Bir süre öpüştükten sonra artık nefes alamaz hale gelmiştim. Ama devam ediyordu. Gözlerim yavaş yavaş kararmaya başlamıştı ve bayıldım.
Neyse sonra uyandığımda bad boyumun kaslı 52cm damarlı kollarında buldum kendimi.
- Saat kaç bad boyum?
-19.31 meleğim..anlık bir hışınla kalktım ve koşmaya başladım. 8. üvey annemle üvey abimin geleceğini tamamen unutmuştum. Bir yandan nefes almaya çalışıyor, bir yandan da koşuyordum.
Bad boyumda arkamdan geliyordu fakat bu sefer hızıma yetişmesine izin vermicektim. Birden çok gaza gelmiş olsaki yere yapıştı. Arkama dönüp baktım ve:
- Neyse.
dedim ve koşmaya devam ettim. Çok komik düşmüştü ve yardım etmemiştim. Artık temsili bad girldüm. Ama softlukta iyi yaaağğ. Ufff bilmiyorum abi bad girl bad boy uyumuda ayrı şimdi. Gülerek evin yolunu tuttum.
Eve geldiğimde 8. Üvey annem ve üvey abim çoktan gelmiş, bana sinirli bir biçimde bakıyordu. Anlık 6. üvey annem kalktı ve bana bir tokat yapıştırdı:
- NERDESİN SEN SAAT KAÇ HABERİN VAR MI?!??
- Saat 20.00...
- UTANMADAN KONUŞUYOR MUSUN BİDE SENİ PİS SÜRTÜK!tam bir tokat daha çakacakken üvey abim 6. üvey annemin elini tuttu:
- Yavrumun saç teline bile dokunamazsın! İstediği saate eve girebilir.
6. üvey annem çok sinirlendi:
- SEN DE İSTİYORSUN SANIRIM!
tam onada bir tane vuracakken babam 6. üvey annemin kolundan tutup:
- Napıyorsun 6. karım? Kafayı mı yedin sen?? Boşanıyorum senden pislik karı!
dedi ve tokadı çaktı. Bu durumdan çok etkilenen 6. üvey annem bana sert bir bakış atarak ağlayarak odasına çıktı. İyi olmuştu sürtüğe.
Üvey abim Çamaşır Makinesine bakıp teşekkür ettim. Bana gülümsedi.
Yemek yedikten sonra odama geçtim ve bugün bad boyumla yaşadıklarımızı düşündüm. Gerçekten çok romantikti... Ve artık bedel ödenmişti!
Evet doğru duydunuz. İrem artık bir BAD GIRL!
•Beğenmeyene götten•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEYTAN ÇOCUK
RomanceHiç beklemediğiniz bir aşk hikayesi...Kalpleri tutuşturacak, elleri terletecek, 31 e sevk edecek bir romantik-korku hikayesi... İremsunun başına neler gelecek? (GÖBEK FETİŞİ İÇERİR)