6.BÖLÜM

95 8 1
                                    

Sabah yine buz gibi suda duş aldım. Artık bir bad girl olduğum için siyah deri ceketimi, siyah dar pantalonumu çekip makyaj masama gittim.

Sephoradan aldığım siyah rujumu sürdüm ve gucci den aldığım 31310 tl lik mıknatıslı burun hızmamı taktım ve 3.kata geçip white choclate mocham ı içip okula gittim.

Okulun kapısından girerken birden omzumu kendine doğru çeken kaslı ve damarlı bir el gördüm ve hissettim. O benim bad boyumdu. Sabah sabah onu görmek bana çok iyi gelmişti. Vanilya ve sigara kokusu burnuma gelmişti yine. ISLANDIMMM sonra kendine doğru çekip beni koklamaya başladı.Çok hoşlanmıştım bu olaydan.

- Meleğim hoşlandın galiba bu olaydan

diyip daha sert koklamaya başladı:

- Ahhhh evet işte böyleeee

dedim. Sonra aniden kendime geldim ki kapının ortasında olduğumuzu fark ettim ve insanlar çekilin diyorlardı bize. Ayyyy bi susun bee varoşlar.

- Başka bi yerde devam edelim...

diyip beni başka yere çekti. Ecesu ve Irmaksu durumu farketmiş olacakki bizi takip etmiş, her şeyi görmüşlerdi.

Mutlu bir biçimde sınıfa girince ikisininde bana bakışları bir şeylerin döndüğüne işaret ediyordu. "Noldu?" diye sordum. Hemen beni bir kenara çektiler ve:

- İremsu sakın ona bulaşma o gerçekten çok tehlikeli biri seni kontrolü altına alıp kukla gibi kullanacak salak olma!!

dediler fakat bu sözler boşunaydı. Yalan söylüyorlardı beni çekemiyorlardı! Şeytan çocuğun gerçek yüzünü bilmiyorlardı!

- Yalancılar susun benim bad boyum öyle yapmaz!

diye bağırıp ağlamaya başladım.

- İremsu kendine gel!!!

aklım çok karışmıştı. Önümü dahi görmüyordum.

- UZAK DURUN BENDEN!!!!

ve koşmaya başladım. İnsanlar neden böyleydi?? Şeytan çocuğa neden böyle diyorlardı??? O benim prensimdi. Bad girl kişiliğimin efendisiydi o. Artık her şeyi biliyordum. Ya bu insanlar kördü, ya da bu işte yatan bir şeyler vardı...

Bekle beni bad boy, sırrını bulmaya geliyorum!!!

Beğenmeyene götten

ŞEYTAN ÇOCUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin