698 41 14
                                    

Garrett Pavarotti

Idegesen léptem ki az irodám ajtaján mikor értesítettek arról, hogy az egyik lány megszökött a szobájából, mivelhogy valaki nyitva felejtette az ajtaját. Viszont megnyugtattak, hogy már az elveszett lány keresésére indultak. Utólagosan csak annyit mondtam ha, majd megtalálták hozzák a szobámba, mivel még nem juthatott messzire és valószínűleg még a házban tartózkodhatott. Éppen a szobám felé igyekeztem mikor léptek zajára lettem figyelmes ami az ajtó túloldalárul szűrődött ki. Lassan elővettem a berettámat a nadrágomhoz csatolt övből és halkan benyitottam a szobába. Amint kitárult előttem az ajtó észrevettem az ablaknál lévő törékeny lány testét, ahogyan a beáramló szél szőke hajának tincsivel játszadozott. Visszaillesztettem a pisztolyomat az övembe majd a lány háta mögé léptem. Egy kis idő elteltével megfordult és a mellkasomba ütközött. Lassan felemeltem a kezem, majd az álla alá helyeztem, hogy megemelhessem azt, viszont makacskodva elfordította a fejét és a falat kezdte el kémlelni.

-Eltévedtél Mio caro?- suttogtam a fülébe, de nem felelt.

-Nézz rám, ha hozzád beszélek!- emeltem meg a hangom, majd újra felemeltem az állát, viszont most ott tartottam a kezem, hogy ne tudjon újra elnézni.

Tekintettem belevéstem az övéibe, majd feltérképeztem az arca minden egyes részét. Arca kipirosodva tárult elém és ajkai résnyire szétnyíltak az ijedségtől. A csodálkozó kék íriszei most dühöt és haragot sugároztak, miközben pár rakoncátlan tincset a füle mögé simítottam.

-Ha kérdeznek, tudod illik válaszolni Bellissima- majd a kezeimet a dereka köré fontam és a falnak taszítottam.

-Menj a pokolba seggfej!- mondta ingerülten.

-Már a pokolban vagyunk- majd az ajkaim az ő ajkaira tapasztottam.

Élveztem azt, ahogyan játszadozhatok vele, szenvedélyesen utat törtem magamnak, hogy megízlelhessem csókja ízét, viszont hirtelen egy erős ütés érte az arcomat. A keze hangosan csattant az arcomon aminek köszönhetően a tenyere nyomott hagyott rajta. Ijedten a szájához kapott és elhátrált tőlem. Ingerülten megemeltem, aminek köszönhetően egy sikoly hagyta el száját, majd az ágyra dobtam. Testét magam alá gyűrtem és kezeit a feje fölött összekulcsoltam.

-Bármit megtehetek veled- mondtam és egy csókót hintettem a füle mögé-akár most azonnal letéphetem rólad a ruháidat, majd magamévá tehetlek.

-Kérlek engedj el- suttogta halkan- csak enged, hogy haza menjek.

-Azt nem tehetem- majd egyre lejjebb haladtam, teste éget a vágytól viszont ezt ő maga nem ismerte el.

-Miért nem?- majd mikor egy érzékeny pontra értem a kéjtől vezérelve felsóhajtott.

-Mert már hozzám tartozol- a szánkat már csak pár milliméter választotta el egymástól és ezt a távolságot is megszüntetve ajkaimat az ő ajkaira tapasztottam. Óvatosan megcsókoltam amit először nem viszonzott, de hamar megadta magát mivel ajkaiba haraptam. Ez a csók nem volt szenvedélyes, mivel nem voltam gyengéd ezzel az alkalommal. Tudatni akartam vele, hogy minden porcikája az enyém azt akartam, hogy vágyon rám és miközben a csúcsra juttatom a nevemet sikítsa. Lassan elengedtem a kezét és még egy utolsó csókot az ajkaira hintve elhátráltam tőle, majd kiléptem az ajtón amit rázártam.

