7

378 17 2
                                    

Garrett Pavarotti

- Buta vagy ha azt hitted csak egy alkalmi partnerként tekintek rád.

Meglepődve pillant fel rám, majd ajkaimra egy lágy csókot ejt. Ő hozzám tartozik már. Smárolni akarok vele, és azt akarom, annyira függővé váljon tőlem, amennyire egy ember függővé válhat. Ez olyan mint a drog. Ráfügsz és nem tudsz többé leszokni.

Szépen lassan leveszi a melltartóját és most már semmi nem állhat az utamban. Feltárul előttem az a gyönyörű, napbarnított bőre és egyre több dolgot tár a szemem elé. A pulzusom az egekbe szökik, a torkom elszorul, szétárad bennem a vágy.

- Akarlak téged mindenel együtt.

- Ezután soha többé nem engedlek el.

Esküszöm, életemben nem éltem még át ilyet. Olyan végtelenül szükségem van erre a lányra, mint még soha. Akarom őt. Felfalnak az érzéseim, és egy csomó új érzelem száll meg, amilyeneket még életemben nem tapasztaltam, vagy nem éreztem. Halk morgás szakad fel a torkom mélyéről. Vadul kapkodom a levegőt, és az egész szobát betölti kettőnk zihálása.

Kinyújtom mindkét karom, a hajába túrok. Az illatától nem tudok tisztán gondolkodni, mikor a közelben van. Nőies illata teljesen beindít. Végignyalom a nyakát és átkarolom a derekát. Szorosan magamhoz húzom.

- Az enyém vagy - súgom a fülébe, amibe a teste beleremeg. Imádom amikor ilyen reakciókat válthatok ki belőle.

A hajamba túr, én pedig újra beszívom az illatát, mint egy kokós. A nyelvemmel éhesen szétnyitom a száját és vadul megcsókolom. Halk nyögések szakadnak fel a torkából. A nyelvünk egymáshoz simul, és úgy érzem, elolvad a karjaim közt, én pedig mentem lángba borulok.

Felforrósodik a testem, tűzijáték ropog a bensőmben, amikor ledobom az alsómat. Egyik tenyermmel a mellét masszírozom az ujjaimat közben a bugyijába mélyesztem... és már érzem is a kezemben milyen nedves is oda lent.

- Az enyém vagy? - kérdezem miközben lábai közé nyúlok, középső ujjammal pedig becsusszanok szűk punciába.

- A tiéd

Visszafogom magam, amikor behatolok, lassan és óvatosan mozgok benne, nehogy fájdalmat okozzak neki. Hiszen még szűz. Azt akarom, hogy minden pillanatot élvezzen. Ahogy befogad a hüvelye, mélyen felnyög, és amikor ki-be kezdem húzogatni a farkam, erősen belém kapaszkodik, és lejebb ereszkedik, hogy mélyebbre hatolhassak. Az izmaim teljesen megfeszülnek az élvezettől és a kéjtől, ahogyan az ő izmai is. Az állkapcsát, az állát és kábítóan édes nyakát csókkokal hintem be.

- Garrett - zihálja a nevem és szorosan átöleli a nyakam. Erős, karcsú combjaival átöleli a csípőmet, végig hullámzik bennem a gyönyör, és megremeg minden - Garrett, akarlak.

Hörögve felnyögök, de visszafogom magam, hogy tovább tartson az élvezet.... ő viszont érzem, hogy akarja. Lassan kijjebb húzom a szerszámom a nedves, finom forróságból, aztán visszadöföm. Mindkettőnk száját kéjes hangok hagyják el. A puncija körülölel, a farkam pedig készen áll arra, hogy kitörjön.

Irtó közel vagyok a csúcshoz. Hörögve, nyögdécselve nyomom a homlokom az övéhez, és újra megcsókolom. A nevét suttogom miközben ajkaink összeérnek a medencéjét pedig a lehető legközelebb húzzom magamhoz, hogy egészen tövig belehatolhassak. Annyira belefelejtkezek ebbe a ritmusba, hogy elengedem magam és hevesen belé élvezek.  Háta ívbefeszül, és ő is velem együtt ér el a csúcsra.

A farkam továbbra is olyan kemény, mint a kő, ő pedig még mindig iszonyatosan nedves odalenn, úgyhogy megragadom a seggét, és megfordítom. Még mindig benne vagyok, amikor kényelmesen elhelyezem őt a párnák közt. Szépen kitámasztom a fejét is, majd mozogni kezdek benne.

