529 23 4
                                    

Garrett Pavarotti

Türelmetlenül pillantottam a rolexemre, mivel már húsz perce kések a megbeszélésről és még mindig nem érkeztek meg. Azon gondolkodtam, hogy felmegyek az emeletre és én magam rángatom le a lányt a szobájából majd dobom be az autóba. Mikor már cselekedtem volna tűsarkú kopogás zajára lettem figyelmes majd észrevettem a lány szőke fürtjeit, amit most egy szoros lófarokba fogott össze. Telt ajkait most vörös rúzs fedte és a ruha, amit választottam tökéletesen simult testére. A hosszának köszönhetően megpillanthattam formás lábait, amit egy fekete magassarkúba bujtatott, viszont még így is magasabb voltam nála.

-Mi tartott ennyi ideig?

-Próbálj meg te tizenöt centis tűsarkúban járni- vágta a fejemhez majd megkerülve az autót nyitottam ki az anyósülés ajtaját. Mikor a segítségemmel sikerült beszállnia átkocogtam a kocsi másik oldalára és beülve elindítottam a motort. Igazán érdekes esténk lesz mondhatom.

-Nézd szeretnék némi szabályt letisztázni- mondtam miközben, a szememmel még mindig az utat figyeltem.

-Mégis milyen szabályról lenne szó?

-Amint megérkezünk a helyszínre az egyik alkalmazottam elmagyarázza, hogy mi is lesz a feladatod. Csak arra szeretnélek megkérni, hogy rendesen viselkedj a vendégekkel és lehetőleg ne állj velük szóba, ha én azt nem mondom. A szökéssel pedig meg se próbálkozz. Remélem érthető voltam.

-Kristálytiszta volt minden egyesszavad- nézet rám, aztán mikor rá pillantottam elfordította a fejét és újra a tájat kezdte el kémlelni- Legalább a nevedet áruld el.

-Garrett- mondtam és a klubhoz érve lehúzódtam a hátsó bejárathoz.

-Az én nevem Chloe, habár ezzel már úgyis tisztában vagy gondolom.

Chloe Lune

Garrett úriember módjára kinyitotta a kocsi ajtaját aztán kezét nyújtotta, hogy segítsen kiszállni, ami még mindig nehezemre esett. Derekamat átkarolva sétáltunk be az épületbe. Az ajtónál két fegyveres őr állt és mikor jobban szemügyre vehettem a területet észrevettem a hatalmas Vanilla Unicorns feliratot, amit neonfények díszítettek. Amint beértünk a klubba, alkohol és dohány illata szelte át a helységet. A recepciós pulthoz érve megpillantottam egy vörös hajú lányt, aki bájosan mosolygott mikor ránk emelte tekintettét.

-Chloe ő itt Juliett ő foglya neked elmondani, hogy mit is kelessz csinálnod pontosan. Kérlek hallgass rá.

-Juliett mivel ez az első napja itt, tegyél nekem egy szívességet és figyelj rá, ha kell akkor segíts neki- mondta majd elengedte a derekam és eltűnt az egyik ajtó mögött.

* * *

Már órák óta a klubban tartózkodom, viszont Juliett semmit sem mert rám bízni. Nem is igazán foglalkozott velem, mivel ő dolgozott helyettem is. Egymagamban ülök a bárpultnál és arra várok, hogy Garrett megjelenjen aztán elvigyen innen. Vajon milyen üzleti megbeszélésen lehet éppen? Nem igazán tudtam, hogy mivel is foglalkozik, de nem számítottam semmi jóra, mivel ha legális dolgokkal foglalkozna én sem lennék most itt.

-Egy gin tonicot kérnék a mellettem lévő szépségnek- lassan megfordultam, majd az említett férfira vezettem tekintettem. Az álam hangosan koppant a padlón mikor jobban szemügyre vehettem az előttem álló félistent. Szőke tincsei hanyagul arcába hullottak és smaragd zöld szemei szinte már levetkőztettek tekintetével. Állkapcsa ívét még egy vonalzó is megirigyelhette volna, olyan tökéletes volt.

