⭐ 38.rész ⭐

331 20 5
                                    

Harryvel ölelkezve, a kanapén ülve néztünk filmet, mikor anyáék haza értek. Az ajándékokat elpakolták. Harry segített anyának levenni a padlásról a dobozokat, amikben különböző díszek helyezkedtek. A fát, ami az udvaron volt behoztuk, felállítottuk, így már kezdődhetett a ház dekorálása.

Bő két óra után már a feldíszített nappaliban ültünk, forrócsokival a kezünkben, amit anya készített.

-Mit szólnátok ha közösen ünnepelnénk a karácsonyt?-dőlt előre a húgom.

-Közösen? Mármint hogy?-ittam bele a meleg italba.

-Hát a falka és mi.-tárta szét a kezeit mosolyogva.-Úgyis egy családnak számítunk már.

-Hát azért nem egészen.-motyogtam az orrom alatt.

-Harry te mit szólsz?-sóhajtott fel anya.

-Nem tudom, hogy a többiek mit szerveznek. Majd megkérdezem.-emelkedett fel mellőlem. - De most el kell rabolnom a barátnőmet.-fogta meg a kezem, mire meglepődve néztem rá.

-Hová megyünk?
-Hová mentek?‐kérdeztük egyszerre, mi hárman lányok.

-Elviszlek egy helyre, ahol jót szórakozhatunk.-szándékozta nekem a szavait. Mire anya bólintott egyet. Harry feladta rám a kabátot, majd a kilincshez nyúltam, mikor Kitty megállított minket.

-Harry. Niall mikor fog végezni az őrjáratozással?-dőlt a falnak.

-Ha saccolnom kéne, akkor kb. most. Öltözz csinosan, mert valahová el fog vinni téged.-kacsintott a húgomra.

-Tényleg?-csillantak fel a szemei, de a választ meg sem várva rohant fel a szobájába.

-Mi ez, hogy mindenki elviszi a párját valahová?-csatoltam be az övet, miután beszálltunk a kocsijába.

-Egyszerűen szeretünk veletek foglalkozni.-indította be az autót, majd kigurult a kertből. A város felé hajtottunk, ami már teljes díszben állt a karácsonyi ünnepekhez. A kopasz fák égősorral voltak betelítve, a boltok ablakiban boák és gömbök lógtak. Megálltunk egy nagy térnél, ahol a karácsonyi vásár lett felállítva. Harry felé néztem, aki csak egy halvány mosolyt ejtett felém. - Kicsiként mindig szeretted.

-Te ezt honnan tudod?-emeltem meg bal szemöldököm.

-Anyukád mesélte.-zárta be a kocsit. Kézen ragadott, besétáltunk. Igen kiskoromban teljesen odáig voltam ezekért.

Ittunk forrócsokit, forralt bort, persze azt csak mértékkel, ettünk kürtöskalácsot, beszélgettünk és mire észbekaptunk már besötétedett, ezért a fényjátékot is megnéztük. Nagyon jó volt a mai nap. Viszont van egy érzésem, hogy Harry nem mindent mond el nekem. Óvatosan az említett személyre néztem, aki mosolyogva figyelte a ház oldalát, amire vetítettek.

Hírtelen egy bizsergést éreztem a tarkómon, amihez egy hang csatlakozott.

-Kérdezd meg!-suttogta a fejemben.- Kérdezd meg ki is ő valójában!!!

Boldog karácsonyt mindenkinek és kellemes ünnepeket!❤🎄

⭐Bevésődés⭐//••H.S. ff.••\\Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang