11. BÖLÜM

71 8 8
                                    

Üvey abim yüzünde bir gülümseme ile yavaşça bana yaklaştı.

- Naber yavrum?

diye sordu. Bir an şok oldum ve hemen arkama döndüm. O yoktu...

- Ne arıyorsun prenses?

diye sormaya devam etti ve beni dolapla arasına aldı. Çok ateşliydi offf tam ıslanıcaktım ama aklıma onun üvey abim olduğu geldi. Birden beni yatağa itti ve şunları söyledi:

- 31

...

Bir hışınla alarmımın iğrenç sesiyle uyandım. Nasıl yani? Her şey sadece bir rüya mıydı?? Evet öyleydi... Ağlarken yanlışlıkla uyuya kalmıştım. İnanamıyorum abi şaka mı yapıyosunuz ya acil white choclate mochamı verin yoksa burayı yakarım abi tm?!

Kendime gelebilmek için hemen buz gibi suyun altına girdim. Aklım düşüncelerle doluydu. Neden 31 demişti? Bir şey mi yapmıştım? Deliriyor muydum? Hayır İremsu... Bu sadece bir rüya kızım sakin ol. Ve sadece Şeytan çocuğu düşün.

Hemen kirazlı dudak nemlendiricimi sürüp eyelinerımı anasının amına kadar çektim.

Moral bozukluğu ile yemek salonuna girdim. 6. üvey annemin yanında başka bir kadın vardı. Beni görür görmez hemen ayağa kalkıp:

- Günaydın kuzum! Ben senin 62. annen!

Ah ne güzel! Babam gene yapmıştı yapacağını.

- Günaydın CANIM ANAM...

Bir yandan yemek yiyor, bir yandan da 62. üvey annemin boşadığı 93 kocasını dinliyordum. Diyorum size tüm kızlar sürtük abi tabi ama ben onlara B E N Z E M E M. Gülerek aşağıya şöförümün yanına gittim.

- Aşko okul çıkışı kızlarla mevzumuz var bekleme ok?
- Ok İremsu hanım öptüm.

Okula vardığımda ne görsem beğenirsiniz? Kurt çocuk ve Şeytan çocuk birbirlerini öldürecek derecede aşşırı ıslatıcı bir savaş veriyorlar. Olamaz onları durdurmam lazım!!

Hemen Şeytan çocuğa arkadan sarılarak:

- ŞEYTAN ÇOCUK KENDİNE GEL DÖN BAK BİR YÜZÜME HEY BANA BAK GÖZLERİMİN İÇİNE CANIM BU SEN DEĞİLSİN ŞEYTAN ÇOCUK BU SEN DEĞİLSİN!

Tam yumuşadı sanıyordum ki Kurt çocuk bana doğru gelerek:

- KAVGAYI BÖLEMEM. KB. İŞİM VAR HADİ BY.

dedi ve Şeytan çocukla arka bahçeye doğru gittiler. Neydi bu şimdi abi yanlış bir şey mi yapmıştım. Sinirden ağlicaktım fakat bir bad girl olarak ağlayamazdım.

Yavaşça basamakları çıkarken omzuma uzanan bir damarlı el hissetim. Bu oydu.

- Hemen vazgeçiyorsun... Her şeyi çöpe atıyorsun yani!

dedi ve trip attı. Ah Şeytan çocuk bir bilsen sen bana her trip attığında sana daha da aşık oluyorum...

Ama beni hemen etkileyemezsin. Çünkü senin karşına öbür kızlardan biri yok. Senin karşında BAD GİRL İREM in tam kendisi duruyor!

- Çek elini üzerimden! Pis yaratık! Artık sana ve şakalarına alet olmayacağım Şeytan çocuk! Yanlış kıza bulaşıyorsun...
- İremsu aşkım bebeğim canım hayatmın anlamı bak ben senin gözlerinde hayatı gördüm neden böyle yapıyorsun bizi neden bozmaya çalışıyorsun?

çok duygulanmıştım. Haklıydı her şey benim yüzümdendi...

- Özür dilerim bad boyum... Haklısın böyle yapmak istememiştim. Her şey benim yüzümden oldu...
- Hayır hayır meleğim asıl ben özür dilerim sana böyle yapmamam gerekiyordu benim yüzümden sana zarar geldi ben buna nasıl katlanırım?
- Hayır Şeytan çocuk böyle düşünme lütfen!
- Tamam 3000im ama aklım çok karışık gerçekten affet beni...
- Tamam Şeytan çocuk seni affediyorum...

Onu seviyordum... Zaten onu affetmeme gibi bir lüksüm olamazdı o benim yaratıcımdı... O olmasaydı ben ne yapardım..? Haklıydı. Orada benim kafamı vurmamam için yeri dodgelamam gerekiyordu. Tam bir beceriksizim! Bir de üstüne benden özür diledi... Çok kötü hissetmiştim kendimi. Fakat bir bad girl olarak kendime gelmeliydim.

- Bir daha olmaz Şeytan çocuk...
- Tamam güzelim hadi sınıfına dön...

Yanağına bir öpücük kondurarak sınıfıma döndüm. Irmaksuyla Ecesuyaa anlattım. Kenardan da Kardelen ve Kaanın yaptığı taklitlerle birlikte güldük eğlendik. Okul çıkışında artık sınavlar yaklaşıyordu. Çalışmam gerekiyordu. Bir yandan da instada gelen istekleri kabul ediyordum. Uzun zamandır etmemiştim. Tabi zengin olunca ünlü de oluyosun abiğ siz fakirler ne anlarsınız? Düşüncelerle dolu bir biçimde yürürken Şeytan çocuk arkamdan geldi ve bana sarıldı. Yavaşça elini göbeğime götürdü ve:

- Göbeğin çok güzel kokuyor 3000im. Annemin her şeyden haberi var.

olamaz. Annesinin neyden haberi vardı?!?!

Beğenmeyene götten

ŞEYTAN ÇOCUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin