Şok olmuştum. Nasıl sigaramı, benim bad girlliğime hava katacak sigaramı, nasıl böyle bana vurarak yerlere atabilirdi? Artık çok sinirlenmiştim. Bu kadarıda yetti!
- Bana bak! Sen kendini aşıyorsun. Artık eskisi gibi olabilir miyiz bilmiyorum ama mesafe koymak istiyorum.
- AŞKIM BEBEĞİM HAYIR DUR YAPMA AYRILMA BENDEN NOLUR BEN SENSİZ YAŞAYAMAM MELEĞİMSİZ YAŞAYAMAM NE YAPARIM BEN SENSİZ 3000İM BAK SENİN GÖZLERİNDE HAYATI GÖRDÜM PİŞMAN OLACAKSIN İREMİM AŞKIM HAYATIM BEBEĞİM SAKİN OL LÜTFEN BAK SAKİN DEĞİLSİN ŞUAN İYİ MİYİZ?!- İyiyiz Şeytan çocuk sadece mesa...
- İYİ MİYİZE İYİYİZ GÜZEL CEVAPMIŞ AYNEN!
dedi ve dudaklarıma yapıştı. Banka soyarcasına deli gibi göbek deliğime parmağını sokuyordu. Fena ıslanmıştım. Yapma şeytan çocuk yoksa sana daha da aşık olacağım...
Hemen onu iterek:
- Sadece mesafe koymak istiyorum Şeytan çocuk... İkimiz içinde en iyisi bu.
- D-DUR!Bu kadarı yetmişti. Mesafemi koydum. Yavaşça yürüyerek hastane kapısından içeri girdim. Hemen tuvalete girip çıktım ve kantine doğru ilerledim. Şeytan çocuk beni görür görmez öpmeye başladı. Bende ona karşılık verdim ve delilercesine öpüşmeye başladık. Durdum ve ona:
- Bad boyum ben sensiz yapamıyorum artık mesafenin kalkma zamanı geldi...
- Evet 3000im pişman oldun dimi...
- Oldum bad boyum... Özür dilerim iyiyiz dememeliydim sana hepsi benim yüzümden!
- AŞIĞIM SANA DİYORUM ANLAMIYOR MUSUN?!
- Anlıyorum bad boyum...
- Ah 3000im...öpüşmeye devam ettik. Yiyiştik. Sonra aniden arkamızdan gelen bağırışla ikimizde irkildik:
- ŞEYTAN ÇOCUK!
Bu kadın da kimdi? İyi giyinimli siyah saçlı bir kadın bize doğru yaklaştı ve şeytan çocuğa bir tokat çarptı.
- BEN SANA BU KIZLA BİRLİKTE OLMAYACAKSIN DEMEDİM Mİ BAŞ BELASI!
Ne oluyordu?? Bad boy çok şaşırmış olacakki bu kadına bir yumruk çakmadı. Yani abğ? Birden kendine gelmiş olacakki kadına bir bakış attı. Offff mhmmm işte benim bad boyum!!!
- B-bana el k-kaldırma!
- Evet abğ sen kimsin bee varoşş!!Kadının yüzünde oluşan anlık sırıtışla bana döndü ve beni itti.
- Oğlumun üzerinden çekil seni sürtük!
Oğlum mu?? Olamaz bu her şeyi anlattığı annesi miydi?!
•Beğenmeyene götten•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEYTAN ÇOCUK
RomanceHiç beklemediğiniz bir aşk hikayesi...Kalpleri tutuşturacak, elleri terletecek, 31 e sevk edecek bir romantik-korku hikayesi... İremsunun başına neler gelecek? (GÖBEK FETİŞİ İÇERİR)