Garrett Pavarotti
Benyitottam a fürdőbe majd lassan levetettem a ruháimat, mikor a nadrágom övéhez értem hátam mögé pillantottam és szembesültem az előttem lévő félénk lánnyal, aki a kockás hasamon legeltette szemeit. Hozzá léptem és engedélyt kérve lehúztam a ruháját. Amint az anyag a földre hullott ijedten kapott mellei elé, mivel már csak fehérnemű fedte a testét. Mikor már mindketten anyaszült meztelenül álltunk egymás mellet, megfogva Chloe kezét besegítettem a kádba.
Magzat pózba ülve kémlelte testem minden egyes porcikáját, viszont amint rá pillantottam ijedten elfordította fejét. Egyenes haja, most kócosan hullott vállára és vörös ajkai elnyíltak egymástól, arca pedig kipirosodva tárült elém. Kis idő elteltével magamhoz öleltem a lány apró testét, majd csókokat hintettem a nyakára. Fejét vállamra helyezte és szemeit lecsukva élvezte tettem majd mikor a kéjtől vezérelve felnyögött egyre lejjebb haladtam míg a melleihez nem értem. Kezeimet keblére helyeztem és lassú mozdulatokkal kezdtem el kényeztetni miközben az ajkaim kulcscsontján pihentettem. Míg az egyik kezemmel a mellét masszíroztam, addig a másik kezemet fokozatosan vezettem egyre lejjebb. Amikor nőieségéhez értem széttártam lábait majd belső combját kezdtem el cirógattam, aminek köszönhetően felsóhajtott. Egy hirtelen mozdulattól vezérelve rá ült a férfiasságomra majd elkezdett mozogni rajta, ennek hála felnyögtem, mivel már vagy napok óta nem voltam nővel.
-Chloe ha ezt folytatod nem fogok tudni majd leállni idővel- morogtam rekedtes hangon.
-Én azt akarom, hogy folytassuk- majd egyre gyorsabb tempóban kezdett el mozogni.
-Nem ez a megfelelő pillanat.
Eltolva a Chloet kiszálltam a kádból magamra vettem egy köntöst és a hálóba siettem, ahol kitártam az erkély ajtaját. Amint kiléptem rajta elővettem egy dohányt majd rágyújtottam. Hagytam, hogy az esti szellő átjárja testem.
Ha ott maradtam volna, akkor nem tudtam volna tiszta fejel gondolkodni és ezzel árthattam volna a lánynak, aki fontos volt számomra, még csak pár napja van itt, de egyetlen pillantásával is képes magával ragadni.
Hirtelen egy test simult a hátamnak, ami magához ölelt. Amint meghallottam a lány halk szipogását megfordultam és az arcát szemügyre véve észrevettem mosolygós szemeit, amit most könnyek áztattak. Letöröltem a könnyeket az arcáról majd ölembe vettem és besétáltam vele a hálóba, ahol leültem az ágy szélére testét pedig a combomra helyeztem.
-Sajnálom- szipogta a mellkasomba.
-Fontos vagy nekem, ezért mentem el. Lehet majd megbántad volna a történteket, ha megteszem. Te magad mondtad, hogy még nem állsz készen. Abban pillanatban a vágy beszélt belőled.
-Úgy nem tudhatom, hogy mit érzek vagy, hogy mit akarok, ha nem vagyok azzal tisztában, hogy ki is vagy te valójában- tekintetét belemélyesztette az enyémbe.
-Mit szeretnél tudni?- kérdeztem majd hozzá tettem- A munkámról ne kérdezősködj, azzal csak nagyobb veszélynek lennél kitéve.
-Azt hittem nyílt lapokkal játszunk- mondta dacosan.
-Viszont, ha a tűzzel játszol megégeted magad- és egy csókot hintettem homlokára.