Chloe Lune

Még mindig az előbb történtek hatása alatt voltam, leginkább dühös voltam rá viszont magamra is mivel vágytam rá, akartam őt, azt akartam, hogy újra megérintsen. Nem tudtam, hogy mit tehetnék ellene, csak feküdtem az ágyon és gondolkodtam, már nem láttam esélyt arra, hogy megszökhessek. Mindenhol őrök voltak és a házat egy hatalmas kerítés vette körül, tehát az ötletem, hogy kiszabadulok innen kudarcba fulladt. A több napos álmatlanság miatt egyre nehezebben tudtam koncentrálni, majd lassan leragadtak a szemeim és hagytam, hogy álmaim elringassanak.

* * *

Nem tudom mennyi idő telt el, de egyszer csak az ajtó nyikorogva tárult ki majd belépett rajta ő. Felsőtestét egy fekete ing fedte és ahogyan lejjebb haladtam észrevettem a nadrágja övében megbújó pisztolyát. Lassan oda sétált a szekrény melletti ajtóhoz ami idáig elkerülte a figyelmemet, majd kinyitotta azt.

-Zuhanyoz le és ha kijössz találsz az ágyon tiszta ruhákat azokat, majd vedd fel-mikor felálltam az ágyról karon ragadott és még hozzá tette- semmi ostobaságot ne csinálj.

Amint beléptem a szobába magamra zártam és a tükörhöz léptem a látvány ami ott fogadott az förtelmes volt, hajam kócosan és zsírosan omlott a vállamra és a szemem körül több napos karikák pihentek. A fürdőszobát fehér márványlapok borították a padlót és a falat is egyben, jobb oldalon a mosdó helyezkedett el a bal oldalon pedig a zuhanyfülke. Egy kis idő elteltével levettettem magamról a ruháim a zuhany alá léptem és megnyitottam a csapott.

Sokáig csak álltam és élveztem azt, ahogyan a víz végig folyik a testemen. Nyugodt voltam, élveztem ezt a pillantott mivel megtudtam feledkezni arról, hogy én éppen egy fogoly vagyok aki elraboltak. Tusfürdőt és sampont a fülke jobb sarkában találtam megmostam vele a testemet és a hajamat, mikor pedig elkészültem elzártam a vizet, majd kiléptem a zuhany alól. A törülközőt magam köré csavarva kinyitottam a fürdő ajtaját.

* * *

Mikor kiléptem az ajtón megpillantottam őt az ágyon ülve. Azóta nem ment volna el a szobából? Arra várt, hogy mikor kelljen berontania ha valami olyat tennék amit nem kéne? Ezek a kérdések kavarogtak bennem. Oda léptem az ágyhoz és felvettem a ruhákat amiket behozott majd vissza mentem a fürdőbe átöltözni. Mikor jobban szemügyre vehettem a ruhát meglepődtem, mivel egy testre simuló vörös térd felé érő darabról volt szó viszont amint megemeltem észrevettem az alatta lévő fekete csipke fehérneműt. Kimondottan jól állt. Kellően takart, viszont rám feszülve kiemelte a vékony derekam és a dekoltázsomat is. Amíg magamban gondolkodtam nem vettem észre, hogy lassan kinyílt a fürdő ajtaja. Hozzám lépet majd hátra simította a hajam.

-Csinálj valamit a hajad és tegyél az arcodra némi sminket, mindent megtalálsz kint az ágy melletti szekrényen. Ha kész vagy menj a szoba bejárati ajtójához és kopogj rajt. Az egyik őr elkísérhozzám, ha végeztél.

-Miért szükséges ez?- kérdeztem és felé fordultam.

-Felszolgáló lány leszel ma este az egyik klubbomba, ahol fontos elintézni valóm van és nem szeretnélek magadra hagyni a legutóbbi incidens óta.

Kinyitotta az ajtót majd kisétált rajta mielőtt bármit is mondhattam volna. Gratulálok Chloe ezt most jól elcseszted.

____________

ALYSSIAROSSE

Deadly desireWhere stories live. Discover now