Korkudan elim ayağım titriyordu. Ne yapacaktım?? Hemen ayağa kalktım ve özür dilemeye başladım. Ne yapmıştım ben?! Bad boyumu ya bir daha göremezsem??
- YÜRÜ ARABAYA ŞEYTAN ÇOCUK!
- Anne dur!Olamaz! Bu kadın bir manyak! Bad boyumu böyle bir biçimde nasıl götürmeye cesaret ederdi? Hemen bad boyumun kolundan tuttum ve annesini ittim. Artık bad girllüğümü serme zamanı gelmişti.
Hemen bad boyumun dudaklarına yapışarak:
- BANA BAK SENİ VAROŞ! SEN KİMSİN BENİM KOCAMI GÖTÜRÜYOSUN BEEE!
Şeytan çocuk "kocam" kelimesinden çok etkilenmiş olacakki hemen gaza geldi. Ve annesine silah çekti. Artık korkudan titreyen ben değil, annesiydi.
- OĞLUM DUR YAPMA NOLUR OĞLUM!
Birinin önünde yalvarmasının verdiği zevki anlatamazdım! Tabi siz fakirler ne anlarsınız. Neyse.
- Kendini aştın anne! Sen kimsin benimkiyke böyle konuşuyorsun? Ölü babamın yanına gitme zamanın geldi!
artık son noktadaydım. Çok fena hoşuma gidiyordu ve kendimi tutamayıp psikopat girl gibi gülmeye başladım. Çok havalıydım lanet olsun!
Yavaşça bad boyumun kulağına:
- Vur onu bebeğim...
BANG!
Annesi kanlar içinde yerde yatıyordu. İkimizde mutluluktan çıldırırcasına sarılıyorduk. Ölüp gitmişti sonunda bu kadın! Hemen bana dönerek:
- Aşkım artık evlenip çocuk yapabiliriz gel kaçalım üniversiteden!
neler diyordu?? Her şeyi çöpe atarak bu kaç senelik eğitim hayatını çöpe atarak hemen evlenmek mi istiyordu?? Bu kadarıda olmaz bad boyum direk sana kaçacağımı mı sandın? Hah kaçıncı söyleyişim, karşında BAD GİRL İREMSU duruyor!
- Bakarız.
dediğime çok alınmış olacakki hemen suratı düştü. Sonra birden dönüp gitti. Nasıl yani? Hemen beni bırakıp gidecek miydi? Bu muydu ilişkimiz. Hemen ağlayarak:
- ŞEYTAN ÇOCUK NEREYE GİDİYORSUN?!?? HEY!
hiç pas vermedi bile. Ne yapmıştım ben gene her şeyi mahvettim! Kabul etmem gerekirken bad girllüğümü göstericem diye bad boyumu kaybedicektim! Demekki bad boya soft girl gidiyor. O zaman artık soft girl olucam. Hem heteroyum ben abğ. Olmayan varsa vay haline? Ezikler yaaa!
Koşarak eve gittim ve ağlamaya başladım. Onu düşünürken yavaş yavaş kendisini bırakan göz kapaklarımın kapanmasına izin vererek derin bir uykuya daldım. Acaba yarın beni neler bekliyordu?
•Beğenmeyene götten•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEYTAN ÇOCUK
RomanceHiç beklemediğiniz bir aşk hikayesi...Kalpleri tutuşturacak, elleri terletecek, 31 e sevk edecek bir romantik-korku hikayesi... İremsunun başına neler gelecek? (GÖBEK FETİŞİ İÇERİR)