-Miért vagyok itt?- erre a kérdésre számítottam, viszont most, hogy rá kérdezett nem tudtam igazán mit mondani. Nem volt rá nyomatékosabb indokom őt itt tartani. Szerettem a közelségét és ennek köszönhetően azt akartam, hogy mellettem maradjon. Önző voltam ezért nem engedtem el.
-Mint tudod Dante adott el nekem. Először az volt a szándékom, hogy a klubba küldelek téged is a többi lánnyal együtt, viszont még szűz vagy tehát ezért is maradtál mellettem mivel, ha nem hoztalak volna el, akkor nagyobb lehetőség van arra, hogy valaki felvásárol. Én pedig nem szándékoztalak volna eladni és a testedet sem árusítottam volna szívesen.
-De miért? Miért tetted ezt?
-Azért, mert mikor azon az estén megláttalak valami megfogott benned, ami azóta is kísért.
Chloe Lune
Csendben ültem a férfi biztonságot nyújtó karjai között és az imént elhangzottakon gondolkodtam. A férfi szavai meghökkentetek, viszont egy dolog ott motoszkált a fejembe, ami nem hagyott nyugton. Mi lesz ezek után? Nem vagyok biztos abban, hogy mit is akarok pontosan. Nemrég az életem adtam volna azért, hogy szabad legyek, viszont most úgy érzem nem volnék képes elszakadni tőle. Nem maradt egy családtagom sem, aki hiányolna, mivel árvaházban nőtem fel majd mikor kikerültem munkát vállaltam és béreltem egy kis garzonlakást Franciaországban. Az volt a vágyam, hogy színész legyek, viszont most csak azt kívánom, hogy minden nap Garrett karjai közt ébredjek.
-Ha elmondanám azokat a sötét dolgokat amiket tettem, ugyan úgy tekintenél rám?- hangja kevésbé volt magabiztos, mintha megbánta volna szavait.
-Nem ítélek el a múltad miatt. A jelen tetteid vannak befolyással a jövődre. Az csak rajtad áll mit is kezdesz velük- feleltem.
-Tudod ezt az egész rendszert a Nagyapám építette fel még annak idején. Először dílerekkel kezdett el együtt működni és mikor beindult a biznisz egyre többre és többre vágyott, nem figyelt a körülötte lévő dolgokra, csak arra törekedett, hogy minél nagyobb hatalma legyen az emberek fölött. Később megismerkedett Abigélel. A nagymamámmal- behunyta szemeit majd egy nagy levegőt véve folytatta történetét- Mikor kiderült, hogy Abigél terhes az apámmal elmenekült. Nem ilyen életet szánt a gyermekének. Aztán mikor a nagyapám évek elteltével rájuk talált megölte Abigélt.
-És mi történt ezek után nagyapáddal?- kezemet arcára simítottam, fejét pedig magam felé fordítottam, hogy újra láthassam gyönyörű íriszeit.
-Meghalt egy autó balesetben és ennek következtében az apám vette át az irányítást a cég felett. Ő tovább terjesztette az üzletet, azóta fegyverkereskedelemmel, szervkereskedelemmel és prostitúcióval is foglalkozunk mellette, pedig drogot árusítunk.
-Hogy ismerkedtek meg a szüleid?
- Az apám érdekházasságot kötött és ennek köszönhetően születtem meg én és a testvérem Damien majd az évek elteltével én vettem át az irányítást a testvérem pedig kisegít a munkámban.
-Öltél már embert?- kérdeztem félénken
-Igen.
Hosszasan néztük egymás arcát a félhomályban majd egy hirtelen mozdulatól vezérelve átkaroltam vállat.
Felemelt és az ágyra fektetett, később ő is mellém bújt és szorosan magához ölelt.
____________
ALYSSIAROSSE
YOU ARE READING
Deadly desire
ActionMit kéne az embernek gondolnia, ha elrabolják, majd szembesül elrablója arcával. Mikor először találkozott tekintetünk egy olyan különös érzés fogott el amilyet még nem éreztem. Az idő elteltével közelebb engedett magához és amint betekintést nyerhe...