-Ha végeztél a bámészkodással, akkor táncolhatnánk is.

-Én nem táncolok, éppenséggel várok valakit- mondtam, majd lesütöttem a szemem, mivel minden mozdulatával megbabonázott.

-Nem szép dolog egyedül hagyni egy ilyen szépséget- óvatosan megemelte az államat és a táncparkett felé kezdett el húzni- Csak egy táncról lenne szó.

Megadva magam hagytam, hogy a parkettra vezessen. Szembe fordult velem, majd kezét a derekamra helyezte én pedig óvatosan rá temettem a vállára mancsaimat.

-Kivel jöttél?- duruzsolta a fülembe, mivel a zenének köszönhetően nem tudtunk normális távolságban beszélgetni.

-Garrett hozott ide- mondtam halkan mivel, eszembe jutott a férfi dühtől izzó tekintette mert bármelyik percben megérkezhet és elrángathat- Hogy hívnak?

-Úgy látszik még mindig nem tudja, hogyan kell bánni a nőkkel- aztán egy csókot lehelt homlokomra-Egyébként Luciano Salvatore vagyok- majd kezei felfedezőútra indultak testemen, miközben egyre közelebb hajolt hozzám.

Viszont amint oldalra néztem megpillantottam az ismerős férfi feldúlt arcát ezért elhúzódtam Lucianótól, majd Garretthoz siettem.

-Garrett kérlek, ne cselekedj meggondolatlanul- suttogtam remegő hangon.

-Kísérd ki Chloet az autóhoz. Még van egy kis elintézni valóm-az egyik embere hirtelen megragadta a karom és a kijárathoz kezdett el húzni.

* * *

Később Garrett beszállt az autóba és hozzám se szólva elhajtott a helyszínről. Egész úton csendben ültünk egymásmellet, mivel én féltem még levegőt venni is mellette, ő pedig ingerült volt a klubban lévő események miatt. Miután visszaértünk a házhoz kipattant a kocsiból majd felkapott a vállára és felvitt az emeletre.

-Engedj el faszkalap!- kiabáltam majd tovább kapálóztam- Valaki kérem segítsen!

-Még egy piszenés és megesküszöm, hogy egy életre megbánod, hogy megismertél.

Felérve a szobába ledobott az ágyra majd ő is mellém feküdt. Míg arra vártam, hogy megüssön, addig ő mellém fordult és szorosan magához ölelt. Megdermedve feküdtem mellette, mivel nem számítottam váratlan tettére, viszont egy kis idő elteltével én is magamhoz szorítottam. Éreztem teste melegét, és hallottam a férfi halk szuszogását.

-Garrett még ébren vagy?- suttogtam halkan.

-Igen Chloe?- kérdezte rekedtes hangon.

-Mondd ugye nem bántottad? Ő nem csinált semmi rosszat, csak táncolni kértfel- magyaráztam el a történteket- Eltoltam magamtól, nem csókoltam volna meg.

-Shh...tudom, hogy nem tetted volna- mondta majd erősebben szorított magához- Félsz tőlem?

-Nem tudom mit kéne gondolnom- mondtam őszintén, mivel nem voltam vele tisztában pontosan mit is érzek.

-Téged nem bántanálak- majd hirtelen felém magasodott és szenvedélyesen megcsókolt.

Helyzetünkön változtattam és most már én voltam felül majd megéreztem magam alatt kellőképpen szoros nadrágját. Erre a reakciója egy kisebb nyögés volt. Kezét a csípőmre helyezte és még közelebb húzott magához. Hosszasan megcsókolt majd áttért a nyakamra és egyre lejjebb haladt.

-Ha tovább folytatjuk nem hiszem, hogy türtőztetni tudom majd magam.

-Én még nem állok készen- feleltem őszintén.

Újra fölém hajolt majd egy csókot lehelt a homlokomra.

-Nos remélem legalább a fürdőbe velem tartasz, egy ilyen hosszú nap után- és egy pimasz mosoly keretében felhúzott az ágyról.

____________

ALYSSIAROSSE

Deadly desireWhere stories live. Discover now