Olyan gyönyörű látványt nyújt alattam, mintha életem legnevesebb álma vált volna valóra. Az ajka duzzadt. A szeme mámoros ködben úszik. Szőke haja kuszán terül el az ágyon. Most vadabbul döfködöm, elszántan, hogy minden egyes sejtjét átjarja a testem. Kívanatosan elélvez. Kirántom belőle a szerszámom, és szétsimítom az ondómat a belső combján.

- Annyira vágytam már arra, hogy hozzád érjek.

Imádom nézni, mennyire élvezi, ahogy a mellbimbóival játszadozom. Imádom, hogy ilyen kémények és picik, rózsaszínek, és ennyire látványosan reagálnak mindenre. Addig csipkedem őket, míg ki nem pirosodnak a gyönyörtől, aztán megragadom a csípőjét, és ismét behatolok. Mélyen. Keményen. A fenekét markolászom. Chloe szédül a vágytól és folyamatosan nevet sóhajtja.

Akarom őt. Ő pedig átengedi magát nekem, ellenkezés nélkül. Akarja, hogy a magáévá tegyem. Az enyém akar lenni.

- Istenem Garrett, olyan kemény vagy.... ez nagyon jó - nyögdécseli.

Rángatózni kezd a teste, érzem, hogy lesz egyre nedvesebb oda lent. Hosszasan nyög, amikor elélvez, én pedig mély, hörgő hangot hallatok, a testem megfeszül, majd elernyed. Ráhanyatlok.

Az ágyban heverünk. Megfogja a karomat, és maga köré tekeri. Magamhoz szorítom, és a hátamra fekszem. Sosem fogok ezzel betelni.

- Most olyan az illatod mint az enyém.

- Hmmm - nyögi kéjesen.

Megmarkolom kemény kis popsiját, és vegighúzom az orrom a halántékán. A hangja álmosan cseng, de én még mindig túlságosan fel vagyok pörögve ahhoz, hogy pihenjek.

- Azóta vágyom rád mióta először megláttalak - vallom be halkan mormolva a szavakat.

- Amikor először megláttalak elvetted az eszemet.

Amikor felnyög farkam ismét megkeményedik. Fájdalmasan lüktet vérrel teli szerszámom. A tekintetét elködösítő vágytól megőrülök, elszédít a kéj. Felnyögök. Nem bírok magammal. Szétnyitott lábai közé csusszanok , és az ujjaimat a meleg, nedves puncijába nyomom. A háta ívbe feszül, élvezi, amit csinálok. Megragadom a fenekét, és feljebb húzom a csípőjét a számhoz.

Mélyen magamba szívom az ízét, becsukom a szemem, hogy jobban tudjak koncentrálni erre a gyönyörre, majd fogom lázasan lüktető farkam, és ma estére sokadjára behatolok. Chloe a fejem után nyúl, megragadja, és csöndesen könyörögve ütemesen ringatja csípőjét, közben én az ajkát csókolgatom.

Az ujjai a szerszámom köré kulcsolódnak. Annyira meglepődöm ettől az érintéstől, annyira édes és merész, és olyan finoman húzzogatja, hogy érzem nemsokára elélvezek. A hátamra fordít, az ölembe huppan, és mélyen magába ereszti a farkam. Kisebb kiáltás hagyja el a szám, a fejem hátrabicsaklik a kéjtől. Megszorítom a csípőjét, feljebb emelem, majd magamra rántom, leszorítom a hátát, és belémeresztem maradék ondómat.

Valamivel később felnyög, hátraveti a fejét, és ő is hatalmasat élvez. Rám hajol, és teljesen kipurcanva, aléltan a mellkasomnak támasztja a kezét. Vegigsimítom a testét. A szerszámom még mindig benne van. Órákon át fetrengünk. Nagyon elfáradt, de engem feltüzelt, hogy vele lehetek. Nem tudok parancsolni a kezemnek, folyamatosan formás testét simogatom.

- Annyira vágytam rád ezalatt a hetek alatt - megfordulok és a szemébe nézzek.

- Azt hiszed én nem?

- Mindet tönkre teszek, amihez csak hozzáérek, de szavamat adom, hogy soha nem foglak bántani.

____________
ALYSSIAROSSE

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 07, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Deadly desireWhere stories live. Discover now