaz adlı tatlış bir kızın yanına oturdum. Önümüze de Irmaksu ve Ecesu geldi. Dersler çok eğlenceli geçiyordu. Herkesle iyi anlaşıyordum. İlk günden çok iyi oldu her şey. Mutlu bir biçimde sınıftan çıkarak dışarıya turlamaya çıktım.
Birden arkadan bir bağırış duydum. Biri sanki acı çeker gibi çığlık atıyordu. İçimden "Oha hangi hayvan anırıyo gene yiağğ abi yuh" diyerek kulaklarımı tıkadım ve arka bahçeye doğru yol aldım.
Gördüğüm manzara karşısında şok oldum. Sabah çarpıştığım bad boy bir şeytandı!!! Anasının amına kadar uzanan saçlarının arasından çıkan boynuzları, terli hali ve kocaman kanatlarıyla ağzımın suyunu akıtmıştı. Ama beni etkilemek için yeterli değildi bad boy... Ben öbür kızlara benzemem! Hemen insana dönüşerek bana doğru koşmaya başladı. Hemen çığlığı basıp bende kaçmaya çalıştım. Birden önüme ışınlandı ve kaşlarını çattı.
- SEN ŞEYTANSIN!! UZAK DUR BENDEN PİS YARATIK!!
diye bağırdım ve ağlamaya başladım. Birden beni 52cmlik kollarıyla sardı ve:
- Bunu kimseye söyleme...Pişman olursun 3000im...
dedi.
•Beğenmeyene götten•
(3000 in olayı, çok eskilere dayanır. Bir gün bir hatun ile temas bağımlısı efendinin kavgasında, hatun efendiden efendi onun her hareketinde onu gömdüğü için ayrılmak ister. Buna dayanamayan efendi, hatunu manipüle edebilmek için hatunun duygularını siker. Hatuna onun çok pişman olacağını, dersini aldığını ve ona geri dönmek için yalvaracağını söyler. Efendinin hatuna son sözü ise:
- i love you 3000...
olur ve engeli basar.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEYTAN ÇOCUK
RomanceHiç beklemediğiniz bir aşk hikayesi...Kalpleri tutuşturacak, elleri terletecek, 31 e sevk edecek bir romantik-korku hikayesi... İremsunun başına neler gelecek? (GÖBEK FETİŞİ İÇERİR)