878 52 10
                                    

Garrett Pavarotti

A szobát a nap beszűrődő fényei világították meg. A falakat törtfehér festék borította és a fal mentén sötét fenyőből készített bútorok egészítették ki a szobát. A padlón egy hatalmas medvebunda terült el, a szoba közepét pedig egy francia ágy foglalta el.

 Levetettem a testemet körül ölelő karokat magamról, majd lassan felöltöztem és még mielőtt elhagyhattam volna a szobát, egy utolsó pillantást vetve a tegnap esti kalandomra tekintettem. Ében fekete haja kócosan terült szét a fehér párnán, kezei az ágyhuzatot ölelve szorította magához, törékeny testét pedig takaró fedte el. Ő is egy újabb lány volt akit megrontottam. Rámarkoltam az ajtó kilincsére és kiléptem rajta. 

 -Garrett, megérkezett a szállítmány ma reggel amit Dante küldött.- mondta a testvérem, aki egyben a főbizalmasom is. 

Mondhatni a munkánk egy nagy családi vállalkozás volt, amit még régen a nagyapám kezdett el. Mindennel foglalkoztunk Firenzében. Drogot szállítottunk, prostitúciót vezettünk, emellett fegyverkereskedelemmel és szervkereskedelemmel is dolgoztunk, és az egyik legnagyobb behajtónk Dante Salvatore volt. 

 -Miért nem szóltál hamarabb? 

 -Gondoltam elvagy foglalva- nézett rám egy pimasz mosoly keretében, majd kezeit zsebre téve sétáltunk a garázsba le az autókhoz- és téged elnézve elég hosszú estéd lehetett. 

 -Hol vár minket a szállítmány?- kérdeztem majd a fekete ford mustangomhoz sétáltam.

 -A kikötőben van az A épületben- majd rágyújtottam egy dohányra mielőtt még elindultunk volna- Dante most nagylelkű volt, mivel két orosz, egy spanyol, három angol és egy francia szűz szépséget is küldött. 

 -Az ügyfeleknek lesz miből válogatni- mosolyodtam el. Elnyomtam a cigaretta csikket és beszálltam az autómba- Duplázd meg Dante kokain adagját, hogy lássa értékelem a tettét. 

 * * * 

 A kikötőbe érve már láttam azt a bizonyos autót, amivel az áruinkat szállítjuk.A furgont négy őr vette körül, akik a szállítmányra vigyáztak ameddig át nem szállítottuk őket a klubba. Kiszállva az autóból lassan Dantehoz mentem, hogy átvegyem az embereimmel a furgont és, hogy oda adjam a kokain szállítmányt.

 -Milyen állapotban vannak a lányok?-majd egy kézfogással üdvözöltem. 

 -Egy két karcolás érte őket, nincsenek súlyosabb sérüléseik- felelte a szokásos rekedtes hangján, hiába, hogy már lassan hatvan lesz, de még mindig tudja, hogyan kell rendesen üzletelni- Igazi vadmacskákat hoztam neked. Nehéz lesz őket megtörni. Van egy pár makacs lány is köztük.

 -Nincs olyan lány akit én ne tudnák megtörni ezt te is tudod Dante.

 -Abban én is biztos vagyok, hogy neked az menni fog, hiszen elég csak rád nézni- nevetett fel az öreg, amin elmosolyodtam én is- Mi a terved velük? 

 -A klubba viszem őket, ott jó helyen lesznek.- a klubban már sok féle lány megfordult más országokból valaki már évek óta nekünk dolgozik, volt akit pedig felvásároltak tőlünk jó pénzért-A kokain szállítmány kint vár a fehér furgonban- mondtam ,miközben átadtam neki az autókulcsot. 

 - Öröm volt veled üzletelni,Garrett. Majd még kereslek.-mondta és elnyomta cigaretta csikket. Búcsúzásként kezet ráztunk egymással. Még utólag visszapillantott rám és megszólalt-Jó szórakozást a lányokkal! 

 Amint mindketten megbizonyosodtunk az áruról beszálltunk az autókba,majd elhajtottunk a helyszínről. 

 Chloe Lune

 Riadtan és csapzottan ébredtem fel egy sötét szobában.Lassan felültem az ágyon és körbe néztem: Csupán szürke falakat és egy kisebb szekrényt láttam. Tekintetem megakadt a hatalmas faajtón. Felálltam az ágyról, majd az ajtóhoz léptem. Kezeimet a kilincsre helyeztem majd halkan lenyomtam azt.Örömömre az ajtó nyikorogva tárult ki. 

Lassan kiléptem rajta és óvatosan vissza zártam. Gondolkodás nélkül futni kezdtem. Mikor a folyosó végére értem beszélgetés zaja ütötte meg a fülem. Egyetlen menekülési lehetőségként szembe lévő ajtóhoz siettem. A félelemtől reszketve halkan magamra zártam. Amint beléptem a szobába az ablakhoz léptem és kitártam azt. Csak az épületet körülvevő hatalmas kertet láttam. Oldalra pillantva észrevettem a kertet körbe vevő fekete színű kerítést, ami a házat védte. 

 Lassan megfordultam, viszont már túl késő volt, mivel egy izmos mellkasnak ütköztem. A padlóra szegeztem a tekintetem és megdermedve álltam egy helyben. Az illető az állam alá helyezte a kezét és óvatosan felemelte azt, hogy rá emeljem a tekintetem, viszont én makacskodva elfordítottam a fejem és a falat kezdtem el kémlelni. 

 -Eltévedtél Mio caro?- kérdezte majd a hajammal kezdett játszadozni. Nem voltam hajlandó vele szót váltani mivel, hogy elrabolt és fogva tartott az akaratomon kívül. 

 -Nézz rám, ha hozzád beszélek!- erőszakoskodott-majd újra felemelte az államat de most ott tartotta a kezét, hogy ne tudjak újra elnézni.

 Tekintette belevésődött az enyémbe.Szemei az arcomat kémlelték, így hát én is végig vezetem kék íriszeim az ő markáns arcán, tekintélyes férfi volt. Fekete tincsei rakoncátlanul az arcába hullottak és pár napos borostája tökéletesen kiemelte az álla ívét. Sötét, már szinte fekete szemei pedig dühösen és vágytól fűtve engem kémleltek. 

 -Ha kérdeznek, tudod illik válaszolni Bellissima- majd a kezeit a derekam köré fonta és a falnak taszított.

 -Menj a pokolba seggfej! 

 -Már a pokolban vagyunk- majd az ajkait ingerülten a számra tapasztotta.

____________

ALYSSIAROSSE

Deadly desireWhere stories live. Discover now